Wtyczka Lighthouse od Google – przeprowadź podstawowy audyt SEO 08.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Wtyczka Lighthouse od Google – przeprowadź podstawowy audyt SEO

Googlowska wtyczka do przeglądarki Chrome - Lighthouse to narzędzie pomagające przeprowadzić podstawowy audyt strony internetowej. Nowym modułem jest SEO Audit, sprawdzający optymalizację serwisu. Czytaj wiecej
Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej? 07.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej?

Rel="publisher" i rel="author" to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik. Czytaj wiecej
Czym są wizytówki NAP SEO i jak mogą pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów? 02.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Czym są wizytówki NAP SEO i jak mogą pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?

NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak wykorzystać wizytówki NAP w lokalnym pozycjonowaniu działalności? Czytaj wiecej
Pozycjonowanie firm produkcyjnych 02.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie firm produkcyjnych

Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C. Czytaj wiecej
Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki 01.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki

Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words? Czytaj wiecej
Efektywna reklama hotelu, czyli kampanie Google AdWords 26.01.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Efektywna reklama hotelu, czyli kampanie Google AdWords

Jedną z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promocji hoteli w internecie są kampanie AdWords. Podpowiadamy, jak korzystać z sieci reklamowej Google, aby wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych propozycji. Czytaj wiecej
Facebook zaktualizuje News Feed i doceni strony angażujące użytkowników 23.01.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Facebook zaktualizuje News Feed i doceni strony angażujące użytkowników

Facebook wprowadza zmiany w News Feedzie. Większy priorytet zyskają posty od naszych znajomych i rodziny, a dopiero za nimi znajdą się marki, które najlepiej angażują swoich użytkowników. Czytaj wiecej
Jak założyć sklep na Facebooku? Kompleksowa instrukcja obsługi 22.01.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Jak założyć sklep na Facebooku? Kompleksowa instrukcja obsługi

Sklep na Facebooku jest świetnym sposobem na wsparcie działań e-commerce. Pozwala zaprezentować produkty szerszej grupie odbiorców i wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Zobacz, jak założyć tę sekcję na firmowym fanpage'u. Czytaj wiecej
Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony 17.01.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Narzędzie PageSpeed Insights rozbudowane o nowy wskaźnik – szybkość działania strony

Narzędzie PageSpeed Insights zostało rozbudowane o nowy parametr - szybkość działania strony, który obliczany jest na postawie Chrome User Experience Report. Przetestuj swoją stronę i zoptymalizuj czas jej ładowania. Czytaj wiecej
Optymalizacja sklepu internetowego opartego o PrestaShop pod kątem SEO 11.01.2018 | czas czytania: 5 min | Web Design

Optymalizacja sklepu internetowego opartego o PrestaShop pod kątem SEO

PrestShop to jeden z liderów darmowych skryptów do tworzenia sklepu internetowego na świecie. Na czym warto się skupić, optymalizując szablon pod wymogi SEO? Jakie możliwości daje nam PrestaShop i na co szczególnie musimy zwrócić uwagę? Zobacz minimum, które musisz wykonać w przypadku tego skryptu. Czytaj wiecej
Jak przygotować skuteczne banery Google Ads (AdWords) ? Wskazówki i wymiary banerów Google Ads (AdWords) 03.01.2018 | czas czytania: 5 min | EPR

Jak przygotować skuteczne banery Google Ads (AdWords) ? Wskazówki i wymiary banerów Google Ads (AdWords)

Kampania Google Ads (Adwords)  powinna przyciągać wzrok, prezentować czytelne call to action i tworzyć spójną całość. Podpowiadamy, jak tworzyć skuteczne banery w sieci reklamowej Google, aby wzbudzić zainteresowanie użytkowników. Czytaj wiecej
Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów! 27.12.2017 | czas czytania: 5 min | SEO

Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów!

Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt