Konwersje w AdWords i w Google Analytics 22.01.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

Konwersje w AdWords i w Google Analytics

Nasi klienci często pytają nas czym są konwersje, jak zdefiniowane są na ich kontach AdWords oraz dlaczego liczba konwersji w panelu AdWords i w panelu Google Analytics różni się od siebie. Czytaj wiecej
Budowanie profilu linków 28.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Budowanie profilu linków

Linki to wciąż istotny element rankingowy. W połączeniu z odpowiednią optymalizacją pozwoli nam na poprawę pozycji w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać, że proces pozyskiwania linków powinien być przeprowadzany rozważnie, a strategię linkowania należy dostosować do serwisu, którym się zajmujemy. Czytaj wiecej
Witryna została zainfekowana wirusem? Trzeba działać szybko! 11.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Witryna została zainfekowana wirusem? Trzeba działać szybko!

Twoja strona internetowa została zainfekowana? Co zrobić, gdy dojdzie do takiego zdarzenia? Jak uchronić się przez wirusami? Bezpieczeństwo witryny powinniśmy stawiać na pierwszym miejscu, szczególnie że atak hakerski może wypłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie lokalne – case study Google Maps 01.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie lokalne – case study Google Maps

W związku ze wzrostem znaczenia geolokalizacji pozycjonowanie lokalne staje się ważnym elementem działań SEO. Ten rodzaj pozycjonowania jest istotny szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak wypromować swój biznes w mapach Google? Czytaj wiecej
Snapchat – marketing w dziesięć sekund 28.09.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Snapchat – marketing w dziesięć sekund

To, co wyróżnia Snapchat na tle innych mediów społecznościowych to fakt, że po odtworzeniu materiały nie są zapisywane na żadnych serwerach i znikają (oczywiście o ile odbiorca nie zdąży zrobić zrzutu ekranu). Czytaj wiecej
Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać? 26.08.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać?

Co tak naprawdę oznacza skuteczne pozycjonowanie stron? Czy to tylko posiadanie wysokich pozycji dla określonego zestawienia wyrażeń? A może zwiększenie ruchu na stronie poprzez pozycjonowanie dużej ilości wyrażeń - tzw. pozycjonowanie na długi ogon? W niniejszym artykule postaram się przedstawić kilka, mam nadzieję, przydatnych wskazówek, które pomogą Państwu w wyborze odpowiedniej strategii SEO. Czytaj wiecej
Remarketing dynamiczny AdWords 10.08.2015 | czas czytania: 5 min | SEM

Remarketing dynamiczny AdWords

Remarketing to z pewnością doskonały sposób na „odzyskiwanie użytkowników”. Właściwe działania podjęte przez marketerów powodują, że klienci powracają na stronę i dokonują konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych możemy stworzyć doskonałe reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników. Czytaj wiecej
Google Analytics dla początkujących – instrukcja obsługi krok po kroku 10.08.2015 | czas czytania: 5 min | Analityka

Google Analytics dla początkujących – instrukcja obsługi krok po kroku

Google Analytics Krok po kroku. Pokazujemy, jak założyć konto w bezpłatnym narzędziu analitycznym w kilku prostych krokach. Wyjaśniamy także podstawowe raport GA. Czytaj wiecej
Jak wybrać firmę pozycjonującą? 07.08.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak wybrać firmę pozycjonującą?

Przybliżamy dość specyficzną usługę jaką jest pozycjonowanie, na co zwrócić uwagę przy analizie ofert firm pozycjonerskich, aby w efekcie podjąć dobrą decyzję, co do wyboru partnera z zakresu SEO. Czytaj wiecej
GSP w panelu AdWords 27.07.2015 | czas czytania: 5 min | SEM

GSP w panelu AdWords

GSP czyli Gmail Sponsored Promotions zostało zintegrowane z panelem AdWords i funkcjonuje jako format reklamy w sieci reklamowej Google. Czytaj wiecej
Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących 01.07.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebooku: Praktyczny Przewodnik dla Początkujących

Reklama w systemie Facebook Ads to doskonały sposób na promocję biznesu w sieci. Dzięki zaawansowanym możliwościom panelu Facebook Ads możliwe jest promowanie swojej strony internetowej, aplikacji mobilnej i innych miejsc znajdujących się poza Facebookiem oraz oczywiście profilu, wydarzeń, aplikacji i treści mieszczących się w obrębie samego portalu Facebook. Czytaj wiecej
Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools 24.06.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Google Search Console zastąpiło Google Webmaster Tools

Google kieruje swoją ofertę również do przedsiębiorców, którzy samodzielnie zajmują się administracją swojego serwisu. Dlatego po dziesięciu latach postanowiono zmienić nazwę jednej ze swoich najpopularniejszych usług z Google Webmaster Tools na Google Search Console. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt