31.12.2021
|
czas czytania: 2
|
Aktualności
By marzenia seniorów przekuć w rzeczywistość… – akcja mikołajkowa
Święta w tym roku były magiczne.. zobacz do jakiej akcji dołączyliśmy w tym roku!
Czytaj więcej
30.11.2021
|
czas czytania: 5
|
EPR
Kryptoreklama – czym jest i dlaczego należy się jej wystrzegać?
Szeptanki, fałszywe opinie, kryptoreklama – z tym ostatnio walczy UOKiK. Jak oznaczyć reklamę w sieci? Dlaczego kryporeklama jest negatywnym zjawiskiem w sieci? Odpowiadamy.
Czytaj więcej
04.10.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Zmiany w wyświetlaniu meta title – aktualizacja algorytmu 2021
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy zmiana meta title znacząco wpłynie na pozycjonowanie? Odpowiadamy.
Czytaj więcej
31.08.2021
|
czas czytania: 5
|
SEO
Link baiting – co to jest i jakie przynosi korzyści w pozycjonowaniu?
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na pozyskiwanie darmowych linków do swojej strony.
Czytaj więcej
03.08.2021
|
czas czytania: 5
|
EPR
Kiedy publikować w mediach społecznościowych w 2021 roku?
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na LinkedIn? Czy istnieje najlepsza pora na publikację w mediach społecznościowych? Podpowiadamy.
Czytaj więcej
02.07.2021
|
czas czytania: 5
|
SEO
Pozycjonowanie a zmiana strony internetowej, czyli historia o tym, jak nie stracić
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że tak! Kliknij i zobacz nasz case study...
Czytaj więcej
24.06.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
SXO – czym jest search experience optimization?
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony internetowej. Co to jest strategia SXO i dlaczego warto ją prowadzić? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
Czytaj więcej
21.06.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować?
Czytaj więcej
27.05.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych?
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie.
Czytaj więcej
23.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym?
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu.
Czytaj więcej
12.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce
Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje.
Czytaj więcej
02.03.2021
|
czas czytania: 5:00 min
|
Analityka
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę