Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
25.04.2022 | czas czytania: 4 | Aktualności | autor: Artefakt

21. Targi eHandlu

21. Targi eHandlu

Każda firma w różny sposób dba o swój pozytywny wizerunek. Jednym z elementów dobrej strategii marketingowej jest udział w wydarzeniach powiązanych z branżą i dzielenie się swoim doświadczeniem. To znakomita okazja, aby zdobyć nowe kontakty, zainteresować potencjalnych klientów usługami lub produktami marki i przekonać niektórych przedsiębiorców do współpracy.

Nic zatem dziwnego, że postanowiliśmy w tym roku wziąć udział w XXI edycji Targów eHandlu. Wydarzenie odbyło się 14 kwietnia 2022 roku w centrum EXPO XXI w Warszawie i przyciągnęło wiele prestiżowych firm i specjalistów działających w branży online.

21. Targi eHandlu

Targi eHandlu są jednym z ważniejszych eventów w branży e-commerce. Sam organizator podkreśla, że jest to: „największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej”. Prestiż i dogodna lokalizacja przedsięwzięcia w Warszawie umożliwiła zaprezentowanie oferty firmy szerokiemu gronu odwiedzających. Szczególnie że wydarzenie skierowane było do wszystkich podmiotów mających styczność z marketingiem internetowym – sprzedawców, właścicieli czy firm proponujących różne usługi i produkty. To nie tylko miejsce, w którym można zapoznać się z interesującą ofertą, ale i dowiedzieć się, jakie trendy obowiązują w dynamicznie rozwijającym się obszarze marketingu online.

 

Jako doświadczona firma oferująca usługi SEO i SEM możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Śledzimy branżowe nowinki, dlatego przygotowaliśmy dla uczestników targów eHandlu materiały edukacyjne m.in.:  10 rad dla Twojego sklepu internetowego, zalety PPC czy heurystyki Nielsena w marketingu internetowym. Odwiedzający wydarzenie mogli uzyskać na naszym stoisku wiele informacji, m.in. podpytać i uzyskać pomoc w audycie SEO oraz porozmawiać o rozwoju biznesu w sieci. Dziękujemy za liczne odwiedziny i interesujące rozmowy!

Prezentacja naszego eksperta

Targi eHandlu to nie tylko wystawcy i możliwość pozyskania kontaktów biznesowych. Wydarzenie ściąga również specjalistów z branży, którzy dzielą się praktyczną wiedzą. Każdego roku na tym wydarzeniu pojawiają się wybitne osobowości z marketingu internetowego, co pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego aktualizowania i poszerzania wiedzy, która w tej branży szybko ulega dezaktualizacji. W tym roku uruchomiono 4 sceny dla prelegentów, a prezentacje mogli wygłosić wyłonieni w głosowaniu na LinkedIn specjaliści. Jednym z prelegentów został nasz Ekspert SEO, który zaprezentował „7 rzeczy, które musisz robić, aby poprawić sprzedaż w Twoim sklepie. Jak SXO wpływa na konwersję i jak to robią najlepsi?”. Prezentacja Karola Wilczyńskiego spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem.

Udział w wydarzeniu był bezpłatny, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszej firmy podczas kolejnych edycji.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ebook – co to jest i jak wykorzystać go w content marketingu? 02.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ebook – co to jest i jak wykorzystać go w content marketingu?

Cyfrowe publikacje oferują nie tylko wygodę czytania, ale również ogromne możliwości dla firm i twórców treści. E-booki są istotnym elementem współczesnego marketingu. Szczególny wzrost ich popularności związał się z wybuchem pandemii. Wg badań, aż 5% czytelników wybiera taki format książek. Czym dokładnie jest e-book oraz jak skutecznie wykorzystać go w strategii content marketingowej, aby przyciągnąć i zaangażować odbiorców? Sprawdzamy! Czytaj wiecej
crm co to jest 31.03.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Czym jest CRM i dlaczego jest niezbędny w sprzedaży?

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami stało się nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy. CRM, czyli Customer Relationship Management, to narzędzie, które pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów, budowanie trwałych relacji oraz zwiększenie sprzedaży. Dzięki CRM, firmy mogą skuteczniej zarządzać danymi klientów, analizować ich zachowania i dostosowywać swoje działania marketingowe. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej, czym dokładnie jest CRM i dlaczego jego wdrożenie jest niezbędne w procesie sprzedaży. Czytaj wiecej
5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać! 20.03.2025 | czas czytania: 2:00 min | SEO

5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!

Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt