Artefakt cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii! 04.11.2023 | czas czytania: 5 min | SEO

Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii!

Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej. Czytaj więcej
Czym jest cache 03.11.2023 | czas czytania: 6 | Web Design

Czym jest cache

Co wpływa na szybkość działania przeglądarki internetowej? Do czego służy cache? Jak wyczyścić pamięć podręczną (oraz dlaczego warto to zrobić)? Dowiedz się już teraz! Czytaj więcej
Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić? 02.11.2023 | czas czytania: 8 | SEM

Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?

Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego. Czytaj więcej
Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć 23.10.2023 | czas czytania: 9 | SEM

Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć

Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki. Czytaj więcej
CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności 20.10.2023 | czas czytania: 9 | SEO

CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności

Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych. Czytaj więcej
Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce? 09.10.2023 | czas czytania: 9 | SEM

Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?

Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu. Czytaj więcej
Nawigacja fasetowa – czym jest i kiedy warto ją wdrożyć? 03.10.2023 | czas czytania: 9 | Web Design

Nawigacja fasetowa – czym jest i kiedy warto ją wdrożyć?

Jak sprawić, by Twoja strona internetowa była przyjazna dla użytkowników, a potencjalni klienci mogli łatwo odnaleźć produkty, które ich interesują? Rozwiązaniem jest nawigacja fasetowa! Dowiedz się, o czym warto pamiętać, projektując własną witrynę. Czytaj więcej
Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu 02.10.2023 | czas czytania: 9 | SEO

Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu

Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Czytaj więcej
Najważniejsze czynniki rankingowe 27.09.2023 | czas czytania: 9 | SEO

Najważniejsze czynniki rankingowe

Google nie zdradza wszystkich czynników wpływających na pozycje stron, ale udziela wielu podpowiedzi. Sprawdźcie zestawienie wskaźników, które trzeba brać pod uwagę, zarządzając swoją witryną. Czytaj więcej
Rodzaje marketingu internetowego, jakie musisz znać 22.09.2023 | czas czytania: 5 | Inne

Rodzaje marketingu internetowego, jakie musisz znać

Reklama online niejedno ma imię. Sprawdź, jakie jej rodzaje będą najbardziej skuteczne w przypadku Twojej marki. Czytaj więcej
Jakie rodzaje reklamy w Internecie irytują użytkowników 21.09.2023 | czas czytania: 5 | Inne

Jakie rodzaje reklamy w Internecie irytują użytkowników

Tworząc reklamę, musisz pamiętać o tym, by przekazać odbiorcy ciekawą i przydatną informację. Sprawdź, czego unikać, by nie zirytować klienta. Czytaj więcej
Jak wykorzystać treści interaktywne do zwiększenia zaangażowania użytkowników online 15.09.2023 | czas czytania: 7 | Inne

Jak wykorzystać treści interaktywne do zwiększenia zaangażowania użytkowników online

Interaktywne treści pomoga Ci przyciągnąć uwagę odbiorców. Sprawdź, jak wykorzystać tego typu content w swoich działaniach. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt