Powiadomienie w Search Console o błędach w menu nawigacyjnym (breadcrumps). 03.02.2020 | czas czytania: 5 | SEO

Powiadomienie w Search Console o błędach w menu nawigacyjnym (breadcrumps).

Google od kwietnia przestaje wspierać data-vocabulary.org, więc jeśli w Google Search Console otrzymałeś powiadomienie o błędach w menu nawigacyjnym, koniecznie przejdź na schema.org. Czytaj wiecej
Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO? 29.01.2020 | czas czytania: 5 | SEO

Pozycjonowanie wielojęzycznych stron internetowych: jak stosować atrybut hreflang zgodnie z SEO?

Prowadzisz biznes na kilku rynkach? Podpowiadamy, jak przygotować wielojęzyczną stronę internetową i poprawnie wdrożyć atrybuty hreflang, by wspierać SEO. Czytaj wiecej
Kalendarz redakcyjny content marketera i narzędzia do planowania publikacji treści 22.01.2020 | czas czytania: 5 | SEO

Kalendarz redakcyjny content marketera i narzędzia do planowania publikacji treści

Podpowiadamy, dlaczego i jak prowadzić kalendarz redakcyjny oraz z jakich narzędzi skorzystać do planowania wpisów blogowych. Czytaj wiecej
Copywriter praca zdalna – jak się dobrze zorganizować? 15.01.2020 | czas czytania: 5 | SEO

Copywriter praca zdalna – jak się dobrze zorganizować?

Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli nie wiesz, jak pracować efektywnie, skorzystaj z naszych porad. Czytaj wiecej
Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy 20.12.2019 | czas czytania: 5 | SEM

Paragon, faktura, a może brak dowodu zakupu w e-sklepie? Obowiązki internetowego przedsiębiorcy

Sklepy internetowe nie zawsze muszą rejestrować sprzedaż za pomocą kasy fiskalnej, a co za tym idzie przekazywać paragony klientom. Wyjaśniamy, kiedy można skorzystać ze zwolnienia! Czytaj wiecej
Content marketing w trudnej branży, czyli rozwój treści na stronie internetowej specjalistycznej firmy 17.12.2019 | czas czytania: 5 | SEO

Content marketing w trudnej branży, czyli rozwój treści na stronie internetowej specjalistycznej firmy

W jaki sposób rozwijać treść na stronie z branży produkcyjnej? Zamiast bloga firmowego lepiej tworzyć FAQ, historie sukcesów klientów, chwalić się osiągnięciami i referencjami! Czytaj wiecej
Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej 10.12.2019 | czas czytania: 5 | Analityka

Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej

Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map! Czytaj wiecej
Duplicate content – kompleksowy poradnik o zewnętrznej duplikacji treści 21.10.2019 | czas czytania: 5 | SEO

Duplicate content – kompleksowy poradnik o zewnętrznej duplikacji treści

Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla Ciebie mamy kompleksowy przewodnik o duplicate content. Sprawdź, jak eliminować kopie treści! Czytaj wiecej
Analityka danych za pomocą Google Serach Console 02.10.2019 | czas czytania: 5 | Analityka

Analityka danych za pomocą Google Serach Console

Chciałbyś wyciągnąć informacje o widoczności swojego serwisu w organicznych wynikach wyszukiwania? Skorzystaj z danych dostępnych w Google Search Console! Czytaj wiecej
Influencer marketing – skuteczne narzędzie marketingowe oparte na user generated content 20.09.2019 | czas czytania: 5 | SEM

Influencer marketing – skuteczne narzędzie marketingowe oparte na user generated content

Influencer marketing opiera się na reputacji i wiarygodności twórcy docierającego do aktywnego gona odbiorców. Jak rozpocząć współpracę z influencerem, jakie są koszty, co należy rozważyć - to wszystko wyjaśniamy w naszym przewodniku! Czytaj wiecej
Czym jest marketing internetowy? Kompleksowy przewodnik po rodzajach e-marketingu 05.09.2019 | czas czytania: 5 | SEM

Czym jest marketing internetowy? Kompleksowy przewodnik po rodzajach e-marketingu

Marketing internetowy to zestaw działań i narzędzi, które mają poprawić widoczność marki w internecie. Znasz już wszystkie sposoby na promocję w internecie? Jeśli nie, zapraszamy do przeczytania naszego artykułu! Czytaj wiecej
Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy 30.08.2019 | czas czytania: 5 | Analityka

Tagowanie linków za pomocą znaczników UTM – sprawdź, skąd na Twoją stronę trafiają użytkownicy

Tagi UTM pozwalają na śledzenie, skąd na naszą stronę trafiają użytkownicy. A takie informacje pozwalają wykryć najskuteczniejsze kampanie. Nie wiesz, jak tagować linki UTM-ami? Skorzystaj z naszej instrukcji! Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt