19.01.2023
|
czas czytania: 5
|
SEM
Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie
Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.
Czytaj więcej
13.01.2023
|
czas czytania: 4
|
EPR
5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać!
Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych.
Czytaj więcej
12.01.2023
|
czas czytania: 5
|
SEO
Rodzaje statusów HTTP
Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP.
Czytaj więcej
13.12.2022
|
czas czytania: 6
|
Inne
Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?
Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko - Google Doodles!
Czytaj więcej
14.11.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników
Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?
Czytaj więcej
07.11.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych
Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?
Czytaj więcej
24.10.2022
|
czas czytania: 4
|
SEO
Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022
W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google.
Czytaj więcej
10.10.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce
Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w zastraszającym tempie, a cyberprzestępcy mają coraz to nowsze pomysły, jak wyłudzić od nas dane wrażliwe. Czy możemy się jakoś przed tym uchronić? Jak nie stać się ofiarą phishingu?
Czytaj więcej
27.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem
Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb.
Czytaj więcej
26.09.2022
|
czas czytania: 4
|
EPR
Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie?
W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.
Czytaj więcej
20.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Analityka
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.
Czytaj więcej
13.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać
Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji, optymalizacji produktów, rozwoju ścieżki klienta, a także w zakresie komunikacyjnym. Badania zachowań, potrzeb i problemów użytkowników Internetu są źródłem wiedzy o trendach, które można wykorzystać w rozwoju biznesu.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę