14.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
PageRank
PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen.
Czytaj więcej
13.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu.
Czytaj więcej
12.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?
Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP!
Czytaj więcej
09.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google
Google przygotowało materiał wideo - poradnik: Jak zatrudnić agencję SEO? Artefakt spełnia wszystkie wytyczne, o których wspomniała Maile Ohye, Developer Programs Tech Lead. Sprawdź, co rekomenduje Google.
Czytaj więcej
07.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Filtr wyszukiwarki, filtr Google
Filtr wyszukiwarki nakładany jest przez Google na strony, które stosują nieetyczne metody zdobywania popularności w internecie. Np. niskiej jakości linki mogą powodować nałożenie filtra ręcznego lub algorytmicznego na witrynę.
Czytaj więcej
07.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Słowo kluczowe, fraza kluczowa
Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP.
Czytaj więcej
06.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP
Wpisując daną frazę, można otrzymać inną listę wyników wyszukiwania. Od czego zależy ranking domen w SERP? Znaczenie ma nasza lokalizacja, rodzaj urządzenia, pliki cookies, indywidualne preferencje, data center lub dodatkowe boksy wśród organicznych wyników wyszukiwania.
Czytaj więcej
03.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Algorytm wyszukiwarki
Algorytm wyszukiwarki internetowej to zbiór zasad odpowiadających za kolejność domen w wynikach wyszukiwania. Czynniki rankingowe wpływają na pozycje w stron internetowych w SERP.
Czytaj więcej
28.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Linki
Linki (odnośniki, hiperłącza) to odwołania zamieszczone na stronie internetowej prowadzące do dowolnego miejsca na tej stronie, innej podstrony serwisu lub dowolnej domeny.
Czytaj więcej
28.02.2017
|
czas czytania: min
|
Słownik SEO
Robot wyszukiwarki internetowej
Program analizujący strony internetowe pod względem ich zwartości i obecności słów kluczowych.
Czytaj więcej
23.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Zaplecze
Zaplecze do pozycjonowania to zbiór stron wykorzystywanych przez specjalistów SEO w procesie pozycjonowania. Zaplecze musi być oparte o unikalny content - treści, grafikę, wideo.
Czytaj więcej
23.02.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Nowe wytyczne Google Moja Firma dotyczące firm działających na danym obszarze
Przedsiębiorcy nie posiadający fizycznej siedziby, a świadczący usługi u klienta, muszą zastosować się do nowych wytycznych Google Moja Firma, aby posiadać wizytówkę Google Maps zgodną z regulaminem.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę