Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II 10.08.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II

Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami. Czytaj wiecej
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I 13.07.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. I

Storytelling, czyli jak opowiadać dobre historie, które zaciekawią Twoich klientów. Czytaj wiecej
Brand purpose – dlaczego jest to ważne? 28.06.2022 | czas czytania: 5 | EPR

Brand purpose – dlaczego jest to ważne?

Brand purpose zwany też brand ideal to wyższy cel istnienia marki. W tym rozumieniu marka funkcjonuje nie tylko po to, aby sprzedawać, lecz również po to, aby przekazywać swoje wartości czy przekonania. Czytaj wiecej
Brief marketingowy – jak go stworzyć 06.06.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Brief marketingowy – jak go stworzyć

Jak stworzyć brief marketingowy? Co powinien zawierać taki dokument, aby ułatwić komunikację w projekcie? Czytaj wiecej
Czym jest psychologia reklamy? 30.05.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Czym jest psychologia reklamy?

Czym jest psychologia reklamy i jak możesz wykorzystać ją w swojej strategii marketingowej? Czytaj wiecej
Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna? 23.05.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Jak sprawdzić, czy Twoja reklama jest efektywna?

Masz ciekawą reklamę z CTA i odpowiednio dobraną grupę docelową. Jak możesz sprawdzić, czy reklama działa i przynosi zamierzone efekty? Czytaj wiecej
Marketing sensoryczny, czyli jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe 06.05.2022 | czas czytania: 6 | EPR

Marketing sensoryczny, czyli jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe

Czy wiesz, że marketing sensoryczny dotyczy również stron internetowych? Jak wpływać zmysłami na decyzje zakupowe klientów? Dowiedź się z naszego artykułu. Czytaj wiecej
10 trendów w social mediach w 2022 roku 22.02.2022 | czas czytania: 8 | EPR

10 trendów w social mediach w 2022 roku

Jakie będą trendy w mediach społecznościowych w 2022 roku? W artykule staramy się przewidzieć 10 trendów w social mediach, które będzie można dostrzec w bieżącym roku. Czytaj wiecej
Social commerce – czy sprzedaż w mediach społecznościowych jest skuteczna? 28.01.2022 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Social commerce – czy sprzedaż w mediach społecznościowych jest skuteczna?

Popularność social commerce wzrasta. Czy warto sprzedawać produkty w mediach społecznościowych? Odpowiadamy. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt