11.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Rel=”sponsored” i rel=”ugc” – nowe podejście Google do kwalifikowania linków wychodzących
Do tej pory mogliśmy ustawiać atrybut follow lub nofollow w linkach wychodzących ze strony. Google postanowiło wprowadzić 2 nowe rodzaje linków: sponsored i ugc, Wyjaśniamy, kiedy należy je stosować!
Czytaj więcej
11.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń
Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować.
Czytaj więcej
11.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Optymalizacja i pozycjonowanie stron Wix – jakie są możliwości tego systemu CMS?
Zastanawiasz się nad założenie strony internetowej na Wix? Przejrzeliśmy jego możliwości pod kątem pozycjonowania. Sprawdź, czy warto posiadać na tym systemie CMS serwis.
Czytaj więcej
10.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
EPR
Jak prowadzić fanpage fotograficzny – 7 wskazówek dla fotografa
Strona na Facebooku pomaga promować działalność fotograficzną i pozyskiwać nowe zlecenia fotograficzne. Jak skutecznie prowadzić fanpage? Poznaj 7 wskazówek dla fotografów!
Czytaj więcej
09.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
8 największych błędów copywriterów
Copywriterzy nagminnie popełniają 8 podstawowych błędów, pisząc treści SEO. Jesteś ciekawy, czy ich nie popełniasz? Przeczytaj nasz wpis!
Czytaj więcej
09.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
9 skutecznych elementów firmowej strony internetowej
Przygotowanie strony internetowej, która będzie konwertowała, wymaga zbadania potrzeb i oczekiwań użytkowników. Poznaj 9 elementów, które decydują o pozyskaniu uwagi klientów!
Czytaj więcej
09.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Biuro tłumaczeń widoczne w internecie – promocja usług tłumaczeniowych w sieci
Jak zwiększyć widoczność biura tłumaczeń w internecie? Oto kilka wskazówek, jak zaplanować strategię marketingu internetowego dla usług tłumaczeniowych.
Czytaj więcej
09.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Kiedy najlepiej wysyłać maile biznesowe? Poradnik skutecznego mailingu biznesowego
Skuteczny mailing biznesowy wymaga respektowania pewnych zasad etykiety biznesowej. Podpowiadamy, co jakich wskazówek warto się stosować.
Czytaj więcej
08.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Semantyczne słowa kluczowe – sposób na zagęszczenie treści słowami kluczowymi
Semantyczne słowa kluczowe pomagają nasycić treść frazami, które wspomogą pozycjonowanie serwisu bez narażania się na keyword stuffing.
Czytaj więcej
08.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
9 pomysłów na promocję małych firm w internecie
Zastanawiasz się, jak promować małą firmę w internecie? Przygotowaliśmy 9 wskazówek!
Czytaj więcej
08.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Pozycjonowanie strony na WordPressie – 10 fundamentów
WordPress to najpopularniejszy system do tworzenia stron internetowych. Jest jednym z najbardziej przyjaznych systemów dla Google. Pozycjonowanie i optymalizacja strony opartej na WordPresie to bardzo dobre rozwiązanie. Zobacz wszystkie niezbędne kroki przy pozycjonowaniu strony w tym systemie.
Czytaj więcej
08.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak tworzyć angażujące opisy na Instagramie?
Opisy na Instagramie mogą zwiększyć widoczność postów. W jaki sposób redagować i prezentować treści na Insta? Podrzucamy garść wskazówek!
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę