Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem 27.09.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Cold calling i warm calling – sposoby kontaktowania się z klientem

Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb. Czytaj wiecej
Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie? 26.09.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Instagram Stories – jak można je wykorzystać w firmie?

W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.   Czytaj wiecej
Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem 20.09.2022 | czas czytania: 4 | Analityka

Audyt konta Google Ads – pierwszy krok do lepszego zarządzania budżetem

Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta. Czytaj wiecej
Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać 13.09.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Netnografia – czym jest i jak możesz ją wykorzystać

Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji, optymalizacji produktów, rozwoju ścieżki klienta, a także w zakresie komunikacyjnym. Badania zachowań, potrzeb i problemów użytkowników Internetu są źródłem wiedzy o trendach, które można wykorzystać w rozwoju biznesu. Czytaj wiecej
Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku 12.09.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Zmiany w specyfikacji pliku produktowego Google Merchant Center w 2022 roku

Zmiany, które wprowadza Google w odniesieniu do specyfikacji danych produktów, przed ich wprowadzeniem zwykle pojawiają się na kontach w postaci ostrzeżenia. Warto na bieżąco przeglądać konta i reagować, zanim ostrzeżenia zamienią się w błędy i spowodują odrzucenie produktów. Czytaj wiecej
Business Model Canvas 06.09.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Business Model Canvas

Zalety tego rozwiązania są niezaprzeczalne! Przede wszystkim wszystkie najważniejsze informacje na temat biznesu mamy na jednej kartce, a jeśli uznamy, że wolimy jednak inny model biznesowy, dowolnie możemy zmieniać informacje w poszczególnych obszarach schematu. Czytaj wiecej
Formaty reklam w kampaniach na YouTube 30.08.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Formaty reklam w kampaniach na YouTube

W dzisiejszych czasach, gdy YouTube staje się substytutem dla telewizji, decyzja o korzystaniu z tego kanału staje się coraz bardziej oczywista dla wielu firm, a system rozwija formaty, z których może skorzystać każdy reklamodawca. Jakie możliwości reklamowe daje ten kanał? Czytaj wiecej
Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta 29.08.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Ścieżka konwersji – od odbiorcy do klienta

Dbając o uproszczenie ścieżki dotarcia do celu, jakim jest konwersja, można zmaksymalizować efekty działań reklamowych, sprawiając, że zainteresowany reklamą użytkownik sieci stanie się zadowolonym klientem. Czytaj wiecej
Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy? 23.08.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Jak stworzyć i wykorzystać mapę interesariuszy?

Interesariuszami są wszystkie osoby i podmioty, które mają styk z Twoją usługą. Wbrew pozorom nie jest to tylko Twój pracownik, który obsługuje klienta. Czytaj wiecej
Stwórz skuteczny kanał na YouTube! 22.08.2022 | czas czytania: 4 | Inne

Stwórz skuteczny kanał na YouTube!

Podczas pierwszej polskiej edycji konferencji YouTube Brandcast, która odbyła się w 2020 roku, zaprezentowano wyniki badań, które pokazały, że statystyczny Polak spędza około 40 minut dziennie na YouTube. Platforma towarzyszy Polakom w codziennych czynnościach – podczas pracy, nauki, w trakcie gotowania czy uprawiania sportu. Czytaj wiecej
Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II 10.08.2022 | czas czytania: 4 | EPR

Storytelling – przepis na dobrą opowieść, cz. II

Storytelling nie jest tylko słowem wytrychem. Są dowody na to, że dzięki niemu marki zwiększają sprzedaż, zyskują na popularności, a także poprawiają swój wizerunek. Przede wszystkim za pomocą tego narzędzia budują silne relacje ze swoimi odbiorcami. Czytaj wiecej
Reklama na Instagramie – co warto wiedzieć na początek? 02.08.2022 | czas czytania: 4 | SEM

Reklama na Instagramie – co warto wiedzieć na początek?

Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie platforma rozwija różne możliwości reklamowe i pozwala na prowadzenie kampanii w wygodny dla reklamodawcy sposób. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt