27.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem
Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb.
Czytaj wiecej
26.09.2022
|
czas czytania: 4
|
EPR
Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie?
W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.
Czytaj wiecej
20.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Analityka
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.
Czytaj wiecej
13.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać
Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji, optymalizacji produktów, rozwoju ścieżki klienta, a także w zakresie komunikacyjnym. Badania zachowań, potrzeb i problemów użytkowników Internetu są źródłem wiedzy o trendach, które można wykorzystać w rozwoju biznesu.
Czytaj wiecej
12.09.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku
Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich wprowadzeniem zwykle pojawiają się na kontach w postaci ostrzeżenia. Warto na bieżąco przeglądać konta i reagować, zanim ostrzeżenia zamienią się w błędy i spowodują odrzucenie produktów.
Czytaj wiecej
06.09.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Business Model Canvas
Zalety tego rozwiązania są niezaprzeczalne! Przede wszystkim wszystkie najważniejsze informacje na temat biznesu mamy na jednej kartce, a jeśli uznamy, że wolimy jednak inny model biznesowy, dowolnie możemy zmieniać informacje w poszczególnych obszarach schematu.
Czytaj wiecej
30.08.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Formaty reklam w kampaniach na YouTube
W dzisiejszych czasach, gdy YouTube staje się substytutem dla telewizji, decyzja o korzystaniu z tego kanału staje się coraz bardziej oczywista dla wielu firm, a system rozwija formaty, z których może skorzystać każdy reklamodawca. Jakie możliwości reklamowe daje ten kanał?
Czytaj wiecej
29.08.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta
Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem.
Czytaj wiecej
28.08.2022
|
czas czytania: 5
|
Analityka
5 raportów Google Analytics pomocnych w SEO
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także specjaliści SEO. Sprawdź 5 raportów GA, które najlepiej wspierają SEO!
Czytaj wiecej
22.08.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Stwórz skuteczny kanał na YouTube!
Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku, zaprezentowano wyniki badań, które pokazały, że statystyczny Polak spędza około 40 minut dziennie na YouTube. Platforma towarzyszy Polakom w codziennych czynnościach – podczas pracy, nauki, w trakcie gotowania czy uprawiania sportu.
Czytaj wiecej
10.08.2022
|
czas czytania: 4
|
EPR
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II
Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami.
Czytaj wiecej
29.07.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Czym jest plan marketingowy i jak go napisać?
Plan marketingowy ma niemalże każda firma. Jak napisac taki plan, aby był on później możliwy do zrealizowania?
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę