03.02.2020
|
czas czytania: 5
|
SEO
Powiadomienie w Search Console o błędach w menu nawigacyjnym (breadcrumps).
Google od kwietnia przestaje wspierać data-vocabulary.org, więc jeśli w Google Search Console otrzymałeś powiadomienie o błędach w menu nawigacyjnym, koniecznie przejdź na schema.org.
Czytaj wiecej
29.01.2020
|
czas czytania: 5
|
SEO
Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?
Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO.
Czytaj wiecej
22.01.2020
|
czas czytania: 5
|
SEO
Kalendarz redakcyjny content marketera i narzędzia do planowania publikacji treści
Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do planowania wpisów blogowych.
Czytaj wiecej
15.01.2020
|
czas czytania: 5
|
SEO
Copywriter praca zdalna – jak się dobrze zorganizować?
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli nie wiesz, jak pracować efektywnie, skorzystaj z naszych porad.
Czytaj wiecej
20.12.2019
|
czas czytania: 5
|
SEM
Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy
Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia!
Czytaj wiecej
17.12.2019
|
czas czytania: 5
|
SEO
Content marketing w trudnej branży, czyli rozwój treści na stronie internetowej specjalistycznej firmy
W jaki sposób rozwijać treść na stronie z branży produkcyjnej? Zamiast bloga firmowego lepiej tworzyć FAQ, historie sukcesów klientów, chwalić się osiągnięciami i referencjami!
Czytaj wiecej
10.12.2019
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej
Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map!
Czytaj wiecej
21.10.2019
|
czas czytania: 5
|
SEO
Duplicate content – kompleksowy poradnik o zewnętrznej duplikacji treści
Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla Ciebie mamy kompleksowy przewodnik o duplicate content. Sprawdź, jak eliminować kopie treści!
Czytaj wiecej
02.10.2019
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Analityka danych za pomocą Google Serach Console
Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z danych dostępnych w Google Search Console!
Czytaj wiecej
20.09.2019
|
czas czytania: 5
|
SEM
Influencer marketing – skuteczne narzędzie marketingowe oparte na user generated content
Influencer marketing opiera się na reputacji i wiarygodności twórcy docierającego do aktywnego gona odbiorców. Jak rozpocząć współpracę z influencerem, jakie są koszty, co należy rozważyć - to wszystko wyjaśniamy w naszym przewodniku!
Czytaj wiecej
05.09.2019
|
czas czytania: 5
|
SEM
Czym jest marketing internetowy? Kompleksowy przewodnik po rodzajach e-marketingu
Marketing internetowy to zestaw działań i narzędzi, które mają poprawić widoczność marki w internecie. Znasz już wszystkie sposoby na promocję w internecie? Jeśli nie, zapraszamy do przeczytania naszego artykułu!
Czytaj wiecej
30.08.2019
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy
Tagi UTM pozwalają na śledzenie, skąd na naszą stronę trafiają użytkownicy. A takie informacje pozwalają wykryć najskuteczniejsze kampanie. Nie wiesz, jak tagować linki UTM-ami? Skorzystaj z naszej instrukcji!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę