Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

04.08.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka | autor: Artefakt

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

Wypróbuj konto demonstracyjne Google Analytics!

Obsługi aplikacji internetowych najlepiej uczyć się przez ich testowanie. Dzięki kontom demonstracyjnym Google Analytics można poznać wszystkie funkcjonalności tego narzędzia, nie bojąc się o utratę danych naszej witryny. Wersja testowa narzędzia analitycznego dostępna jest dla wszystkich użytkowników posiadających konta Google.

Testowanie z Google Merchandise Store

Dostęp do konta demonstracyjnego znajdziemy w supporcie Google. Google Analytics Demo Account zawiera dane z Google Merchandise Store. Informacje prezentowane na koncie testowym podobne są do danych pochodzących z typowej domeny e-commerce. Możemy przejrzeć m.in.:

  • Źródła wizyt – lokalizacje użytkowników, dane o ruchu bezpłatnym oraz płatnym,
  • Informacje o sposobie zachowania użytkowników na stronie,
  • Zestawienia transakcji dokonywanych w sklepie Google Merchandise Store.

Obsługa konta demonstracyjnego

Dzięki danym dostępnym na koncie demonstracyjnym pochodzącym z Google Merchandise Store można sprawdzić, w jaki sposób generowane są i jak wyglądają poszczególne raporty oraz jak działają wszystkie dostępne funkcje w Google Analytics. Użytkownik, testując panel, zapozna się z:

  • Prezentacją danych dotyczących integracji AdWords z Search Console,
  • Możliwością zmiany raportów poprzez aktywację poszczególnych filtrów, wymiarów,
  • Segmentacją danych,
  • Porównywaniem informacji dotyczących odbiorców, ich zachowania, konwersji,
  • Tworzeniem niestandardowych raportów oraz modeli atrybucji.

Konto demonstracyjne Google Analytics pomoże podjąć decyzję niezdecydowanym przedsiębiorcom zastanawiającym się nad skorzystaniem z narzędzia analitycznego. Panel testowy warto także pokazać właścicielom serwisów, którzy nie są przekonani do konieczności analizy danych.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt