23.01.2024
|
czas czytania: 8
|
SEM
Performance marketing – co to jest i jakie ma znaczenie?
Choć w teorii każda kampania reklamowa ma przynosić rezultaty, w większości przypadków większe zasięgi (i poniesione w związku z tym koszty) wcale nie muszą przekładać się na korzyść biznesową. W modelu performance marketingowym płacisz natomiast wyłącznie za efekty – leady, subskrypcje czy teżzakupy w sklepie internetowym. Dowiedz się więcej!
Czytaj wiecej
23.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Benchmarking w e-marketingu, czyli 16 pomysłów, które podpatrzysz u konkurencji
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking w e-marketingu!
Czytaj wiecej
22.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak działa social selling?
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
Czytaj wiecej
22.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
E-marketingowa checklista dla działalności usługowej – sprawdź, czy wykorzystujesz potencjał marketingu internetowego!
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały potencjał promocji w internecie!
Czytaj wiecej
21.01.2024
|
czas czytania: 8
|
EPR
Co to jest greenwashing?
Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego warto być transparentnym względem swoich klientów i nie stosować nieuczciwych praktyk.
Czytaj wiecej
19.01.2024
|
czas czytania: 8
|
SEO
Facebook Pixel – czym jest oraz jak go zastosować?
Monitorowanie efektów kampanii reklamowej to istotny etap każdej strategii marketingowej – także na Facebooku. Poznaj możliwości Pixela i dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w Twojej kampanii!
Czytaj wiecej
18.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Recykling treści – dbaj o środowisko contentowe na swojej stronie internetowej
Recycling treści pozwala w pełni wykorzystać potencjał płynący z tematów, które już zostały wykorzystane w strategii marketingu treści. Sprawdź, jak realizować re-publikację contentu.
Czytaj wiecej
17.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak tworzyć persony, by lepiej docierać do odbiorców? Kompleksowy przewodnik
Stworzenie persony wpływa pozytywnie na działalność firmy lub rozwój konkretnego projektu. Ułatwia zrozumienie potrzeb odbiorców, co w efekcie przekłada się na skuteczną realizację strategii biznesowej. Dlaczego jeszcze warto pomyśleć o opracowaniu sylwetki klienta?
Czytaj wiecej
17.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak przekształcić osoby oglądające nasz kanał na YouTube w subskrybentów i potencjalnych klientów?
Co zrobić, aby pozyskać i zatrzymać subskrybentów na YouTubie, którzy z dużym prawdopodobieństwem staną się naszymi klientami? Poznaj 13 sposobów.
Czytaj wiecej
17.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Ratuj porzucone koszyki w sklepie internetowym, by zwiększyć współczynnik konwersji – 11 sposobów
Jak ratować porzucone koszyki, by zwiększyć współczynnik konwersji? Sprawdź naszych 11 sposobów!
Czytaj wiecej
16.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Optymalizacja artykułów na blogu firmowym ‑ jak wspomóc pozycjonowanie bloga tekstami SEO?
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie pozycjonować bloga firmowego!
Czytaj wiecej
16.01.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Weryfikacja wizytówki Google Moja Firma – jak to zrobić?
Zadbaj o to, by użytkownicy mieli dostęp do informacji o Twoim biznesie. Dowiedz się, jak skonfigurować wizytówkę Google Moja Firma.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę