Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update) 13.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update)

Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania. Czytaj wiecej
Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma 11.03.2018 | czas czytania: min | SEO

Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma

Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma. Czytaj wiecej
Paginacja przyjazna  pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO? 01.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Paginacja przyjazna pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO?

Paginacja, czyli podział treści na podstrony internetowe ułatwia użytkownikowi ich przyswajanie oraz nawigację w obrębie witryny. Jak wdrożyć stronicowanie przyjazne pozycjonowaniu? Przedstawiamy kilka wskazówek. Czytaj wiecej
Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404 26.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404

Strona błędu 404 pojawia się na ekranie, aby poinformować użytkownika o braku poszukiwanej podstrony w witrynie internetowej. Przemyślana czterysta czwórka skutecznie wspomoże konwersję. Przedstawiamy 10 kreatywnych pomysłów. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie hoteli – praktyczne wskazówki 23.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie hoteli – praktyczne wskazówki

Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Prezentujemy kilka najważniejszych działań, które skutecznie wspomogą SEO. Czytaj wiecej
Google Chrome blokuje nachalne reklamy, czyli realizacja postanowień Coalition for Better Ads 21.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Google Chrome blokuje nachalne reklamy, czyli realizacja postanowień Coalition for Better Ads

Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź, jakie rodzaje reklam będą ignorowane przez giganta z Kalifornii. Czytaj wiecej
Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper 19.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić. Czytaj wiecej
Jak wypromować restaurację w sieci przez kampanie Facebook Ads i Google Ads 16.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak wypromować restaurację w sieci przez kampanie Facebook Ads i Google Ads

Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak wystarczy, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów? Prezentujemy kolejne sposoby na promocję restauracji w internecie. Czytaj wiecej
Ta strona wykorzystuje pliki cookies – wszystko, co musisz wiedzieć o ciasteczkach 15.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Ta strona wykorzystuje pliki cookies – wszystko, co musisz wiedzieć o ciasteczkach

Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z ciasteczek. Wyjaśniamy najważniejsze kwestie związane z plikami cookies. Czytaj wiecej
Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO? 13.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Polityka prywatności w sklepie internetowym – jak ją napisać, by spełnić wymagania RODO?

Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na właścicieli serwisów przetwarzających dane osobowe. Sprawdź wzór polityki prywatności! Czytaj wiecej
Gdzie znajdują się dane dostępu FTP do hostingu (serwera)? 12.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Gdzie znajdują się dane dostępu FTP do hostingu (serwera)?

Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było dokonać zmian w plikach źródłowych strony. Podpowiadamy, gdzie można znaleźć dostępy FTP do hostingu lub serwera. Czytaj wiecej
Jak wypromować restaurację? Część pierwsza – skuteczne pozycjonowanie gastronomii 09.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak wypromować restaurację? Część pierwsza – skuteczne pozycjonowanie gastronomii

Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto postawić na skuteczne pozycjonowanie restauracji. Przedstawiamy kompleksowy przewodnik, jak zwiększyć widoczność lokalu gastronomicznego w sieci. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt