Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna  22.02.2024 | czas czytania: 9 | SEM

Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna 

Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów! Czytaj wiecej
Jak zacząć pozycjonować stronę? Poradnik 2024 21.02.2024 | czas czytania: 13 | SEO

Jak zacząć pozycjonować stronę? Poradnik 2024

Jak zacząć działania związane z pozycjonowaniem? Zapoznaj się z naszym poradnikiem, który wyjaśnia podstawowe prace i kroki, jakie podejmuje się w SEO przy stronach internetowych. Czytaj wiecej
VSEO – Video Search Engine Optimization 20.02.2024 | czas czytania: 9 | SEO

VSEO – Video Search Engine Optimization

Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również możesz walczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać treścią video. Czytaj wiecej
Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć? 19.02.2024 | czas czytania: 9 | Analityka

Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?

Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów. Czytaj wiecej
Jak zrobić audyt SEO dla strony internetowej. Poradnik z checklistą. 15.02.2024 | czas czytania: 15 | SEO

Jak zrobić audyt SEO dla strony internetowej. Poradnik z checklistą.

Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu. Czytaj wiecej
Co powinna zawierać oferta pozycjonowania?  14.02.2024 | czas czytania: 11 | SEO

Co powinna zawierać oferta pozycjonowania? 

Silna marka pomaga klientom rozpoznawać firmę i wyróżnić ją na tle konkurencji. Dzięki konsekwentnemu budowaniu swojego brandu możesz zająć wyjątkową pozycję na rynku. Czytaj wiecej
Call to action – przykłady zachęcających CTA 14.02.2024 | czas czytania: 7 | SEM

Call to action – przykłady zachęcających CTA

Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o przekazie marketingowym. Call to Action, a w skrócie CTA, to tak naprawdę środek, który pozwoli Ci pokierować użytkownika w korzystne dla Ciebie miejsce. Dowiedz się, dlaczego CTA jest tak istotne oraz jak skutecznie wzywać do działania! Czytaj wiecej
Link juice – czym jest i jak mierzyć moc linków? 14.02.2024 | czas czytania: 9 | SEO

Link juice – czym jest i jak mierzyć moc linków?

Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym jest link juice i co tak naprawdę wpływa na moc odnośników w obrębie Twojego serwisu. W tym artykule omawiamy zarówn kwestie linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego. Czytaj wiecej
Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych 12.02.2024 | czas czytania: 6 | SEM

Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych

Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa. Czytaj wiecej
Reklama PPC – poradnik 10.02.2024 | czas czytania: 9 | SEM

Reklama PPC – poradnik

Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w którym płacisz dopiero, gdy użytkownik faktycznie kliknie w odnośnik – brzmi nieźle, prawda? Dowiedz się, jak wykorzystać reklamę PPC do promocji swojego biznesu w sieci! Czytaj wiecej
Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? 8 wskazówek 09.02.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? 8 wskazówek

Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić uwagę. To działa! Czytaj wiecej
Jak wypromować nowy produkt na Facebooku? 09.02.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Jak wypromować nowy produkt na Facebooku?

Wprowadzasz nowy produkt na rynek i chcesz go wypromować za pomocą Facebooka? Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować asortyment w social media. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt