10.08.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Remarketing dynamiczny AdWords
Remarketing to z pewnością doskonały sposób na „odzyskiwanie użytkowników”. Właściwe działania podjęte przez marketerów powodują, że klienci powracają na stronę i dokonują konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych możemy stworzyć doskonałe reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników.
Czytaj wiecej
10.08.2015
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Google Analytics dla początkujących – instrukcja obsługi krok po kroku
Google Analytics Krok po kroku. Pokazujemy, jak założyć konto w bezpłatnym narzędziu analitycznym w kilku prostych krokach. Wyjaśniamy także podstawowe raport GA.
Czytaj wiecej
07.08.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak wybrać firmę pozycjonującą?
Przybliżamy dość specyficzną usługę jaką jest pozycjonowanie, na co zwrócić uwagę przy analizie ofert firm pozycjonerskich, aby w efekcie podjąć dobrą decyzję, co do wyboru partnera z zakresu SEO.
Czytaj wiecej
27.07.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
GSP w panelu AdWords
GSP czyli Gmail Sponsored Promotions zostało zintegrowane z panelem AdWords i funkcjonuje jako format reklamy w sieci reklamowej Google.
Czytaj wiecej
01.07.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących
Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook.
Czytaj wiecej
24.06.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools
Google kieruje swoją ofertę również do przedsiębiorców, którzy samodzielnie zajmują się administracją swojego serwisu. Dlatego po dziesięciu latach postanowiono zmienić nazwę jednej ze swoich najpopularniejszych usług z Google Webmaster Tools na Google Search Console.
Czytaj wiecej
14.06.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Frazy z długiego ogona a konwersja
Internauci są coraz bardziej kreatywni w wymyślaniu zapytań. To sygnał dla właścicieli stron oraz sklepów internetowych, że potencjalnym odbiorcom zależy na jak najszybszym dotarciu do interesujących ich informacji i produktów. Warto zatem przyjrzeć się pozycjonowaniu na frazy szerokie, czyli frazy z długiego ogona.
Czytaj wiecej
04.06.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze
Twitter zdobywa na popularności. Coraz więcej osób zakłada profil na tym portalu społecznościowym i zbiera grupę followersów. Czy na Twitterze mogą odnaleźć się także wielkie marki sygnujące znane produkty?
Czytaj wiecej
21.05.2015
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Historia Nike – dobry przykład sponsoringu
Nike to firma, która bardzo dobrze wykorzystała swój potencjał marketingowy. Zastosowanie strategii sponsoringu opłaciło się firmie produkującej ubrania dla sportowców. Czego możemy nauczyć się od tego przedsiębiorstwa?
Czytaj wiecej
20.04.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilna rewolucja stron internetowych
Z uwagi na użytkowników smartfonów i tabletów Google wprowadza nowe wymogi dotyczące urządzeń mobilnych. Strony internetowe, którą będą do nich nieprzystosowane, zanotują spadek w rankingu. Jakie konsekwencje będzie niósł jeszcze nowy algorytm?
Czytaj wiecej
17.04.2015
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Reklama kontekstowa w Google Display Network
Reklama kontekstowa jest chętnie wykorzystywana przez reklamodawców. Na czym ona polega? Przekaz reklamowy jest dostosowywany do treści witryny, na której reklama będzie wyświetlana. Dzięki temu można trafić do osób zainteresowanych danymi produktami czy usługami.
Czytaj wiecej
13.02.2015
|
czas czytania: min
|
SEO
Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości
Google lubi unikalną treść na stronach internetowych. Miłość ta jest silna do tego stopnia, że na witryny, w których zostaną wykryte duplikaty treści, nakładane są kary, a ich pozycje w wynikach wyszukiwania ulegają drastycznemu pogorszeniu. Twórz więc piękne artykuły na swoją stronę!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę