Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany 24.01.2023 | czas czytania: 4 | SEM

Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany

Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu. Czytaj wiecej
Jak pozycjonować się w Google Grafika? 20.01.2023 | czas czytania: 7 | SEO

Jak pozycjonować się w Google Grafika?

Google grafika to świetne narzędzie dla właścicieli wielu serwisów internetowych z różnych branż. Dowiedz się jak zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie. Czytaj wiecej
Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie 19.01.2023 | czas czytania: 5 | SEM

Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie

Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku. Czytaj wiecej
5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać! 13.01.2023 | czas czytania: 4 | EPR

5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać!

Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych. Czytaj wiecej
Rodzaje statusów HTTP 12.01.2023 | czas czytania: 5 | SEO

Rodzaje statusów HTTP

Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP. Czytaj wiecej
Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło? 13.12.2022 | czas czytania: 6 | Inne

Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?

Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko - Google Doodles! Czytaj wiecej
Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników 14.11.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników

Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych? Czytaj wiecej
Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych 07.11.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych

Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje? Czytaj wiecej
Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022 24.10.2022 | czas czytania: 4 | SEO

Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022

W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google. Czytaj wiecej
Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce 10.10.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce

Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w zastraszającym tempie, a cyberprzestępcy mają coraz to nowsze pomysły, jak wyłudzić od nas dane wrażliwe. Czy możemy się jakoś przed tym uchronić? Jak nie stać się ofiarą phishingu? Czytaj wiecej
Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem 27.09.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem

Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb. Czytaj wiecej
Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie? 26.09.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie?

W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.   Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt