Ile kosztuje pozycjonowanie? 16.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Nie ulega wątpliwości, że pozycjonowanie strony internetowej należy do podstawowych, a zarazem najbardziej skutecznych metod promocji biznesu w Internecie. Ile w takim razie trzeba za to zapłacić? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Koszt pozycjonowania jest uzależniony od kilku czynników. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej 15.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie stron notariuszy i komorników a zakaz podejmowania reklamy osobistej

Komorników i notariuszy obejmuje zakaz reklamy osobistej. Czy i w jaki sposób przedstawiciele tych zawodów mogą pozycjonować stronę internetową, aby działania SEO nie naruszały zakazu promocji? Czytaj wiecej
PageRank 14.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

PageRank

PageRank to algorytm wyszukiwarki Google oceniający wartość stron w sieci. Obecnie nie ma większego znaczenia dla pozycjonowania, a Google wyłączyło możliwość publicznego podglądu tego wskaźnika dla poszczególnych domen. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie szerokie 13.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Pozycjonowanie szerokie

Pozycjonowanie szerokie polega na zwiększaniu pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane kilkuwyrazowe frazy, które mogą skutecznie zwiększyć konwersję serwisu. Czytaj wiecej
Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci? 12.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Zakaz reklamy a SEO – czy lekarze i apteki mogą promować działalność w sieci?

Lekarze i apteki objęci są całkowitym zakazem reklamy. Czy branża medyczna i aptekarska może inwestować w pozycjonowanie swoich serwisów. Czy działania SEO będą w ich przypadku legalne? Jeśli strony będą miały informacyjny charakter, to można wzmacniać ich pozycję w SERP! Czytaj wiecej
Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google 09.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak zatrudnić dobrą agencję SEO? Porady Google

Google przygotowało materiał wideo - poradnik: Jak zatrudnić agencję SEO? Artefakt spełnia wszystkie wytyczne, o których wspomniała Maile Ohye, Developer Programs Tech Lead. Sprawdź, co rekomenduje Google. Czytaj wiecej
Filtr wyszukiwarki, filtr Google 07.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Filtr wyszukiwarki, filtr Google

Filtr wyszukiwarki nakładany jest przez Google na strony, które stosują nieetyczne metody zdobywania popularności w internecie. Np. niskiej jakości linki mogą powodować nałożenie filtra ręcznego lub algorytmicznego na witrynę. Czytaj wiecej
Słowo kluczowe, fraza kluczowa 07.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Słowo kluczowe, fraza kluczowa

Słowo kluczowe określa tematykę danej strony. Użytkownicy korzystają z fraz podczas wyszukiwania, więc pozycjonowanie na określone słowa kluczowe pozwala wyświetlać się na zapytania internautów w SERP. Czytaj wiecej
Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP 06.03.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Dlaczego widzę inne strony w Google niż znajomi? 7 czynników, od których zależy kolejność wyników w SERP

Wpisując daną frazę, można otrzymać inną listę wyników wyszukiwania. Od czego zależy ranking domen w SERP? Znaczenie ma nasza lokalizacja, rodzaj urządzenia, pliki cookies, indywidualne preferencje, data center lub dodatkowe boksy wśród organicznych wyników wyszukiwania. Czytaj wiecej
Algorytm wyszukiwarki 03.03.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Algorytm wyszukiwarki

Algorytm wyszukiwarki internetowej to zbiór zasad odpowiadających za kolejność domen w wynikach wyszukiwania. Czynniki rankingowe wpływają na pozycje w stron internetowych w SERP. Czytaj wiecej
Linki 28.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Linki

Linki (odnośniki, hiperłącza) to odwołania zamieszczone na stronie internetowej prowadzące do dowolnego miejsca na tej stronie, innej podstrony serwisu lub dowolnej domeny. Czytaj wiecej
Zaplecze 23.02.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Zaplecze

Zaplecze do pozycjonowania to zbiór stron wykorzystywanych przez specjalistów SEO w procesie pozycjonowania. Zaplecze musi być oparte o unikalny content - treści, grafikę, wideo. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt