Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas 28.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Evergreen content – treść, która generuje ruch na stronie przez długi czas

Evergreen content to ponadczasowe teksty, które mają potencjał do pozyskiwania użytkowników i generowania ruchu na stronie w długim okresie czasu. Podpowiadamy, jakie rodzaje tekstów należą do evergreenowych treści! Czytaj wiecej
Jak stworzyć przyjazne adresy URL? 25.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak stworzyć przyjazne adresy URL?

Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można wspomóc indeksację serwisu i poprawić pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak przygotować przyjazny link! Czytaj wiecej
Jak zrobić klikalny numer telefonu jako link na stronie internetowej? 21.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak zrobić klikalny numer telefonu jako link na stronie internetowej?

W zakładce kontakt na stronie internetowej warto podlinkować numer telefonu, aby stał się on elementem klikalnym i pozwolił użytkownikom mobilnym szybkie wykonanie połączenia. Podpowiadamy, jak to zrobić! Czytaj wiecej
Rodzaje anchor textów i ich wpływ na pozycjonowanie 18.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Rodzaje anchor textów i ich wpływ na pozycjonowanie

Anchor text to widoczna dla użytkownika część linku, zwykle wyróżniająca się kolorem od tekstu zamieszczonego na stronie. Istnieje kilka rodzajów anchorów. Które z nich najlepiej stosować podczas pozycjonowania serwisu? Czytaj wiecej
Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż? 16.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Opisy produktów w sklepie internetowym – jak je tworzyć, by zwiększyć sprzedaż?

Przygotowanie dobrych opisów produktów wspiera sprzedaż i konwersję w sklepie internetowym. Podpowiadamy, na co należy zwrócić uwagę, tworząc wyczerpujące, ciekawe i nasycone słowami kluczowymi teksty produktowe. Czytaj wiecej
Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce! 11.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak otworzyć sklep internetowy? Droga do własnej działalności w e-commerce!

Zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy? Sprawdź, jak wygląda droga do rozpoczęcia działalności w e-commerce i jakie są obowiązki przedsiębiorcy rozpoczynającego swoją przygodę z e-biznesem. Czytaj wiecej
Opłaty za wizytówkę w Google Maps – ostrzegamy przed oszustami! 10.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Opłaty za wizytówkę w Google Maps – ostrzegamy przed oszustami!

Google Moja Firma jest bezpłatną usługą. Jeśli otrzymałeś telefon z propozycją przedłużenia wizytówki w Google Maps - dzwonił do Ciebie oszust! Nie daj się nabrać i nie opłacaj faktury za wizytówkę! Czytaj wiecej
Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie 06.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Krótkie czy długie teksty na stronie internetowej? Wpływ liczby słów na pozycjonowanie

Jakie teksty umieszczać na stronie internetowej - długie czy krótkie? Czy liczba słów na podstronie ma wpływ na jej pozycję w wynikach wyszukiwania? Podpowiadamy, jakie teksty pisać na strony internetowe. Czytaj wiecej
10 korzyści prowadzenia bloga firmowego! 03.07.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

10 korzyści prowadzenia bloga firmowego!

Prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści zarówno z punktu widzenia pozycjonowania, jak i wspierania konwersji. Poznaj 10 powodów, dla których warto zaangażować się w tworzenie treści. Czytaj wiecej
Black Hat SEO – działania, które narażą Twój serwis na spadek pozycji w wynikach wyszukiwania! 29.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Black Hat SEO – działania, które narażą Twój serwis na spadek pozycji w wynikach wyszukiwania!

Black Hat SEO to praktyki z zakresu pozycjonowania, które naruszają wytyczne Google i mogą narazić serwis na utratę pozycji w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jakich praktyk SEO powinieneś unikać. Czytaj wiecej
Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania 28.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Etykiety z cenami i dodatkowe ikony w wizytówkach hoteli w mobilnych wynikach wyszukiwania

Osoby poszukujące hoteli za pomocą mobilnej wyszukiwarki mogą korzystać z nowych opcji - etykiet cen oraz ikon podsumowujących najważniejsze cechy obiektu hotelowego. Dzięki temu łatwiej będzie podjąć decyzję o rezerwacji pokoju. Czytaj wiecej
Publikuj Google Post na profilu Google Moja Firma 27.06.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Publikuj Google Post na profilu Google Moja Firma

Właściciele i administratorzy kont Google Moja Firma mogą publikować posty, które wyświetlą się bezpośrednio na wizytówce w wynikach wyszukiwania i na mapach Google. Jak działa nowa funkcjonalność i dlaczego warto ją wypróbować? Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt