10.08.2022
|
czas czytania: 4
|
EPR
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II
Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami.
Czytaj wiecej
13.07.2022
|
czas czytania: 4
|
EPR
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I
Storytelling, czyli jak opowiadać dobre historie, które zaciekawią Twoich klientów.
Czytaj wiecej
28.06.2022
|
czas czytania: 5
|
EPR
Brand purpose – dlaczego jest to ważne?
Brand purpose zwany też brand ideal to wyższy cel istnienia marki. W tym rozumieniu marka funkcjonuje nie tylko po to, aby sprzedawać, lecz również po to, aby przekazywać swoje wartości czy przekonania.
Czytaj wiecej
06.06.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Brief marketingowy – jak go stworzyć
Jak stworzyć brief marketingowy? Co powinien zawierać taki dokument, aby ułatwić komunikację w projekcie?
Czytaj wiecej
30.05.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Czym jest psychologia reklamy?
Czym jest psychologia reklamy i jak możesz wykorzystać ją w swojej strategii marketingowej?
Czytaj wiecej
23.05.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?
Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty?
Czytaj wiecej
06.05.2022
|
czas czytania: 6
|
EPR
Marketing sensoryczny, czyli jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe
Czy wiesz, że marketing sensoryczny dotyczy również stron internetowych? Jak wpływać zmysłami na decyzje zakupowe klientów? Dowiedź się z naszego artykułu.
Czytaj wiecej
22.02.2022
|
czas czytania: 8
|
EPR
10 trendów w social mediach w 2022 roku
Jakie będą trendy w mediach społecznościowych w 2022 roku? W artykule staramy się przewidzieć 10 trendów w social mediach, które będzie można dostrzec w bieżącym roku.
Czytaj wiecej
28.01.2022
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Social commerce – czy sprzedaż w mediach społecznościowych jest skuteczna?
Popularność social commerce wzrasta. Czy warto sprzedawać produkty w mediach społecznościowych? Odpowiadamy.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę