22.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Jak założyć sklep na Facebooku? Kompleksowa instrukcja obsługi
Sklep na Facebooku jest świetnym sposobem na wsparcie działań e-commerce. Pozwala zaprezentować produkty szerszej grupie odbiorców i wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Zobacz, jak założyć tę sekcję na firmowym fanpage'u.
Czytaj wiecej
17.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony
Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania.
Czytaj wiecej
11.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Web Design
Optymalizacja sklepu internetowego opartego o PrestaShop pod kątem SEO
PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu.
Czytaj wiecej
03.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Jak przygotować skuteczne banery Google Ads (AdWords) ? Wskazówki i wymiary banerów Google Ads (AdWords)
Kampania Google Ads (Adwords) powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników.
Czytaj wiecej
27.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów!
Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę.
Czytaj wiecej
22.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu?
Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy - w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję!
Czytaj wiecej
14.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
8 pomysłów na skuteczny video marketing!
Video marketing angażuje bardziej niż tekst lub grafika. Jakie filmy promocyjne tworzyć, by zwiększać widoczność marki i nie przekroczyć budżetu na reklamę? Podrzucamy 8 pomysłów na wideo content marketing!
Czytaj wiecej
11.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak pisać teksty SEO? Poradnik SEO copywritingu
Chcesz wiedzieć, jak napisać skuteczny tekst SEO na stronę internetową? Zapoznaj się z naszym krótkim poradnikiem SEO Copywritingu i poznaj kilka pomocnych wskazówek!
Czytaj wiecej
07.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Grupy na Facebooku. Jak je wykorzystać w biznesie?
Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą jeszcze mocniej angażować swoich fanów, wchodzić z nimi w dyskusje i słuchać, co mają do powiedzenia. Sprawdź, jak założyc grupę na FB jako fanpage.
Czytaj wiecej
05.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
First link counts – jak linkować te same adresy URL na stronie internetowej?
First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej podstronie. Czy można obejść zasadę pierwszego linka? Podpowiadamy, jak to zrobić!
Czytaj wiecej
04.12.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak dodać zdjęcia do wizytówki Google Moja Firma?
Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać zdjęcia do profilu, aby go uatrakcyjnić pod względem wizualnym.
Czytaj wiecej
29.11.2017
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
SEO WordPress, czyli słów kilka o możliwościach i wtyczkach SEO na WP
WordPress to jeden z najpopularniejszych systemów CMS. Jest prosty w obsłudze i intuicyjny dzięki implementacji modułów. Jakie wtyczki to must-have każdego WordPressa? Sprawdź nasze zestawienie!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę