Zmiany w wyglądzie mapy Google 04.02.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Zmiany w wyglądzie mapy Google

Modyfikacje wprowadzone w Google Maps z pewnością nie będą miały większego wpływu na pozycjonowanie lokalne. Jednak John Mueller potwierdził, że to nie ilość recenzji a ich jakość służy do ustalenia pozycji stron internetowych. W przypadku tradycyjnego wyszukiwania wyniki organiczne nie zależą od ocen uzyskanych przez firmę. Inaczej jest w przypadku wyszukań lokalnych. Czytaj wiecej
Zakładanie konta Google AdWords (Google Ads) 02.02.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Zakładanie konta Google AdWords (Google Ads)

Aby zwiększyć zasięg oferty i dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, w dzisiejszych czasach niezbędna jest promocja w Internecie. Wiele możliwości daje nam platforma Google AdWords. W jaki sposób z niej korzystać? W pierwszym kroku zacznijmy od założenia konta. Czytaj wiecej
Podstawowe metryki w Google Analytics i ich znaczenie 25.01.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

Podstawowe metryki w Google Analytics i ich znaczenie

Google Analytics pozwala na tworzenie różnych typów raportów, które umożliwiają z kolei analizę danych. Poznanie znaczenia poszczególnych parametrów jest istotne do oceny skuteczności prowadzonych działań. Czytaj wiecej
Konwersje w AdWords i w Google Analytics 22.01.2016 | czas czytania: 5 min | Analityka

Konwersje w AdWords i w Google Analytics

Nasi klienci często pytają nas czym są konwersje, jak zdefiniowane są na ich kontach AdWords oraz dlaczego liczba konwersji w panelu AdWords i w panelu Google Analytics różni się od siebie. Czytaj wiecej
Narzędzie podglądu reklamy – sprawdź, jak wygląda Twoja reklama AdWords 19.01.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Narzędzie podglądu reklamy – sprawdź, jak wygląda Twoja reklama AdWords

Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords. Czytaj wiecej
Zakup domen z rynku wtórnego 23.12.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Zakup domen z rynku wtórnego

Nie masz strony internetowej – nie istniejesz. Zgodnie z tym powiedzeniem rynek domen kurczy się każdego dnia. Na pomoc przychodzą domeny z rynku wtórnego. Na co warto zwrócić uwagę przed zakupem? Gdzie szukać i na co uważać? Warto znać odpowiedzi na te i inne pytania zanim się zdecydujemy na dany adres URL. Czytaj wiecej
Budowanie profilu linków 28.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Budowanie profilu linków

Linki to wciąż istotny element rankingowy. W połączeniu z odpowiednią optymalizacją pozwoli nam na poprawę pozycji w wyszukiwarce. Należy jednak pamiętać, że proces pozyskiwania linków powinien być przeprowadzany rozważnie, a strategię linkowania należy dostosować do serwisu, którym się zajmujemy. Czytaj wiecej
Witryna została zainfekowana wirusem? Trzeba działać szybko! 11.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Witryna została zainfekowana wirusem? Trzeba działać szybko!

Twoja strona internetowa została zainfekowana? Co zrobić, gdy dojdzie do takiego zdarzenia? Jak uchronić się przez wirusami? Bezpieczeństwo witryny powinniśmy stawiać na pierwszym miejscu, szczególnie że atak hakerski może wypłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie lokalne – case study Google Maps 01.10.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie lokalne – case study Google Maps

W związku ze wzrostem znaczenia geolokalizacji pozycjonowanie lokalne staje się ważnym elementem działań SEO. Ten rodzaj pozycjonowania jest istotny szczególnie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak wypromować swój biznes w mapach Google? Czytaj wiecej
Snapchat – marketing w dziesięć sekund 28.09.2015 | czas czytania: 5 min | EPR

Snapchat – marketing w dziesięć sekund

To, co wyróżnia Snapchat na tle innych mediów społecznościowych to fakt, że po odtworzeniu materiały nie są zapisywane na żadnych serwerach i znikają (oczywiście o ile odbiorca nie zdąży zrobić zrzutu ekranu). Czytaj wiecej
Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać? 26.08.2015 | czas czytania: 5 min | SEO

Skuteczne pozycjonowanie. Jaką strategię SEO wybrać?

Co tak naprawdę oznacza skuteczne pozycjonowanie stron? Czy to tylko posiadanie wysokich pozycji dla określonego zestawienia wyrażeń? A może zwiększenie ruchu na stronie poprzez pozycjonowanie dużej ilości wyrażeń - tzw. pozycjonowanie na długi ogon? W niniejszym artykule postaram się przedstawić kilka, mam nadzieję, przydatnych wskazówek, które pomogą Państwu w wyborze odpowiedniej strategii SEO. Czytaj wiecej
Remarketing dynamiczny AdWords 10.08.2015 | czas czytania: 5 min | SEM

Remarketing dynamiczny AdWords

Remarketing to z pewnością doskonały sposób na „odzyskiwanie użytkowników”. Właściwe działania podjęte przez marketerów powodują, że klienci powracają na stronę i dokonują konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych możemy stworzyć doskonałe reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt