Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma 23.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Bezpłatny kreator stron internetowych w Google Moja Firma

Przedsiębiorcy posiadający konta w Google Moja Firma mogą skorzystać z darmowego kreatora stron internetowych od Google. Przygotowanie witryny zajmuje kilka minut. Sprawdź, jak wykorzystać to narzędzie i zyskać przewagę nad konkurencją! Czytaj wiecej
Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję? 21.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak przygotować skuteczny newsletter, który zwiększy konwersję?

Skuteczny newsletter wspiera sprzedaż i generowanie konwersji. Podczas jego projektowania warto mieć na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, aby był przez nich czytany i nie wpadał do spamu. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę? Czytaj wiecej
Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron 20.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Wszystko o rozszerzeniach linków do podstron

Dzięki rozszerzeniu reklamy o nazwie linki do podstron można skierować użytkowników na istotne dla nas podstrony serwisu. Warto korzystać z tej funkcjonalności, aby przekazać większą porcję informacji dla potencjalnych klientów. Dowiedz się, jak to zrobić. Czytaj wiecej
Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania 12.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Skuteczność One Page i Landing Page w procesie pozycjonowania

Strony typu One Page oraz Landing Page nie są łatwe do wypozycjonowania ze względu na strukturę. Podpowiadamy, jak je zoptymalizować, aby osiągnąć wysokie i stabilne pozycje w rankingu Google. Czytaj wiecej
Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google! 06.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak przygotować dobre description? Skorzystaj z porad Google!

Description niestety nie ma bezpośredniego wpływu na pozycję w rankingu, ale może zwiększyć ilość wejść na stronę. Jak stworzyć skuteczny opis, który będzie konwertował? Skorzystaj ze wskazówek Google. Czytaj wiecej
Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji 01.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Nowa strategia w inteligentnym określaniu stawek: maksymalizacja liczby konwersji

AdWords oferuje możliwość skorzystania z inteligentnego określania stawek. Teraz reklamodawcy mogą przetestować nową strategię o nazwie maksymalizacja liczy konwersji. Czytaj wiecej
Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps 24.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Opinie z internetu i recenzje dotyczące hoteli w Google Maps

Poszukując noclegów za pomocą mobilnej wyszukiwarki, możemy zapoznać się z recenzjami hoteli w wizytówkach Google Moja Firma wystawionymi przez różnych podróżnych: biznesmenów, rodziny, pary, osoby podróżujące w pojedynkę. Czytaj wiecej
Metatagi 16.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Metatagi

Metatagi to znaczniki wykorzystywane do opisania strony dla robotów wyszukiwarki. Są ważne z punktu widzenia optymalizacji i pozycjonowania strony. Czytaj wiecej
Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych 15.05.2017 | czas czytania: 5 min | Analityka

Google Data Studio – darmowe narzędzie do analizy i wizualizacji danych

Google Data Studio to kolejne darmowe narzędzie od Google, które warto wypróbować - pomaga tworzyć dynamiczne raporty i wizualizować dane. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę? 15.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie PDF – jak zoptymalizować plik PDF pod wyszukiwarkę?

Przygotowując PDF do zamieszczenia na stronie internetowej, należy pamiętać o jego optymalizacji. Pliki PDF mają bowiem szansę osiągać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, jeśli zostaną dostosowane do wyszukiwarki. Czytaj wiecej
Mapa strony 12.05.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Mapa strony

Mapa strony to plik w formacie HTML lub XML zawierający wszystkie adresy URL danego serwisu. Sitemap pomaga w indeksacji strony w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej
Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony? 12.05.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Metaważne metatagi – czy należy zwracać uwagę na Description podczas pozycjonowania strony?

Description to metatag pojawiający się w wynikach wyszukiwania pod adresem URL strony. Oficjalnie nie ma wpływu na pozycję rankingu, ale wpływa na klikalność, zachęcając użytkowników do odwiedzin witryny. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt