17.11.2023
|
czas czytania: 8
|
Web Design
Co to jest Domain Rating?
Im wyższy rating witryny internetowej, tym lepiej – o tym wiemy wszyscy. Co jednak dokładnie kryje się pod parametrem Domain Rating oraz, co ważniejsze, jak osiągnąć najwyższy wynik w tej metryce? Przekonajmy się!
Czytaj więcej
11.11.2023
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Czym jest ukrywanie treści na stronie – wszystko o cloaking
Na stronach przygotowanych na urządzenia mobilne można ukrywać treść w przyciskach lub buttonach, jeśli jest to uzasadnione z punktu widzenia użyteczności witryny internetowej - informuje Gary Ilyes. Jednak na desktopach ta praktyka jest nadal niedozwolona!
Czytaj więcej
08.11.2023
|
czas czytania: 9
|
Web Design
Znaczenie zoptymalizowanego menu dla skutecznego pozycjonowania
Przyjazny interfejs strony internetowej to nie tylko ukłon w stronę użytkownika – to również bardzo istotny czynnik SEO. Przedstawiamy kilka wartościowych porad, które pomogą Ci zaprojektować menu nawigacyjne własnej witryny. Dzięki temu ani klienci, ani roboty Google nie zgubią się na Twojej stronie!
Czytaj więcej
06.11.2023
|
czas czytania: 8
|
SEO
Domain authority – czym jest autorytet domeny i jak go zwiększyć?
Czy wiesz, w jaki sposób Twoja strona internetowa oceniana jest przez roboty wyszukiwarki? Dowiedz się, czym jest autorytet domeny, jakie czynniki na niego wpływają oraz – co najważniejsze – jak na niego zapracować.
Czytaj więcej
04.11.2023
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii!
Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej.
Czytaj więcej
03.11.2023
|
czas czytania: 6
|
Web Design
Czym jest cache
Co wpływa na szybkość działania przeglądarki internetowej? Do czego służy cache? Jak wyczyścić pamięć podręczną (oraz dlaczego warto to zrobić)? Dowiedz się już teraz!
Czytaj więcej
02.11.2023
|
czas czytania: 8
|
SEM
Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?
Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego.
Czytaj więcej
23.10.2023
|
czas czytania: 9
|
SEM
Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć
Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki.
Czytaj więcej
20.10.2023
|
czas czytania: 9
|
SEO
CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności
Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych.
Czytaj więcej
09.10.2023
|
czas czytania: 9
|
SEM
Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?
Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu.
Czytaj więcej
03.10.2023
|
czas czytania: 9
|
Web Design
Nawigacja fasetowa – czym jest i kiedy warto ją wdrożyć?
Jak sprawić, by Twoja strona internetowa była przyjazna dla użytkowników, a potencjalni klienci mogli łatwo odnaleźć produkty, które ich interesują? Rozwiązaniem jest nawigacja fasetowa! Dowiedz się, o czym warto pamiętać, projektując własną witrynę.
Czytaj więcej
02.10.2023
|
czas czytania: 9
|
SEO
Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu
Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę