24.01.2023
|
czas czytania: 4
|
SEM
Dyrektywa Omnibus – nowe obowiązki informowania konsumentów o cenach i pozostałe zmiany
Dyrektywa Omnibus obowiązuje od stycznia 2023. Przeczytaj, jakie zmiany wnosi do prowadzenia biznesu.
Czytaj wiecej
20.01.2023
|
czas czytania: 7
|
SEO
Jak pozycjonować się w Google Grafika?
Google grafika to świetne narzędzie dla właścicieli wielu serwisów internetowych z różnych branż. Dowiedz się jak zoptymalizować zdjęcia i grafiki na swojej stronie.
Czytaj wiecej
19.01.2023
|
czas czytania: 5
|
SEM
Trendy Google Ads na 2022 – podsumowanie
Dowiedz się czy trendy zapowiedziane na 2022 się spełniły! Podsumowanie roku.
Czytaj wiecej
13.01.2023
|
czas czytania: 4
|
EPR
5 najważniejszych trendów w social mediach na 2023 rok, które musisz znać!
Czym zaskoczyć w 2023? Sprawdź, jakie rozwiązania możesz zastosować w swoich mediach społecznościowych.
Czytaj wiecej
12.01.2023
|
czas czytania: 5
|
SEO
Rodzaje statusów HTTP
Poznaj wskazówki naszego Specjalisty na temat statusów HTTP.
Czytaj wiecej
13.12.2022
|
czas czytania: 6
|
Inne
Google Doodles – co to jest i skąd się wzięło?
Grafiki w Google, które intrygują i cieszą oko - Google Doodles!
Czytaj wiecej
14.11.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
Employee Advocacy: wzmacnianie marki poprzez zaangażowanie pracowników
Employee advocacy ma bardzo duży potencjał. Jak prawidłowo wdrożyć go do strategii firmy i wykorzystać w działaniach marketingowych?
Czytaj wiecej
07.11.2022
|
czas czytania: 4
|
SEM
Facebook Ads vs Google Analytics – dlaczego pojawiają się rozbieżności w danych
Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?
Czytaj wiecej
02.11.2022
|
czas czytania: 4
|
EPR
Value proposition – czym jest i jak pomoże Twojej firmie?
Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty sposób możesz zdefiniować, które będą najbardziej atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.
Czytaj wiecej
24.10.2022
|
czas czytania: 4
|
SEO
Helpful Content Update – sierpniowa aktualizacja algorytmu Google 2022
W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google.
Czytaj wiecej
17.10.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
6 kapeluszy myślowych – czym są i jak je wykorzystać?
Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy się przed tym błędem uchronić, korzystając z metody wymyślonej przez Edwarda de Bono - 6 kapeluszy myślowych.
Czytaj wiecej
03.10.2022
|
czas czytania: 4
|
Inne
6 wybitnie nieudanych kampanii marketingowych
Dzięki dobrze zaprojektowanym, zaskakującym kampaniom marketingowym zapamiętujemy marki, nawet jeśli nie jesteśmy ich klientami. Marketing może edukować swoich odbiorców, bawić, inspirować. W pięknej wizji świata mielibyśmy tylko te dobre kampanie. Rzeczywistość jest jednak inna i marketingowcy często raczą nas koncepcjami, które okazują się klapą.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę