Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
10.02.2022 | czas czytania: | Aktualności | autor: Artefakt

Artefakt w gronie elitarnych agencji ze statusem Google Partner Premium

Artefakt w gronie elitarnych agencji ze statusem Google Partner Premium
Każda firma, która tworzy swój plan marketingowy oraz decyduje się na prowadzenie działań w obszarze PPC, poszukuje partnera do współpracy, który profesjonalnie przygotuje i przeprowadzi kampanie w przestrzeni płatnej Google. W toku poszukiwań agencji reklamowej zwraca się uwagę na doświadczenie, pozycję na rynku oraz potwierdzenie kwalifikacji, które świadczą o wysokim profesjonalizmie i pozycji eksperckiej danej agencji. Jednym z elementów, na który warto zwrócić uwagę, przy wyborze agencji, jest to czy posiada ona Status Google Partner. Tylko agencje, w których pracują certyfikowani specjaliści, mogą uzyskać taki status.

Czym jest status Google Partner?

Jest to status przyznawany przez Google agencjom, w których pracują certyfikowani specjaliści, biorący regularny udział w szkoleniach i programach Google. Uzyskanie statusu to potwierdzenie zdobycia niezbędnych kwalifikacji oraz symbol najwyższej jakości działań w obszarze kampanii płatnych. Niektóre agencje korzystają ze statusu Google Partner, natomiast najlepszych graczy Google zdecydowało się wyróżnić w szczególny sposób, umożliwiając im zdobycie statusu Google Partner Premium.

Przyznając status partnera, Google potwierdza, że dana agencja przyczynia się do sukcesu swoich klientów oraz wpływa na rozwój ich biznesów, a pracownicy mają certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.

Rodzaje statusu Google Partner

Agencje mają możliwość uzyskania certyfikatów partnera na dwóch poziomach. Google Partner oraz Google Partner Premium. Status Google jest ogólnym potwierdzeniem, że agencja posiada certyfikowanych specjalistów, natomiast Google Partner Premium dotyczy już poszczególnych obszarów specjalizacji i jest możliwy do uzyskania, gdy znajomość każdego z obszarów jest potwierdzona certyfikatem.

Jak uzyskać status Partnera Google?

Uzyskanie statusu Google Partner jest możliwe po spełnieniu określonych wymagań.

Prowadzone kampanie na koncie menedżera, które jest zarejestrowane w programie Google Partners, muszą mieć skuteczność optymalizacji na poziomie minimum 70%. Należy także utrzymać rozwój klientów, a co za tym idzie wydatki na odpowiednim poziomie. Ponadto agencja musi potwierdzić kwalifikacje i wiedzę specjalistów, w tym celu niezbędne jest uzyskanie certyfikatów. Wspomniane wymagania to podstawowe elementy, które pozwalają uzyskać podstawowy status partnera. Jeśli agencje chcą dołączyć do elitarnego grona partnerów Premium, muszą spełnić wszystkie podstawowe wymagania oraz znaleźć się na aktualizowanej co roku liście 3%  najlepszych firm, które uczestniczą w programie w danym kraju. Aby znaleźć się na takiej liście, trzeba spełnić szereg warunków opisanych szczegółowo przez Google.

Agencja Artefakt – jesteśmy w gronie 3% najlepszych firm!

Agencja SEM Artefakt od wielu lat jest Partnerem Google. Mamy w swoich szeregach grono wyspecjalizowanych pracowników, którzy regularnie zdają certyfikaty i poszerzają systematycznie swoją wiedzę na szkoleniach prowadzonych przez specjalistów Google. Posiadane przez naszych specjalistów certyfikaty oraz udział w sesjach szkoleniowych to najlepsza wizytówka potwierdzająca najbardziej aktualną wiedzę z zakresu usług Google Ads. W 2022 roku możemy poszczycić się uzyskaniem statusu Partnera Premium. Cieszymy się, że naszą pracą możemy wpływać na sukcesy kampanii naszych klientów!

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ebook – co to jest i jak wykorzystać go w content marketingu? 02.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ebook – co to jest i jak wykorzystać go w content marketingu?

Cyfrowe publikacje oferują nie tylko wygodę czytania, ale również ogromne możliwości dla firm i twórców treści. E-booki są istotnym elementem współczesnego marketingu. Szczególny wzrost ich popularności związał się z wybuchem pandemii. Wg badań, aż 5% czytelników wybiera taki format książek. Czym dokładnie jest e-book oraz jak skutecznie wykorzystać go w strategii content marketingowej, aby przyciągnąć i zaangażować odbiorców? Sprawdzamy! Czytaj wiecej
crm co to jest 31.03.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Czym jest CRM i dlaczego jest niezbędny w sprzedaży?

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami stało się nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy. CRM, czyli Customer Relationship Management, to narzędzie, które pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów, budowanie trwałych relacji oraz zwiększenie sprzedaży. Dzięki CRM, firmy mogą skuteczniej zarządzać danymi klientów, analizować ich zachowania i dostosowywać swoje działania marketingowe. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej, czym dokładnie jest CRM i dlaczego jego wdrożenie jest niezbędne w procesie sprzedaży. Czytaj wiecej
5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać! 20.03.2025 | czas czytania: 2:00 min | SEO

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!

Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt