Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning 10.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Nowy Algorytm Google wykorzystujący Reinforcement Learning

Google planuje wprowadzić nowy algorytm oparty o Reinforcement Learning. Nowy mechanizm będzie za użytkownika przeprowadzał wstępną analizę stron wskazanych przez główny algorytm Google. Czytaj wiecej
Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista 09.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista

Mail biznesowy jest ważnym elementem komunikacji z klientami i współpracownikami. Aby wiadomość zachęcała do wymiany korespondencji, powinna zawierać kilka podstawowych elementów. Przedstawiamy proste wskazówki. Czytaj wiecej
Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny? 17.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny?

Każdy, kto choć w niewielkim stopniu interesuje się tematyką związaną z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, zapewne słyszał o wskaźniku Google PageRank. Czym jest ten algorytm, do czego można go wykorzystać i jaka będzie jego przyszłość? Czy PageRank będzie miał jeszcze jakiekolwiek znaczenie? Czytaj wiecej
Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych 13.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych

Działając w brany usług transportowych i przewozowych, koniecznie należy reklamować swoją działalność w internecie. Poznaj naszych 9 wskazówek na promocję i zwiększanie widoczności w sieci. Czytaj wiecej
3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics 11.04.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics

Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA. Czytaj wiecej
7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online 06.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online

Sklepy z ubraniami oferują dziś coś więcej niż tylko to, co dostępne na wieszakach. Prowadząc działalność w internecie, sprzedają produkty, ale także inspirują, jak wyglądać modnie. Aby osiągnąć sukces w branży fashion, warto zadbać o kilka elementów. Poznaj 7 skutecznych wskazówek. Czytaj wiecej
Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma 15.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Skorzystaj z nowej opcji w Google Moja Firma - dodaj opis o firmie, który wyświetli się w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce. Czytaj wiecej
Opinie użytkowników na wizytówkach GMF w wynikach wyszukiwania 14.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Opinie użytkowników na wizytówkach GMF w wynikach wyszukiwania

W wyszukiwarce i w Google Maps na wizytówkach GMF pojawiły się fragmenty opinii użytkowników pojawiające się na zapytania dotyczące lokalnych przedsiębiorstw. Czytaj wiecej
Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update) 13.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update)

Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej
Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma 11.03.2018 | czas czytania: min | SEO

Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma

Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma. Czytaj wiecej
Paginacja przyjazna  pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO? 01.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Paginacja przyjazna pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO?

Paginacja, czyli podział treści na podstrony internetowe ułatwia użytkownikowi ich przyswajanie oraz nawigację w obrębie witryny. Jak wdrożyć stronicowanie przyjazne pozycjonowaniu? Przedstawiamy kilka wskazówek. Czytaj wiecej
Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404 26.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404

Strona błędu 404 pojawia się na ekranie, aby poinformować użytkownika o braku poszukiwanej podstrony w witrynie internetowej. Przemyślana czterysta czwórka skutecznie wspomoże konwersję. Przedstawiamy 10 kreatywnych pomysłów. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt