Najnowsza aktualizacja algorytmu Google 19.03.2019 | czas czytania: 5 min | SEO

Najnowsza aktualizacja algorytmu Google

Analizujemy, jakie czynniki rankingowe miały wpływ na zmiany w pozycjach po September 2019 Core Update. Jakie domeny wzrosły, a jakie spadły? Poznaj obserwacje specjalistów Artefakt! Czytaj więcej
Asystent Google po polsku już dostępny. Jak wpłynie na branżę SEO? 05.02.2019 | czas czytania: 5 min | SEO

Asystent Google po polsku już dostępny. Jak wpłynie na branżę SEO?

W połowie stycznia 2019 roku amerykański gigant udostępnił Asystenta Google w polskiej wersji językowej. Jak to wpłynie na działania SEO? Czytaj więcej
12 sposobów na ocieplenie wizerunku firmy w internecie 05.12.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

12 sposobów na ocieplenie wizerunku firmy w internecie

Jak kreować wizerunek w internecie i zadbać o dobre imię firmy? Przedstawiamy 12 sposobów na zbudowanie dobrej reputacji w sieci! Czytaj więcej
Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania 10.10.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

Indywidualizacja raportowania w Google Analytics – panel informacyjny do pobrania

Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie danych, na których nam najbardziej zależy. Pobierz darmowy panel informacyjny! Czytaj więcej
Podstrony serwisu, które warto zablokować przed robotami Google 28.08.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Podstrony serwisu, które warto zablokować przed robotami Google

Nie wszystkie podstrony serwisu powinny znaleźć się w indeksie wyszukiwarki. Poznaj 9 typów podstron, które warto zablokować przed indeksacją. Czytaj więcej
Biura architektoniczne widoczne w internecie – marketing internetowy dla architekta 27.07.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Biura architektoniczne widoczne w internecie – marketing internetowy dla architekta

Prowadzisz biuro architektoniczne? Sprawdź, jakie działania promocyjne warto podjąć, aby promować usługi projektowe. Czytaj więcej
Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie? 26.07.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

Czy Google Analytics zlicza poprawne dane o ruchu na Twojej stronie?

Przed rozpoczęciem analizy ruchu na stronie w Google Analytics sprawdź, czy statystyki tworzone są w oparciu o prawdziwe dane. Skorzystaj z naszych wskazówek! Czytaj więcej
Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony 18.07.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wyprzedane produkty w sklepie internetowym a optymalizacja strony

Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie wprowadzać użytkowników w błąd. Sprawdź nasze rady dot. wyprzedanych produktów! Czytaj więcej
Deweloper w social media – promocja inwestycji mieszkaniowych w mediach społecznościowych 13.07.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Deweloper w social media – promocja inwestycji mieszkaniowych w mediach społecznościowych

Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie działania podejmować na Facebooku, Instagramie, Twitterze. Czytaj więcej
Google Adwords w Google Ads 28.06.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Google Adwords w Google Ads

Google AdWords zmienia się w Google Ads. Rebranding porządkuje produkty reklamowe Google. Pojawi się też kilka nowości, o których Google poinformuje w najbliższym czasie. Czytaj więcej
Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords? 18.06.2018 | czas czytania: min | SEM

Jak wybrać agencję SEM do prowadzenia kampanii Google AdWords?

Zastanawiasz się nad wyborem agencji SEM do obsługi kampanii Google AdWords? Sprawdź, na co należy zwrócić uwagę, podejmując decyzję. Czytaj więcej
Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022 13.06.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wyszukiwarka Google nadal bezkonkurencyjna – ranking 2022

Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Ponad 92% użytkowników korzysta z usług kalifornijskiego giganta, szukając dowolnej rzeczy w internecie. Nic dziwnego, że myśląc o wynikach wyszukiwania od razu pojawia nam się w głowie logo Google. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt