Frazy z długiego ogona a konwersja 14.06.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Frazy z długiego ogona a konwersja

Internauci są coraz bardziej kreatywni w wymyślaniu zapytań. To sygnał dla właścicieli stron oraz sklepów internetowych, że potencjalnym odbiorcom zależy na jak najszybszym dotarciu do interesujących ich informacji i produktów. Warto zatem przyjrzeć się pozycjonowaniu na frazy szerokie, czyli frazy z długiego ogona. Czytaj wiecej
Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze 04.06.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze

Twitter zdobywa na popularności. Coraz więcej osób zakłada profil na tym portalu społecznościowym i zbiera grupę followersów. Czy na Twitterze mogą odnaleźć się także wielkie marki sygnujące znane produkty? Czytaj wiecej
Historia Nike – dobry przykład sponsoringu 21.05.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Historia Nike – dobry przykład sponsoringu

Nike to firma, która bardzo dobrze wykorzystała swój potencjał marketingowy. Zastosowanie strategii sponsoringu opłaciło się firmie produkującej ubrania dla sportowców. Czego możemy nauczyć się od tego przedsiębiorstwa? Czytaj wiecej
Mobilna rewolucja stron internetowych 20.04.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Mobilna rewolucja stron internetowych

Z uwagi na użytkowników smartfonów i tabletów Google wprowadza nowe wymogi dotyczące urządzeń mobilnych. Strony internetowe, którą będą do nich nieprzystosowane, zanotują spadek w rankingu. Jakie konsekwencje będzie niósł jeszcze nowy algorytm? Czytaj wiecej
Reklama kontekstowa w Google Display Network 17.04.2015 | czas czytania: 5 min | SEM

Reklama kontekstowa w Google Display Network

Reklama kontekstowa jest chętnie wykorzystywana przez reklamodawców. Na czym ona polega? Przekaz reklamowy jest dostosowywany do treści witryny, na której reklama będzie wyświetlana. Dzięki temu można trafić do osób zainteresowanych danymi produktami czy usługami. Czytaj wiecej
Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości 13.02.2015 | czas czytania: min | SEO

Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości

Google lubi unikalną treść na stronach internetowych. Miłość ta jest silna do tego stopnia, że na witryny, w których zostaną wykryte duplikaty treści, nakładane są kary, a ich pozycje w wynikach wyszukiwania ulegają drastycznemu pogorszeniu. Twórz więc piękne artykuły na swoją stronę! Czytaj wiecej
CMS open source 06.02.2015 | czas czytania: 5 min | Web Design

CMS open source

CMS jest doskonałym rozwiązaniem dla właścicieli witryn, którzy nie znają języków programowania. Redakcja tekstów na stronie internetowej może odbywać się bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej. Czy zastosowanie open source jest dobrym rozwiązaniem? Czytaj wiecej
Tworzenie stron WWW – dlaczego Drupal? 06.02.2015 | czas czytania: 5 min | Web Design

Tworzenie stron WWW – dlaczego Drupal?

Trudno podjąć decyzję odnośnie systemu CMS, za pośrednictwem którego będziemy dodawać treść na stronę internetową. Platform jest wiele, ale która jest najlepsza? WordPress ma dużo możliwości, ale czy Drupal mu w czymś ustępuje? Czytaj wiecej
Jak zwiększyć sprzedaż i obroty w sklepie internetowym? 06.02.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak zwiększyć sprzedaż i obroty w sklepie internetowym?

Zanim klienci zdecydują się na zakup konkretnego produktu z naszego sklepu internetowego, najpierw muszą do niego trafić. Aby tak się stało, konieczna jest inwestycja w reklamę internetową. Dodatkowo powinniśmy zadbać o szereg czynników, które skłonią odbiorcę do zakupu i spowodują, że chętnie do nas powróci. Czytaj wiecej
Responsive Web Design – czym jest i do czego służy? 27.01.2015 | czas czytania: 5 min | Web Design

Responsive Web Design – czym jest i do czego służy?

M-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Zastosowanie Responsive Web Design pozwala na stworzenie jednej wersji witryny, która będzie dostosowywała się do wymagań technicznych urządzeń mobilnych. Jedna strona, wielu zadowolonych użytkowników! Czytaj wiecej
Wychodzenie z filtra – jak zdjąć kary od Google? 08.01.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Wychodzenie z filtra – jak zdjąć kary od Google?

Obranie niewłaściwej strategii SEO może skutkować nałożeniem kary ręcznej na naszą witrynę. Adres URL może nawet zniknąć z wyników wyszukiwania, na czym w konsekwencji ucierpi wynik finansowy przedsiębiorstwa. Jak poradzić sobie ze zdjęciem filtra? Czytaj wiecej
Kontroler w Zend Framework 27.11.2014 | czas czytania: 5 min | Web Design

Kontroler w Zend Framework

Praca z nowoczesnymi narzędziami ułatwia prowadzenie i optymalizację serwisu internetowego. Do takiego oprogramowania można zaliczyć Zend Framework. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt