30.01.2023
|
czas czytania: 4
|
EPR
Public relations? Zwróćmy na niego uwagę
Public relations są świadomymi działaniami firmy, które wpływają na jej wizerunek. Czytaj więcej!
Czytaj wiecej
25.01.2023
|
czas czytania: 6
|
EPR
Badanie NPS – co to jest i jak je przeprowadzać?
NPS, czyli Net Promoter Score. Dowiedz się czym jest i jak go liczyć.
Czytaj wiecej
24.01.2023
|
czas czytania: 4
|
SEM
Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.
Czytaj wiecej
20.01.2023
|
czas czytania: 7
|
SEO
Jak pozycjonować się w Google Grafika?
Google grafika to świetne narzędzie dla właścicieli wielu serwisów internetowych z różnych branż. Dowiedz się jak zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie.
Czytaj wiecej
19.01.2023
|
czas czytania: 5
|
SEM
Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie
Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.
Czytaj wiecej
13.01.2023
|
czas czytania: 4
|
EPR
5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać!
Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych.
Czytaj wiecej
12.01.2023
|
czas czytania: 5
|
SEO
Rodzaje statusów HTTP
Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP.
Czytaj wiecej
13.12.2022
|
czas czytania: 6
|
Inne
Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?
Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko - Google Doodles!
Czytaj wiecej
14.11.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników
Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?
Czytaj wiecej
07.11.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych
Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?
Czytaj wiecej
24.10.2022
|
czas czytania: 4
|
SEO
Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022
W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google.
Czytaj wiecej
10.10.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce
Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w zastraszającym tempie, a cyberprzestępcy mają coraz to nowsze pomysły, jak wyłudzić od nas dane wrażliwe. Czy możemy się jakoś przed tym uchronić? Jak nie stać się ofiarą phishingu?
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę