reCAPTCHA – wszystko o następcy systemu CAPTCHA 15.11.2023 | czas czytania: 6 | Web Design

reCAPTCHA – wszystko o następcy systemu CAPTCHA

„Nie jestem robotem" – z koniecznością potwierdzenia, że przed ekranem siedzi prawdziwy człowiek, każdy z nas spotkał się wielokrotnie. Czemu jednak służą takie testy oraz czy faktycznie są tak istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa? Przekonajmy się, czym jest system reCAPTCHA i jak ewoluował na przestrzeni lat. Czytaj wiecej
Czym jest ukrywanie treści na stronie – wszystko o cloaking 11.11.2023 | czas czytania: 5 min | SEO

Czym jest ukrywanie treści na stronie – wszystko o cloaking

Na stronach przygotowanych na urządzenia mobilne można ukrywać treść w przyciskach lub buttonach, jeśli jest to uzasadnione z punktu widzenia użyteczności witryny internetowej - informuje Gary Ilyes. Jednak na desktopach ta praktyka jest nadal niedozwolona! Czytaj wiecej
Znaczenie zoptymalizowanego menu dla skutecznego pozycjonowania 08.11.2023 | czas czytania: 9 | Web Design

Znaczenie zoptymalizowanego menu dla skutecznego pozycjonowania

Przyjazny interfejs strony internetowej to nie tylko ukłon w stronę użytkownika – to również bardzo istotny czynnik SEO. Przedstawiamy kilka wartościowych porad, które pomogą Ci zaprojektować menu nawigacyjne własnej witryny. Dzięki temu ani klienci, ani roboty Google nie zgubią się na Twojej stronie! Czytaj wiecej
Domain authority – czym jest autorytet domeny i jak go zwiększyć? 06.11.2023 | czas czytania: 8 | SEO

Domain authority – czym jest autorytet domeny i jak go zwiększyć?

Czy wiesz, w jaki sposób Twoja strona internetowa oceniana jest przez roboty wyszukiwarki? Dowiedz się, czym jest autorytet domeny, jakie czynniki na niego wpływają oraz – co najważniejsze – jak na niego zapracować. Czytaj wiecej
Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii! 04.11.2023 | czas czytania: 5 min | SEO

Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii!

Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej. Czytaj wiecej
Czym jest cache 03.11.2023 | czas czytania: 6 | Web Design

Czym jest cache

Co wpływa na szybkość działania przeglądarki internetowej? Do czego służy cache? Jak wyczyścić pamięć podręczną (oraz dlaczego warto to zrobić)? Dowiedz się już teraz! Czytaj wiecej
Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić? 02.11.2023 | czas czytania: 8 | SEM

Analiza SWOT sklepu internetowego — czym jest i jak ją przeprowadzić?

Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego. Czytaj wiecej
Korzyści z pozycjonowania sklepu stacjonarnego 25.10.2023 | czas czytania: 7 | SEO

Korzyści z pozycjonowania sklepu stacjonarnego

Wszystko, co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w internecie! Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonować swój biznes, nawet gdy działasz lokalnie. Czytaj wiecej
Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć 23.10.2023 | czas czytania: 9 | SEM

Unique selling proposition – co musisz o nim wiedzieć

Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki. Czytaj wiecej
CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności 20.10.2023 | czas czytania: 9 | SEO

CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności

Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych. Czytaj wiecej
Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje? 19.10.2023 | czas czytania: 9 | Inne

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie. Czytaj wiecej
Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce? 09.10.2023 | czas czytania: 9 | SEM

Co to jest lifecycle marketing i jak wykorzystywać go w e-commerce?

Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt