Kliknięcia w wyniki wyszukiwania i czas spędzony na stronie wpływają na pozycje w wyszukiwarce? 28.11.2017 | czas czytania: min | SEO

Kliknięcia w wyniki wyszukiwania i czas spędzony na stronie wpływają na pozycje w wyszukiwarce?

Wbrew oczekiwaniom branży SEO, Google nie lubi ujawniać mechanizmów działania algorytmów wyszukiwarki. Niedawno jednak uchylił rąbka tajemnicy. Pojawiła się informacja o wpływie kliknięć w wyniki wyszukiwania na pozycje strony w rankingu. Czytaj wiecej
Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają? 23.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Przekierowanie 301, 302 i tag kanoniczny – czym są i za co odpowiadają?

Przekierowanie 301, 302 i tag rel canonical pomagają w kierowaniu użytkowników i robotów wyszukiwarek na właściwy adres strony. Sprawdź, czym się różnią i jak wdrożyć je w serwisie. Czytaj wiecej
Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google 22.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Oceniaj, odpowiadaj na pytania i dziel się informacjami – zostań lokalnym przewodnikiem Google

Lokalni przewodnicy to program, który dzięki zaangażowaniu i aktywności użytkowników ma przyczynić się do rozwoju usługi Google Maps. Uczestnicy za opinie i recenzje otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na nagrody. Czytaj wiecej
Jak mierzyć ROI działań marketingowych? 17.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Jak mierzyć ROI działań marketingowych?

Efektywność działań marketingowych można mierzyć za pomocą wskaźnika zwrotu z inwestycji. Podpowiadamy, jak obliczyć ROI dla pozycjonowania, kampanii Adwords lub social media. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza? 10.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

Pozycjonowanie czy AdWords – która forma promocji w internecie jest lepsza?

Co jest skuteczniejsze - pozycjonowanie strony czy reklamy Google AdWords? Nie ma dobrej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ oba sposoby promocji realizują nieco inne cele. Czytaj wiecej
Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony? 09.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Awaria OVH – czy niedostępność serwera wpływa na pozycjonowanie strony?

Czy awaria serwerów OVH będzie miała wpływ na dotychczasowe wyniki pozycjonowania strony internetowej? Wyjaśniamy, jakie konsekwencje mogą mieć problemy z serwerem. Czytaj wiecej
5 sposobów na tekst reklamowy w AdWords 07.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEM

5 sposobów na tekst reklamowy w AdWords

Dobry tekst reklamy AdWords jest jednym z czynników wpływających na pozyskanie uwagi użytkownika. Podpowiadamy, jak przygotować dobrą treść reklamową. Czytaj wiecej
Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania 06.11.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Lokalne adresy IP zamiast domeny krajowej służą do geolokalizacji wyników wyszukiwania

Google wprowadza zmiany w mechanizmie geolokalizacji - za wyniki wyszukiwania będą odpowiadały lokalne adresy IP, a nie domeny krajowe. Użytkownicy mogą dokonać ręcznie zmiany ustawień. Czytaj wiecej
Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP? 30.10.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Czym różni się protokół HTTPS od protokołu HTTP?

Czym się różni protokół HTTPS od protokołu HTTP? Dlaczego warto wdrożyć go na swoją stronę? Wyjaśniamy wszystkie wątpliwości! Czytaj wiecej
Keyword Hero – sposób na not provided w Google Analytics? 27.10.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Keyword Hero – sposób na not provided w Google Analytics?

Aplikacja Keyword Hero pomaga odkryć listę słów kluczowych, które ukryte są pod not provided w Google Analytics. Sprawdź, jak wypadły nasze testy tego narzędzia! Czytaj wiecej
Marketing szeptany (buzz marketing) 13.10.2017 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

Marketing szeptany (buzz marketing)

Marketing szeptany (buzz marketing) pozwala przekazywać klientom informacje o produktach lub usługach za pośrednictwem np. wpisów na forach dyskusyjnych i komentarzy w social media. Czytaj wiecej
10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym 20.09.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

10 sposobów, by przekonać klienta do zakupów w sklepie internetowym

Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów do dokonania zakupu? Przygotuj atrakcyjną ofertę i zadbaj o warunki dostawy. Na co zwrócić uwagę? Sprawdź naszych 10 wskazówek na przekonanie użytkowników do zakupów online. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt