08.10.2024
|
czas czytania: 9
|
EPR
Kolory marki – czy są aż tak ważne?
Kolory marki to jeden z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź, jak je dobrać do swojej firmy.
Czytaj wiecej
08.10.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jakie formy dostawy oferować w sklepie online? Porównanie najpopularniejszych przewoźników
Na jakich przewoźników się zdecydować, aby zadowolić konsumentów i ograniczyć koszty realizacji całego procesu zakupowego? Prezentujemy przegląd najpopularniejszych form dostawy zakupów online oraz podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze firm kurierskich.
Czytaj wiecej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Polityka zwrotów w sklepie internetowym – jak ją stworzyć, unikając kosztownych błędów?
Polskie prawo narzuca internetowym sprzedawcom obowiązek informacyjny dotyczący prawa do odstąpienia od umowy. Podpowiadamy, jakie zapisy powinna zawierać polityka zwrotów.
Czytaj wiecej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Meta title i jego wpływ na pozycjonowanie. Jak stworzyć dobry tytuł strony internetowej?
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą meta title? Sprawdź, jak zrobić to skutecznie.
Czytaj wiecej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Optymalizacja i pozycjonowanie sklepu Shoper – poradnik dla początkujących
Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z naszym poradnikiem dotyczącym pozycjonowania serwisu na CMS Shoper.
Czytaj wiecej
07.10.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak zbudować społeczność wokół marki? 8 wskazówek!
Jak zbudować społeczność wokół marki? Sprawdź porady naszego Specjalisty!
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Jak określić grupę docelową swojej strony internetowej?
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować grupę docelową za pomocą Facebooka i Google Analytics.
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Przycisk call to action, który konwertuje – jak go przygotować?
Przyciski call to action pomagają generować konwersje i poprawiać efekty biznesowe. Sprawdź, jak zaprojektować skuteczne wezwanie do działania.
Czytaj wiecej
04.10.2024
|
czas czytania: 4
|
Inne
Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?
Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta.
Czytaj wiecej
03.10.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Atrybut rel=”noopener”, ”noreferrer” a rel=”nofollow”
Odkryj tajniki atrybutów rel: noopener, nofollow i noreferrer. Chronią twoją prywatność i zwiększają bezpieczeństwo Twojej witryny. Dowiedz się, kiedy je stosować, aby skutecznie zarządzać linkami.
Czytaj wiecej
03.10.2024
|
czas czytania: min
|
EPR
Jak wygenerować z Facebooka fakturę VAT za reklamy?
Prowadząc kampanie reklamowe na Facebooku, można ujmować je do kosztów prowadzenia działalności. Podpowiadamy, jak wygenerować fakturę VAT z FB.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę