Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.
Zarejestruj się bezpłatnieJest to status przyznawany przez Google agencjom, w których pracują certyfikowani specjaliści, biorący regularny udział w szkoleniach i programach Google. Uzyskanie statusu to potwierdzenie zdobycia niezbędnych kwalifikacji oraz symbol najwyższej jakości działań w obszarze kampanii płatnych. Niektóre agencje korzystają ze statusu Google Partner, natomiast najlepszych graczy Google zdecydowało się wyróżnić w szczególny sposób, umożliwiając im zdobycie statusu Google Partner Premium.
Przyznając status partnera, Google potwierdza, że dana agencja przyczynia się do sukcesu swoich klientów oraz wpływa na rozwój ich biznesów, a pracownicy mają certyfikaty potwierdzające umiejętności i doświadczenie w dziedzinie Google Ads.
Agencje mają możliwość uzyskania certyfikatów partnera na dwóch poziomach. Google Partner oraz Google Partner Premium. Status Google jest ogólnym potwierdzeniem, że agencja posiada certyfikowanych specjalistów, natomiast Google Partner Premium dotyczy już poszczególnych obszarów specjalizacji i jest możliwy do uzyskania, gdy znajomość każdego z obszarów jest potwierdzona certyfikatem.
Uzyskanie statusu Google Partner jest możliwe po spełnieniu określonych wymagań.
Prowadzone kampanie na koncie menedżera, które jest zarejestrowane w programie Google Partners, muszą mieć skuteczność optymalizacji na poziomie minimum 70%. Należy także utrzymać rozwój klientów, a co za tym idzie wydatki na odpowiednim poziomie. Ponadto agencja musi potwierdzić kwalifikacje i wiedzę specjalistów, w tym celu niezbędne jest uzyskanie certyfikatów. Wspomniane wymagania to podstawowe elementy, które pozwalają uzyskać podstawowy status partnera. Jeśli agencje chcą dołączyć do elitarnego grona partnerów Premium, muszą spełnić wszystkie podstawowe wymagania oraz znaleźć się na aktualizowanej co roku liście 3% najlepszych firm, które uczestniczą w programie w danym kraju. Aby znaleźć się na takiej liście, trzeba spełnić szereg warunków opisanych szczegółowo przez Google.
Agencja SEM Artefakt od wielu lat jest Partnerem Google. Mamy w swoich szeregach grono wyspecjalizowanych pracowników, którzy regularnie zdają certyfikaty i poszerzają systematycznie swoją wiedzę na szkoleniach prowadzonych przez specjalistów Google. Posiadane przez naszych specjalistów certyfikaty oraz udział w sesjach szkoleniowych to najlepsza wizytówka potwierdzająca najbardziej aktualną wiedzę z zakresu usług Google Ads. W 2022 roku możemy poszczycić się uzyskaniem statusu Partnera Premium. Cieszymy się, że naszą pracą możemy wpływać na sukcesy kampanii naszych klientów!