5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO 28.08.2022 | czas czytania: 5 | Analityka

5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO

Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO! Czytaj wiecej
Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce 12.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce

Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje. Czytaj wiecej
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs? 02.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?

Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej
Mierzenie ruchu z wizytówki Google Moja Firma w Google Analytics za pomocą UTM-ów. Szybka instrukcja 05.02.2020 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Mierzenie ruchu z wizytówki Google Moja Firma w Google Analytics za pomocą UTM-ów. Szybka instrukcja

Przygotowaliśmy instrukcję mierzenia ruchu z wizytówki Google Moja Firma za pomocą parametrów UTM w Google Analytics. Czytaj wiecej
Analityka danych za pomocą Google Serach Console 02.10.2019 | czas czytania: 5 | Analityka

Analityka danych za pomocą Google Serach Console

Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z danych dostępnych w Google Search Console! Czytaj wiecej
Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy 30.08.2019 | czas czytania: 5 | Analityka

Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy

Tagi UTM pozwalają na śledzenie, skąd na naszą stronę trafiają użytkownicy. A takie informacje pozwalają wykryć najskuteczniejsze kampanie. Nie wiesz, jak tagować linki UTM-ami? Skorzystaj z naszej instrukcji! Czytaj wiecej
Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania 10.10.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania

Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych, na których nam najbardziej zależy. Pobierz darmowy panel informacyjny! Czytaj wiecej
Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie? 26.07.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie?

Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są w oparciu o prawdziwe dane. Skorzystaj z naszych wskazówek! Czytaj wiecej
Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji? 05.06.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji?

Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt