Zaplecze 23.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Zaplecze

Zaplecze do pozycjonowania to zbiór stron wykorzystywanych przez specjalistów SEO w procesie pozycjonowania. Zaplecze musi być oparte o unikalny content - treści, grafikę, wideo. Czytaj wiecej
Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze 23.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze

Przedsiębiorcy nie posiadający fizycznej siedziby, a świadczący usługi u klienta, muszą zastosować się do nowych wytycznych Google Moja Firma, aby posiadać wizytówkę Google Maps zgodną z regulaminem. Czytaj wiecej
Wyszukiwarka internetowa 21.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Wyszukiwarka internetowa

Wyszukiwarka internetowa pomaga użytkownikom w dotarciu do interesujących ich informacji. Z kolei dzięki niej przedsiębiorcy mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i zainteresować ich swoją ofertą. Czytaj wiecej
Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania 15.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Co to jest SERP? – Wyniki wyszukiwania

Lista stron internetowych ukazujących się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w niej szukanego słowa kluczowego. Czytaj wiecej
Boks people also ask w wynikach wyszukiwania 15.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Boks people also ask w wynikach wyszukiwania

Przeglądając wyniki wyszukiwania, można zobaczyć boks people also ask. Google w ten sposób podpowiada, jakie zapytania powiązane z wpisanymi przez nas frazami lub słowami, wpisują do wyszukiwarki inni użytkownicy. Czytaj wiecej
5 portali społecznościowych, które pomogą SEO! 13.02.2017 | czas czytania: min | SEO

5 portali społecznościowych, które pomogą SEO!

Czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych ma wpływ na pozycjonowanie strony? W jaki sposób media społecznościowe mogą poprawiać pozycję domeny w wynikach wyszukiwania? Na które portale społecznościowe warto zwrócić uwagę, aby dotrzeć do swoich klientów? Czytaj wiecej
Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP 10.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Łatwiejsze kopiowanie adresów URL stron w technologii AMP

Technologia AMP dalej się rozwija. Kolejną nowością jest button z ikoną kotwicy / linka, za pomocą którego można skopiować i udostępnić bezpośredni link URL do strony w technologii AMP. Czytaj wiecej
Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords 05.02.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Testy nowej funkcjonalności: Ads Added by AdWords

Zespół AdWords zamierza wspierać reklamodawców w tworzeniu treści reklam. Ads Added by AdWords mają zwiększać skuteczność promocji od 5 do 15%. Chcesz wypróbować nową funkcjonalność? Wypełnij formularz i zgłoś się do programu pilotażowego. Czytaj wiecej
Połączenie nie jest bezpieczne, czyli błędne wdrożenie SSL 19.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Połączenie nie jest bezpieczne, czyli błędne wdrożenie SSL

Zapewnienie bezpieczeństwa danych jest szczególnie ważne w przypadku e-sklepów, które pozyskują wrażliwe dane osobowe klientów. Wdrażając SSL można popełnić pewne błędy, których konsekwencją będą komunikaty przeglądarki o niezaufanym połączeniu. Jak strzec się przed błędami. Czytaj wiecej
Zmiany w Google AdWords w 2016 r. 18.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Zmiany w Google AdWords w 2016 r.

Lista najważniejszych zmian, które miały miejsce w 2016 r. w systemie Google AdWords - testy, nowości, funkcjonalności i błędy! Czytaj wiecej
Sztuczna inteligencja w Google Translate 17.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Sztuczna inteligencja w Google Translate

Tłumaczenia z Google Translate stają się coraz bardziej precyzyjne oraz poprawne językowo. Wszystko za sprawą Neural Machine Translation. Na razie technologia będzie rozwijana dla ośmiu, najpopularniejszych języków. Jak na razie tłumaczenia w j. polskim nie zostaną dopracowane. Czytaj wiecej
Wykluczające sie frazy w Google ADS 10.01.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Wykluczające sie frazy w Google ADS

Z poziomu konta menedżera AdWords można już przygotować listę wykluczających słów kluczowych. Ułatwi to zarządzanie wieloma kontami AdWords, ponieważ do tej pory listy należało stworzyć na poziomie każdego konta lub każdej kampanii. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt