01.05.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania dostępni w AdWords
AdWords uruchamia nową funkcjonalność: podobni odbiorcy w sieci wyszukiwania. Mogą z niej skorzystać reklamodawcy posiadający uruchomione listy remarketingowe. Podobni odbiorcy umożliwią dotarcie do nowych użytkowników zainteresowanych ofertą firmy.
Czytaj wiecej
26.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilny generator konwersji, czyli landing page na dłoni
Dzięki stronom landing page możemy zwiększyć konwersję, dostarczając wybranym użytkownikom poszczególne kategorie produktów. Jak przygotować skuteczny landing page na urządzenia mobilne? Na co należy zwrócić uwagę?
Czytaj wiecej
14.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
Słownik SEO
SEO – definicja i opis
Czy SEO i pozycjonowanie oznaczają to samo? Jakie są definicje obu terminów i na czym polega różnica pomiędzy pozycjonowaniem a SEO?
Czytaj wiecej
12.04.2017
|
czas czytania: min
|
SEO
Nowa funkcjonalność w wyszukiwarce grafiki: podobne produkty
Przeglądając zdjęcia w mobilnej wyszukiwarce grafiki, możemy natknąć się na nową funkcjonalność: polecane produkty. Google podpowie nam, gdzie możemy kupić okulary, buty lub torebkę ze zdjęcia, które właśnie obejrzeliśmy.
Czytaj wiecej
10.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak Google walczy z fikcyjnymi wizytówkami w Google Maps?
W Google Maps pojawiają się fałszywe wizytówki firm. Wprowadzają one w błąd użytkowników, dlatego Google aktywnie walczy z nimi każdego dnia. Jak Google radzi sobie ze spamem w usłudze Moja Firma?
Czytaj wiecej
10.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
O czym należy pamiętać, wdrażając protokół HTTPS i certyfikat SSL?
Wdrożenie protokołu HTTPS zapewni bezpieczeństwo przesyłanych danych. Na co należy zwrócić uwagę podczas implementacji certyfikatu SSL?
Czytaj wiecej
06.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Mobilna czy responsywna wersja strony – jak dostosować serwis do urządzeń mobilnych?
Co wybrać, dostosowując serwis do urządzeń mobilnych - wersję responsywną czy mobilną? Która z nich niesie większe możliwości pod kątem SEO? Czy warto zainteresować się również technologią AMP?
Czytaj wiecej
05.04.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Precedensowy wyrok w sprawie Google’a w polskim sądzie
Polski Sąd Administracyjny rozstrzygnął sprawę biznesmena z Olsztyna, który walczył z Google. Mężczyzna domagał się usunięcia stawiającego go w negatywnym świetle wyniku wyszukiwania oraz odszkodowania wysokości 10 tys. zł.
Czytaj wiecej
29.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – Google Ads
Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce są chętnie wykorzystywane przez właścicieli dużych witryn i sklepów internetowych. Google wprowadza nowe możliwości w zakresie tychże reklam. Z jakich możliwości będzie można skorzystać?
Czytaj wiecej
23.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Dane strukturalne pojawiły się w wyszukiwarce grafiki
Google wprowadziło kolejną funkcjonalność: mikrodane w wyszukiwarce grafiki. Ich odpowiednie wdrożenie pozwala na wyróżnienie zdjęć wśród wielu obrazków w Google Image.
Czytaj wiecej
21.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Emoji wracają do wyników wyszukiwania
Do wyników wyszukiwania po dwóch latach wróciły emoji. Piktogramy pojawiają się tylko wtedy, gdy w znaczniku Title ikona zostanie ustawiona i użytkownik wpisze do wyszukiwarki zapytanie z wyrażeniem "emoji".
Czytaj wiecej
20.03.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
5-10-15 – Ile słów kluczowych mogę pozycjonować dla swojego serwisu?
Ile słów kluczowych można pozycjonować na jednej stronie internetowej? Czy lepiej kierować się zasadą im więcej, tym lepiej, a może należy wybrać tylko te frazy, które określają główną tematykę serwisu? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę