Public relations? Zwróćmy na niego uwagę 30.01.2023 | czas czytania: 4 | EPR

Public relations? Zwróćmy na niego uwagę

Public relations są świadomymi działaniami firmy, które wpływają na jej wizerunek. Czytaj więcej! Czytaj wiecej
Badanie NPS – co to jest i jak je przeprowadzać? 25.01.2023 | czas czytania: 6 | EPR

Badanie NPS – co to jest i jak je przeprowadzać?

NPS, czyli Net Promoter Score. Dowiedz się czym jest i jak go liczyć. Czytaj wiecej
Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany 24.01.2023 | czas czytania: 4 | SEM

Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany

Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu. Czytaj wiecej
Jak pozycjonować się w Google Grafika? 20.01.2023 | czas czytania: 7 | SEO

Jak pozycjonować się w Google Grafika?

Google grafika to świetne narzędzie dla właścicieli wielu serwisów internetowych z różnych branż. Dowiedz się jak zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie. Czytaj wiecej
Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie 19.01.2023 | czas czytania: 5 | SEM

Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie

Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku. Czytaj wiecej
5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać! 13.01.2023 | czas czytania: 4 | EPR

5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać!

Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych. Czytaj wiecej
Rodzaje statusów HTTP 12.01.2023 | czas czytania: 5 | SEO

Rodzaje statusów HTTP

Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP. Czytaj wiecej
Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło? 13.12.2022 | czas czytania: 6 | Inne

Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?

Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko - Google Doodles! Czytaj wiecej
Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników 14.11.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników

Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych? Czytaj wiecej
Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych 07.11.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych

Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje? Czytaj wiecej
Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022 24.10.2022 | czas czytania: 4 | SEO

Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022

W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google. Czytaj wiecej
Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce 10.10.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Jak bronić się przed phishingiem w e-commerce

Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w zastraszającym tempie, a cyberprzestępcy mają coraz to nowsze pomysły, jak wyłudzić od nas dane wrażliwe. Czy możemy się jakoś przed tym uchronić? Jak nie stać się ofiarą phishingu? Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt