Google Analytics dla początkujących – instrukcja obsługi krok po kroku 10.08.2015 | czas czytania: 5 min | Analityka

Google Analytics dla początkujących – instrukcja obsługi krok po kroku

Google Analytics Krok po kroku. Pokazujemy, jak założyć konto w bezpłatnym narzędziu analitycznym w kilku prostych krokach. Wyjaśniamy także podstawowe raport GA. Czytaj wiecej
Jak wybrać firmę pozycjonującą? 07.08.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

Przybliżamy dość specyficzną usługę jaką jest pozycjonowanie, na co zwrócić uwagę przy analizie ofert firm pozycjonerskich, aby w efekcie podjąć dobrą decyzję, co do wyboru partnera z zakresu SEO. Czytaj wiecej
GSP w panelu AdWords 27.07.2015 | czas czytania: 5 min | SEM

GSP w panelu AdWords

GSP czyli Gmail Sponsored Promotions zostało zintegrowane z panelem AdWords i funkcjonuje jako format reklamy w sieci reklamowej Google. Czytaj wiecej
Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących 01.07.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących

Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook. Czytaj wiecej
Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools 24.06.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools

Google kieruje swoją ofertę również do przedsiębiorców, którzy samodzielnie zajmują się administracją swojego serwisu. Dlatego po dziesięciu latach postanowiono zmienić nazwę jednej ze swoich najpopularniejszych usług z Google Webmaster Tools na Google Search Console. Czytaj wiecej
Frazy z długiego ogona a konwersja 14.06.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Frazy z długiego ogona a konwersja

Internauci są coraz bardziej kreatywni w wymyślaniu zapytań. To sygnał dla właścicieli stron oraz sklepów internetowych, że potencjalnym odbiorcom zależy na jak najszybszym dotarciu do interesujących ich informacji i produktów. Warto zatem przyjrzeć się pozycjonowaniu na frazy szerokie, czyli frazy z długiego ogona. Czytaj wiecej
Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze 04.06.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Cały świat „ćwierka”, czyli jak radzić sobie na Twitterze

Twitter zdobywa na popularności. Coraz więcej osób zakłada profil na tym portalu społecznościowym i zbiera grupę followersów. Czy na Twitterze mogą odnaleźć się także wielkie marki sygnujące znane produkty? Czytaj wiecej
Historia Nike – dobry przykład sponsoringu 21.05.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Historia Nike – dobry przykład sponsoringu

Nike to firma, która bardzo dobrze wykorzystała swój potencjał marketingowy. Zastosowanie strategii sponsoringu opłaciło się firmie produkującej ubrania dla sportowców. Czego możemy nauczyć się od tego przedsiębiorstwa? Czytaj wiecej
Mobilna rewolucja stron internetowych 20.04.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Mobilna rewolucja stron internetowych

Z uwagi na użytkowników smartfonów i tabletów Google wprowadza nowe wymogi dotyczące urządzeń mobilnych. Strony internetowe, którą będą do nich nieprzystosowane, zanotują spadek w rankingu. Jakie konsekwencje będzie niósł jeszcze nowy algorytm? Czytaj wiecej
Reklama kontekstowa w Google Display Network 17.04.2015 | czas czytania: 5 min | SEM

Reklama kontekstowa w Google Display Network

Reklama kontekstowa jest chętnie wykorzystywana przez reklamodawców. Na czym ona polega? Przekaz reklamowy jest dostosowywany do treści witryny, na której reklama będzie wyświetlana. Dzięki temu można trafić do osób zainteresowanych danymi produktami czy usługami. Czytaj wiecej
Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości 13.02.2015 | czas czytania: min | SEO

Mało treści o niewielkiej lub żadnej wartości

Google lubi unikalną treść na stronach internetowych. Miłość ta jest silna do tego stopnia, że na witryny, w których zostaną wykryte duplikaty treści, nakładane są kary, a ich pozycje w wynikach wyszukiwania ulegają drastycznemu pogorszeniu. Twórz więc piękne artykuły na swoją stronę! Czytaj wiecej
CMS open source 06.02.2015 | czas czytania: 5 min | Web Design

CMS open source

CMS jest doskonałym rozwiązaniem dla właścicieli witryn, którzy nie znają języków programowania. Redakcja tekstów na stronie internetowej może odbywać się bez konieczności posiadania wiedzy programistycznej. Czy zastosowanie open source jest dobrym rozwiązaniem? Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt