12.06.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Jak wygenerować i księgować fakturę za kampanie Google Ads – praktyczny poradnik
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords jest pytanie o fakturę za usługę AdWords. Gdzie ją pobrać? Jak ją rozliczyć?
Czytaj więcej
08.06.2018
|
czas czytania: min
|
SEO
Nowe rodzaje Google Post na wizytówkach Google Moja Firma
Właściciele wizytówek Google Moja Firma mogą skorzystać z nowych rodzajów Google Post - wpisów dotyczących produktów i ofert. Warto je wypróbować, aby zwiększyć widoczność profilu GMF w wyszukiwarce.
Czytaj więcej
05.06.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Rozbieżne dane w raportach Facebooka i Google Analytics – z czego wynikają różnice w statystykach dotyczące konwersji?
Dlaczego statystyki Facebooka i raporty Google Analytics pokazują inne dane dotyczące konwersji? Odpowiedź stanowią odmienne modele atrybucji!
Czytaj więcej
28.05.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie 2021 r.
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród programów do przeglądania stron www? Prezentujemy ranking przeglądarek internetowych w Polsce i na świecie w 2021 roku.
Czytaj więcej
24.05.2018
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Nowy regulamin Facebooka. Jakie opcje możemy zmienić w ustawieniach konta?
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i obowiązki użytkowników. Niektóre zmiany trzeba zaakceptować, inne można w dowolnej chwili dostosować w ustawieniach konta.
Czytaj więcej
14.05.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Google zaktualizowało wskazówki dotyczące grafiki. Co nowego w Image SEO?
W supporcie Google pojawiły się nowe wytyczne dot. optymalizacji grafiki na stronach internetowych. Co się zmieniło i na co zwrócić uwagę w zakresie SEO Image?
Czytaj więcej
10.05.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning
Google planuje wprowadzić nowy algorytm oparty o Reinforcement Learning. Nowy mechanizm będzie za użytkownika przeprowadzał wstępną analizę stron wskazanych przez główny algorytm Google.
Czytaj więcej
09.05.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista
Mail biznesowy jest ważnym elementem komunikacji z klientami i współpracownikami. Aby wiadomość zachęcała do wymiany korespondencji, powinna zawierać kilka podstawowych elementów. Przedstawiamy proste wskazówki.
Czytaj więcej
17.04.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny?
Każdy, kto choć w niewielkim stopniu interesuje się tematyką związaną z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, zapewne słyszał o wskaźniku Google PageRank. Czym jest ten algorytm, do czego można go wykorzystać i jaka będzie jego przyszłość? Czy PageRank będzie miał jeszcze jakiekolwiek znaczenie?
Czytaj więcej
11.04.2018
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics
Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA.
Czytaj więcej
06.04.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online
Sklepy z ubraniami oferują dziś coś więcej niż tylko to, co dostępne na wieszakach. Prowadząc działalność w internecie, sprzedają produkty, ale także inspirują, jak wyglądać modnie. Aby osiągnąć sukces w branży fashion, warto zadbać o kilka elementów. Poznaj 7 skutecznych wskazówek.
Czytaj więcej
15.03.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma
Skorzystaj z nowej opcji w Google Moja Firma - dodaj opis o firmie, który wyświetli się w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę