Link kanoniczny – jak go stosować? 14.05.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Link kanoniczny – jak go stosować?

Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w serwisie tworzone są wyszukiwarki, które mogą wpływać na indeksowanie kopii tych samych stron. Aby tego uniknąć stosuje się tag canonical. Czytaj więcej
Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads 11.05.2024 | czas czytania: 8:00 min | Inne

Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads

Reklamy na Facebooku to skuteczny system, który nie wymaga wysokich nakładów finansowych. Firma może przeznaczyć właściwie dowolny budżet na emisję banneru reklamowego i dotrzeć w ten sposób do dowolnie szerokiego grona odbiorców. Reklamę kupuje się na kilka różnych sposobów, np. za pośrednictwem aukcji, gdzie można szczegółowo ustawić parametry związane z grupą docelową lub miejscem wyświetlania. Czytaj więcej
Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie? 19.04.2024 | czas czytania: 7 | SEM

Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie?

Identyfikacja wizualna firmy to podstawa budowania relacji z klientami. Logo marki odgrywa tutaj szczególną rolę. Wyjaśniamy, jak stworzyć logotyp, który pomoże Ci zaistnieć w świadomości Twoich odbiorców! Czytaj więcej
Customer Service – czym jest i na czym polega? 18.04.2024 | czas czytania: 8 | SEM

Customer Service – czym jest i na czym polega?

Obsługa klienta to podstawa budowania długotrwałych relacji z odbiorcami - niezależnie od branży. Dowiedz się, jak usprawnić Customer Service w Twojej firmie i w pełni wykorzystać potencjał obecnej i potencjalnej bazy klientów. Czytaj więcej
Marketing konwersacyjny 11.04.2024 | czas czytania: 8 | SEM

Marketing konwersacyjny

Nowoczesne podejście do marketingu kręci się wokół nawiązywaniu trwałych i wzajemnie korzystnych relacji z klientami. Omawiamy temat marketingu konwersacyjnego, który na pierwszym miejscu stawia odbiorcę. Czytaj więcej
Czy pozycjonowanie stron jest reklamą? 09.04.2024 | czas czytania: 6 | SEO

Czy pozycjonowanie stron jest reklamą?

Pozycjonowanie bez wątpienia stanowi doskonałe uzupełnienie (a w niektórych przypadkach także podstawę) skutecznej strategii marketingowej. Czy jednak działania SEO można nazwać reklamą? Przekonajmy się! Czytaj więcej
Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją 02.04.2024 | czas czytania: 9 | SEM

Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją

O czym warto pamiętać, planując kampanię Meta Ads? Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do współpracy z profesjonalną agencją reklamową, która zadba o promocję Twojej oferty na Facebooku i Instagramie. Czytaj więcej
Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie? 27.03.2024 | czas czytania: 14 | SEO

Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie?

Terminy „SEO" i „pozycjonowanie" są obecnie stosowane praktycznie wymiennie. Czy powinno tak być? Poznaj subtelne różnice między tymi określeniami i dowiedz się, jak wykorzystać oba obszaru w walce o najwyższe miejsca w Google! Czytaj więcej
Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową? 25.03.2024 | czas czytania: 9 | SEM

Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową?

Google Ads to świetny sposób na zwiększenie konwersji - szczególnie, gdy zależy Ci na czasie. Dowiedz się, o czym warto pamiętać startując z własną kampanią PPC. Podpowiadamy również, na co zwrócić uwagę, rozpoczynając współpracę z agencją marketingową. Czytaj więcej
6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera 20.03.2024 | czas czytania: 11 | SEO

6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera

Rozwój modeli językowych opartych na uczeniu maszynowym nie mógł pozostać bez wpływu na pracę copywriterów – to oczywiste. Wsparcie AI może jednak stanowić szansę, a nie zagrożenie. Poznaj 6 przydatnych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję! Czytaj więcej
Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować?  13.03.2024 | czas czytania: 9 | SEO

Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować? 

Obecnie znaczna część działań marketingowych przeniosła się do sieci, a firmy szukają nowych strategii dotarcia do odbiorców, by maksymalizować zwrot inwestycji w działania promocyjne. Istnieje wiele różnych kanałów, przez które potencjalni klienci mogą zetknąć się z marką. Pozycjonowanie wielokanałowe, jak sama nazwa wskazuje, zakłada jednoczesne wykorzystanie przynajmniej kilku z nich. Jakie miejsca na reklamę możemy wyróżnić i co sprawia, że jest to kwestia warta rozważenia dla praktycznie każdej firmy? Czytaj więcej
Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić? 07.03.2024 | czas czytania: 12 | SEO

Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić?

Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt