18.05.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Reklamy AdWords w wyszukiwarce obrazów
Reklamy AdWords pojawiły się w mobilnej wyszukiwarce obrazów. Google rozwija także narzędzia marketingowe skierowane do przedsiębiorców prowadzących działalność na lokalnym rynku. Jak na te zmiany zareagują internauci?
Czytaj wiecej
23.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Blisko, bliżej, Google! Nowy trend wyszukiwania?
W Stanach Zjednoczonych użytkownicy dodają wyrażenie near me do wyszukiwanej frazy na mobilnej wyszukiwarce. W Polsce zapytania typu fryzjer blisko mnie, fryzjer w pobliżu zaczynają dopiero się pojawiać. Czy mamy do czynienia z nowym trendem w wyszukiwaniach?
Czytaj wiecej
17.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Kupony AdWords – rodzaje i zasady dystrybucji
Kupony AdWords to sposób na obniżenie kosztów prowadzonych kampanii reklamowych. Kody promocyjne przyznawane są wyłącznie nowym klientom. Można je otrzymać samodzielnie bądź za pośrednictwem agencji reklamowej.
Czytaj wiecej
16.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Customer Match – czyli docieraj do użytkowników, którzy podali Ci swoje adresy mailowe
W Google AdWords od niedawna istnieje możliwość przesyłania adresów e-mail użytkowników, do których będą kierowane reklamy produktów i usług. Nowa funkcjonalność nosi nazwę Customer Match i staje się coraz bardziej popularna.
Czytaj wiecej
14.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zlecę pozycjonowanie. Jakie rozliczenie będzie korzystne?
Wybór sposobu rozliczania się z agencją zajmującą się SEO może stanowić jedną z trudniejszych decyzji. Warto przeanalizować wady i zalety dwóch najpopularniejszych sposobów rozliczania: pozycjonowanie na ryczałt oraz płatności uzależnione od efektów, czyli zajęcie określonej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Czytaj wiecej
07.03.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Filtr ręczny od Google, co dalej?
Nagłe pogorszenie się pozycji domeny w wynikach wyszukiwania? Gwałtowny spadek liczby wyświetleń i kliknięć z wyszukiwarki Google? Te problemy nie oznaczają od razu, że domena została ukarana filtrem, ale są pierwszym sygnałem, że powinniśmy przyjrzeć się kondycji naszej witryny.
Czytaj wiecej
26.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Kocham, lubię, smuteczek, czyli nowe emocje na Facebooku
Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się „polubić” na Facebooku jakąś wiadomość, choć była ona dla Was smutna bądź wstrząsająca? Baczny obserwator internetowego świata zwracał uwagę na sytuację, w której użytkownicy wciskali przycisk „lubię to”, choć to nie odpowiadało ich emocjom.
Czytaj wiecej
24.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Optymalizacja współczynnika konwersji
Jak internetowy przedsiębiorca może sprawdzić, czy podejmowane przez niego działania są skuteczne? W tym celu należy zainteresować się analizą współczynnika konwersji i jego optymalizacją.
Czytaj wiecej
16.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Live streaming przyszłością mediów społecznościowych?
Live for Facebook Mentions to nowa usługa stworzona przez zespół Marka Zuckerberga, która zdobywa coraz większe grono odbiorców, również w Polsce. Live steaming staje się nowym medium przekazu szybkich informacji.
Czytaj wiecej
12.02.2016
|
czas czytania: min
|
Aktualności
Netcamp już za dwa tygodnie. Będziemy tam!
25 lutego w Szczecinie, w klubie Hormon Cafe będziemy obecni na spotkaniu organizowanym przez Fundację Netcamp. Pierwsza w tym roku edycja będzie dedykowana e-commerce, a prelegenci opowiedzą m.in. o e-marketingu wielokanałowym, generowaniu leadów i ich automatyzacji oraz o zwiększaniu konwersji.
Czytaj wiecej
04.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zmiany w wyglądzie mapy Google
Modyfikacje wprowadzone w Google Maps z pewnością nie będą miały większego wpływu na pozycjonowanie lokalne. Jednak John Mueller potwierdził, że to nie ilość recenzji a ich jakość służy do ustalenia pozycji stron internetowych. W przypadku tradycyjnego wyszukiwania wyniki organiczne nie zależą od ocen uzyskanych przez firmę. Inaczej jest w przypadku wyszukań lokalnych.
Czytaj wiecej
02.02.2016
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Zakładanie konta Google AdWords (Google Ads)
Aby zwiększyć zasięg oferty i dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, w dzisiejszych czasach niezbędna jest promocja w Internecie. Wiele możliwości daje nam platforma Google AdWords. W jaki sposób z niej korzystać? W pierwszym kroku zacznijmy od założenia konta.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę