Analiza UX - 6 najczęstszych błędów UX 13.11.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX

Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu. Czytaj wiecej
Customer Journey Map - mapowanie wędrówki klienta 07.11.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej

Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map! Czytaj wiecej
Mapy ciepła strony internetowej 11.10.2024 | czas czytania: min | Analityka

Mapy ciepła i ich zastosowanie w analityce strony internetowej

Mapy ciepła to sposób obrazowania zachowania użytkowników na stronie internetowej. Dzięki nim można poprawić użyteczność witryny i zwiększyć współczynnik konwersji. Czytaj wiecej
Google Tag Manager 18.09.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Google Tag Manager – narzędzie do wprowadzania zmian w kodzie strony

Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby zajmujące się analizą danych bez ingerencji w kodzie strony mogą wdrażać kody śledzące. Czytaj wiecej
Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej? 21.05.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej?

Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów. Czytaj wiecej
Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć? 19.02.2024 | czas czytania: 9 | Analityka

Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?

Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów. Czytaj wiecej
Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista 04.02.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista

Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada. Czytaj wiecej
Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować? 02.02.2024 | czas czytania: 6 | Analityka

Czym są testy A/B i dlaczego warto je stosować?

Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie? Pomocne mogą okazać się testy A/B. Jakie są ich zalety, co można nimi testować? Zapraszamy do lektury. Czytaj wiecej
Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć? 29.01.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Co to jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć?

Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i optymalizować serwis. Zobacz, czym jest mikrokonwersja i jak ją mierzyć. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt