Direct Answer – jak się tam znaleźć? 12.12.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Direct Answer – jak się tam znaleźć?

Polecane fragmenty z odpowiedzią pomagają zwiększyć widoczność domeny w wynikach wyszukiwania. Co zrobić i jakie działania podjąć, aby znaleźć się w Direct Answer? Czy można przekonać Google, że treść na stronie odpowiada potrzebom informacyjnym użytkowników? Czytaj wiecej
Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań 30.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Keyword Planner: konieczność posiadania konta AdWords, brak pełnych danych dot. liczby wyszukań oraz prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań

W planerze słów kluczowych Google zostały wprowadzone ograniczenia dla niektórych reklamodawców. Pojawiła się też nowa funkcjonalność: prognozy skuteczności i trendy liczby wyszukań. Czytaj wiecej
Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google 15.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Atrybut Lang HTML jest ignorowany przez Google

Nie warto stosować atrybutu Lang HTML w kodzie strony, ponieważ jest on ignorowany przez Google. Zamiast niego warto skorzystać z atrybutu hreflang, który pomoże uniknąć duplikacji takich samych treści kierowanych do użytkowników zamieszkujących inne kraje. Czytaj wiecej
Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić? 10.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Strona została zaatakowana i rozsyła w świat spamerskie linki z viagrą i/lub chińskimi krzaczkami – co robić?

W wynikach wyszukiwania na miejscu title lub description mogą pojawić się chińskie krzaczki. Oznacza to, że domena została zaatakowana przez hakera i rozsyła spam. Jak uporać się z tym problemem włamu na stronę? Czytaj wiecej
Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania 09.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Google usuwa grafy wiedzy, które pojawiały się w postaci popupów w wynikach wyszukiwania. Funkcjonalność ta nie była użyteczna z punktu widzenia internautów, którzy z niej nie korzystali. Czytaj wiecej
Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce 25.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

Kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce pomaga przygotować skuteczną reklamę, która dotrze do precyzyjnie wybranej grupy klientów. Określając wiek oraz płeć, reklamodawcy są w stanie kierować swoje produkty do osób, które się nimi zainteresują. Czytaj wiecej
Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP 18.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Narzędzia do testowania standardu AMP HTML: raporty o błędach AMP w Search Console, AMP Validator oraz Test AMP

Strony przygotowywane w technologii AMP można testować za pomocą narzędzia AMP Validator oraz Test AMP. Informacje o błędach znajdziesz również w Search Console. Czytaj wiecej
Uwaga na oszustów Google AdWords! 11.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Uwaga na oszustów Google AdWords!

W sieci pojawiła się domena www.mcc-adwords.com, która wyłudza dane od właścicieli kont AdWords. Przy logowaniu należy sprawdzić, jaki adres domeny pojawia się w pasku przeglądarki, aby nie oddać swoich danych w ręce oszustów. Czytaj wiecej
Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google 07.10.2016 | czas czytania: 5 min | SEM

Cross-device retargeting, czyli kolejna rewolucja od Google

Google wprowadza nowość - kierowanie tych samych list remarketingowych do użytkowników korzystających z różnych urządzeń. Teraz te same reklamy pokażą się internaucie na smartfonie, tablecie oraz komputerze. Czytaj wiecej
Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google 27.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Wielki powrót zakładki „Zakupy” w wyszukiwarce Google

W wyszukiwarce Google pojawiła się nowa funkcjonalność - zakładka Zakupy. Dzięki niej można dokonać zakupu interesującej rzeczy bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Produkty, które się tam znajdą, pochodzą z kampanii Product Listing Ads. Czytaj wiecej
Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania 19.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

W mobilnych wynikach wyszukiwania wyświetlone zostają miniaturki grafiki obok adresu URL prowadzącego do danej podstrony. Grafika pojawia się na zapytania dotyczące produktów. Czy taka forma prezentacji SERP w mobile przyjmie się na stałe? Czytaj wiecej
Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce 08.09.2016 | czas czytania: 5 min | SEO

Optymalizacja witryny pod SEO w pigułce

Właściwie zoptymalizowanie serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych stanowi podstawę w osiąganiu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Pozycjonując naszą stronę internetową, pamiętajmy o kilku podstawowych zasadach, które z całą pewnością będą pomocne w osiągnięciu zamierzonego celu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt