First link counts – jak linkować te same adresy URL na stronie internetowej? 05.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

First link counts – jak linkować te same adresy URL na stronie internetowej?

First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej podstronie. Czy można obejść zasadę pierwszego linka? Podpowiadamy, jak to zrobić! Czytaj więcej
Jak dodać zdjęcia do wizytówki Google Moja Firma? 04.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak dodać zdjęcia do wizytówki Google Moja Firma?

Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać zdjęcia do profilu, aby go uatrakcyjnić pod względem wizualnym. Czytaj więcej
SEO WordPress, czyli słów kilka o możliwościach i wtyczkach SEO na WP 29.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

SEO WordPress, czyli słów kilka o możliwościach i wtyczkach SEO na WP

WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Jest prosty w obsłudze i intuicyjny dzięki implementacji modułów. Jakie wtyczki to must-have każdego WordPressa? Sprawdź nasze zestawienie! Czytaj więcej
Kliknięcia w wyniki wyszukiwania i czas spędzony na stronie wpływają na pozycje w wyszukiwarce? 28.11.2017 | czas czytania: min | SEO

Kliknięcia w wyniki wyszukiwania i czas spędzony na stronie wpływają na pozycje w wyszukiwarce?

Wbrew oczekiwaniom branży SEO, Google nie lubi ujawniać mechanizmów działania algorytmów wyszukiwarki. Niedawno jednak uchylił rąbka tajemnicy. Pojawiła się informacja o wpływie kliknięć w wyniki wyszukiwania na pozycje strony w rankingu. Czytaj więcej
Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają? 23.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają?

Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie. Czytaj więcej
Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google 22.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google

Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody. Czytaj więcej
Jak mierzyć ROI działań marketingowych? 17.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Jak mierzyć ROI działań marketingowych?

Efektywność działań marketingowych można mierzyć za pomocą wskaźnika zwrotu z inwestycji. Podpowiadamy, jak obliczyć ROI dla pozycjonowania, kampanii Adwords lub social media. Czytaj więcej
Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza? 10.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza?

Co jest skuteczniejsze - pozycjonowanie strony czy reklamy Google AdWords? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ oba sposoby promocji realizują nieco inne cele. Czytaj więcej
Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony? 09.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony?

Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem. Czytaj więcej
5 sposobów na tekst reklamowy w AdWords 07.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

5 sposobów na tekst reklamowy w AdWords

Dobry tekst reklamy AdWords jest jednym z czynników wpływających na pozyskanie uwagi użytkownika. Podpowiadamy, jak przygotować dobrą treść reklamową. Czytaj więcej
Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania 06.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania

Google wprowadza zmiany w mechanizmie geolokalizacji - za wyniki wyszukiwania będą odpowiadały lokalne adresy IP, a nie domeny krajowe. Użytkownicy mogą dokonać ręcznie zmiany ustawień. Czytaj więcej
Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP? 30.10.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP?

Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt