27.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Publikuj Google Post na profilu Google Moja Firma
Właściciele i administratorzy kont Google Moja Firma mogą publikować posty, które wyświetlą się bezpośrednio na wizytówce w wynikach wyszukiwania i na mapach Google. Jak działa nowa funkcjonalność i dlaczego warto ją wypróbować?
Czytaj więcej
23.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma
Przedsiębiorcy posiadający konta w Google Moja Firma mogą skorzystać z darmowego kreatora stron internetowych od Google. Przygotowanie witryny zajmuje kilka minut. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie i zyskać przewagę nad konkurencją!
Czytaj więcej
21.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję?
Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę?
Czytaj więcej
20.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron
Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić.
Czytaj więcej
12.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania
Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google.
Czytaj więcej
06.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google!
Description niestety nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu, ale może zwiększyć ilość wejść na stronę. Jak stworzyć skuteczny opis, który będzie konwertował? Skorzystaj ze wskazówek Google.
Czytaj więcej
01.06.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji
AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji.
Czytaj więcej
24.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps
Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę.
Czytaj więcej
16.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Metatagi
Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony.
Czytaj więcej
15.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych
Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować - pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane.
Czytaj więcej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
Mapa strony
Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania.
Czytaj więcej
12.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony?
Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę