28.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak tworzyć wpisy na LinkedIn angażujące społeczność?
O czym należy pamiętać, tworząc posty na LinkedIn? Przeczytaj krótki poradnik o najlepszych praktykach.
Czytaj wiecej
27.01.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Jak skonstruować dobry program lojalnościowy?
Skuteczny program lojalnościowy wymaga rzetelnego opracowania. Podpowiadamy, na jakie kwestie należy zwrócić uwagę podczas tworzenia jego tworzenia.
Czytaj wiecej
26.01.2024
|
czas czytania: 8
|
SEM
Marketing mobilny – co to jest?
Korzystanie z internetu na smartfonie lub tablecie to obecnie codzienność, a zakupy online już dawno przestały być domeną urządzeń stacjonarnych. Dowiedz się, czym jest marketing mobilny i jak wykorzystać go w swojej strategii reklamowej.
Czytaj wiecej
26.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak zabezpieczyć stronę przed kradzieżą treści? 5 sposobów na ochronę tekstów i zdjęć w serwisie internetowym
Zastanawiasz się, jak ochronić swoją stronę przed kradzieżą treści? Wypróbuj kilka sprawdzonych sposobów zabezpieczania contentu na stronie internetowej.
Czytaj wiecej
26.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Mikroinfluencerzy – kim są i czy warto w nich inwestować?
Zgromadzona wokół nich społeczność wykazuje do nich duże zaufanie, czując się jak grupa przyjaciół powiązanych wspólną pasją czy stylem życia. Zobacz, dlaczego jeszcze warto współpracować z mikroinfluencerami.
Czytaj wiecej
25.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Pięcioetapowa analiza konkurencji w e-commerce
Zastanawiasz się, jak przeanalizować swoją konkurencję? Przeprowadź szybką, pięcioetapową analizę działań konkurencji w e-commerce.
Czytaj wiecej
23.01.2024
|
czas czytania: 8
|
SEM
Performance marketing – co to jest i jakie ma znaczenie?
Choć w teorii każda kampania reklamowa ma przynosić rezultaty, w większości przypadków większe zasięgi (i poniesione w związku z tym koszty) wcale nie muszą przekładać się na korzyść biznesową. W modelu performance marketingowym płacisz natomiast wyłącznie za efekty – leady, subskrypcje czy teżzakupy w sklepie internetowym. Dowiedz się więcej!
Czytaj wiecej
23.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Benchmarking w e-marketingu, czyli 16 pomysłów, które podpatrzysz u konkurencji
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking w e-marketingu!
Czytaj wiecej
22.01.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak działa social selling?
Social selling to budowanie relacji z klientami za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego warto korzystać z social sellingu? O tym dowiesz się z naszego artykułu.
Czytaj wiecej
22.01.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
E-marketingowa checklista dla działalności usługowej – sprawdź, czy wykorzystujesz potencjał marketingu internetowego!
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały potencjał promocji w internecie!
Czytaj wiecej
21.01.2024
|
czas czytania: 8
|
EPR
Co to jest greenwashing?
Greenwashing to negatywne zjawisko, które może wpływać na wizerunek marki. Dowiedź się, dlaczego warto być transparentnym względem swoich klientów i nie stosować nieuczciwych praktyk.
Czytaj wiecej
19.01.2024
|
czas czytania: 8
|
SEO
Facebook Pixel – czym jest oraz jak go zastosować?
Monitorowanie efektów kampanii reklamowej to istotny etap każdej strategii marketingowej – także na Facebooku. Poznaj możliwości Pixela i dowiedz się, jak w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w Twojej kampanii!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę