Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych? 27.05.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych?

Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie. Czytaj wiecej
Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym? 23.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym?

Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu. Czytaj wiecej
Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce 12.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce

Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje. Czytaj wiecej
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs? 02.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?

Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej
Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO? 16.02.2021 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO?

Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs. Czytaj wiecej
Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego? 12.02.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego?

Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej... Czytaj wiecej
Jak wygląda proces podejmowania decyzji zakupu przez konsumenta? 12.02.2021 | czas czytania: 5 | EPR

Jak wygląda proces podejmowania decyzji zakupu przez konsumenta?

Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? Najlepiej wyjaśnia to model EBK. Zobacz, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę. Czytaj wiecej
Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać? 29.01.2021 | czas czytania: 5 | EPR

Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać?

ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu. Czytaj wiecej
Zmiany w prawie konsumenckim dla przedsiębiorców w 2021 roku 25.01.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Zmiany w prawie konsumenckim dla przedsiębiorców w 2021 roku

Zmiana w prawie konsumenckim w 2021 roku sprawi, że jednoosobowa działalność gospodarcza nabędzie prawa konsumenckie. Co to oznacza dla przedsiębiorców? Czytaj wiecej
Inbound marketing – co to jest i jakie niesie korzyści dla biznesu? 29.12.2020 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Inbound marketing – co to jest i jakie niesie korzyści dla biznesu?

Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze korzyści przynosi marketing przychodzący? Przeczytaj więcej w naszym artykule. Czytaj wiecej
Co to jest viral i dlaczego warto go stosować w marketingu? 17.12.2020 | czas czytania: 5 | EPR

Co to jest viral i dlaczego warto go stosować w marketingu?

Co to jest viral w reklamie i dlaczego jest tak skuteczny? Przeczytaj nasz krótki przewodnik po reklamach wirusowych. Czytaj wiecej
Nowe i ulepszone statystyki indeksowania Twojej witryny w Google Search Console (listopad 2020) 27.11.2020 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Nowe i ulepszone statystyki indeksowania Twojej witryny w Google Search Console (listopad 2020)

Jak wyglądają nowe raporty w Google Search Console? Przeczytaj krótki przewodnik po najważniejszych zmianach w narzędziu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt