23.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie hoteli – praktyczne wskazówki
Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Prezentujemy kilka najważniejszych działań, które skutecznie wspomogą SEO.
Czytaj wiecej
21.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Google Chrome blokuje nachalne reklamy, czyli realizacja postanowień Coalition for Better Ads
Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź, jakie rodzaje reklam będą ignorowane przez giganta z Kalifornii.
Czytaj wiecej
19.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper
Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Czytaj wiecej
16.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak wypromować restaurację w sieci przez kampanie Facebook Ads i Google Ads
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak wystarczy, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów? Prezentujemy kolejne sposoby na promocję restauracji w internecie.
Czytaj wiecej
09.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak wypromować restaurację? Część pierwsza – skuteczne pozycjonowanie gastronomii
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto postawić na skuteczne pozycjonowanie restauracji. Przedstawiamy kompleksowy przewodnik, jak zwiększyć widoczność lokalu gastronomicznego w sieci.
Czytaj wiecej
08.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Wtyczka Lighthouse od Google – przeprowadź podstawowy audyt SEO
Googlowska wtyczka do przeglądarki Chrome - Lighthouse to narzędzie pomagające przeprowadzić podstawowy audyt strony internetowej. Nowym modułem jest SEO Audit, sprawdzający optymalizację serwisu.
Czytaj wiecej
07.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej?
Rel="publisher" i rel="author" to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik.
Czytaj wiecej
02.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie firm produkcyjnych
Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C.
Czytaj wiecej
01.02.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki
Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words?
Czytaj wiecej
30.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Lepsze wyniki w PageSpeed Insights za pomocą optymalizacji pliku .htaccess
Optymalizacja w pliku .htaccess pozwoli poprawić rezultaty w Page Speed Insights, czyli czas ładowania strony, a także zachować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Czytaj wiecej
26.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Efektywna reklama hotelu, czyli kampanie Google AdWords
Jedną z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promocji hoteli w internecie są kampanie AdWords. Podpowiadamy, jak korzystać z sieci reklamowej Google, aby wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych propozycji.
Czytaj wiecej
23.01.2018
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Facebook zaktualizuje News Feed i doceni strony angażujące użytkowników
Facebook wprowadza zmiany w News Feedzie. Większy priorytet zyskają posty od naszych znajomych i rodziny, a dopiero za nimi znajdą się marki, które najlepiej angażują swoich użytkowników.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę