kolory marki 08.10.2024 | czas czytania: 9 | EPR

Kolory marki – czy są aż tak ważne?

Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do swojej firmy. Czytaj wiecej
formy dostawy 08.10.2024 | czas czytania: 5:00 min | SEM

Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników

Na jakich przewoźników się zdecydować, aby zadowolić konsumentów i ograniczyć koszty realizacji całego procesu zakupowego? Prezentujemy przegląd najpopularniejszych form dostawy zakupów online oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firm kurierskich. Czytaj wiecej
Polityka zwrotów w sklepie online. 07.10.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?

Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów. Czytaj wiecej
Meta title - jaki ma wplyw na pozycjonowanie? 07.10.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?

Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie. Czytaj wiecej
Jak pozycjonować sklep Shoper? 07.10.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących

Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper. Czytaj wiecej
Jak budować społeczność wokół marki? 07.10.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Jak zbudować społeczność wokół marki? 8 wskazówek!

Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego Specjalisty! Czytaj wiecej
Co to jest grupa docelowa 04.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?

Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie stron wielojęzycznych 04.10.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?

Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO. Czytaj wiecej
Przycisk CTA 04.10.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?

Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania. Czytaj wiecej
Mapa interesariuszy 04.10.2024 | czas czytania: 4 | Inne

Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?

Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta. Czytaj wiecej
Atrybuty linków a SEO 03.10.2024 | czas czytania: 9 | SEO

Atrybut rel=”noopener”, ”noreferrer” a rel=”nofollow”

Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami. Czytaj wiecej
Faktura z Facebooka. 03.10.2024 | czas czytania: min | EPR

Jak wygenerować z Facebooka fakturę VAT za reklamy?

Prowadząc kampanie reklamowe na Facebooku, można ujmować je do kosztów prowadzenia działalności. Podpowiadamy, jak wygenerować fakturę VAT z FB. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt