Real time marketing 11.06.2024 | czas czytania: 5 min | EPR

Real time marketing

Real time marketing to strategia wykorzystywana przez firmy, które potrafią bardzo szybko reagować na najnowsze wydarzenia. Nowa kampania dopasowywana jest do najnowszych trendów, dzięki czemu jest skuteczna i trafia w gusta klientów. Czytaj więcej
User experience – co to jest i dlaczego jest takie ważne? 11.06.2024 | czas czytania: 5 min | Web Design

User experience – co to jest i dlaczego jest takie ważne?

Czy użytkownik na Twojej stronie jest zadowolony z obsługi? Czy konwertuje i wraca na stronę? Odkryj pięć podstaw dobrze zaprojektowanego User Experience. Czytaj więcej
Remarketing – co to takiego i jak go skutecznie wykorzystać? 05.06.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Remarketing – co to takiego i jak go skutecznie wykorzystać?

Remarketing pozwala na dotarcie do użytkowników, którzy uprzednio odwiedzili naszą stronę internetową. Czy ta metoda jest skuteczna? W jaki sposób ją wykorzystać, aby zwiększyć przychody ze sprzedaży? Czytaj więcej
Reklama behawioralna – jak działa i czy warto z niej korzystać? 05.06.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Reklama behawioralna – jak działa i czy warto z niej korzystać?

Google pracuje nad zwiększeniem skuteczności reklam AdWords. Obecnie kampanie kierowane są do odbiorców, którzy mogą być zainteresowani treścią reklam. Ten rodzaj strategii to reklamy behawioralne. Czytaj więcej
Link building – istotny element strategii budowania widoczności marki 04.06.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Link building – istotny element strategii budowania widoczności marki

Każdy właściciel serwisu zabiega o to, aby linki do jego serwisu pojawiały się na jak największej liczbie cieszących się zaufaniem domen. Profil odnośników powinien być zróżnicowany. Prowadząc strategię link - building należy pamiętać o Pingwinie, który tylko czyha na nasz błąd. Czytaj więcej
Kampanie budujące zaangażowanie – jak skutecznie reklamować się online? 22.05.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Kampanie budujące zaangażowanie – jak skutecznie reklamować się online?

Jeśli planujesz promocję nowo wprowadzonego produktu, chcesz poprawić wizerunek bądź wzmocnić świadomość marki, warto przyjrzeć się nowości, którą oferuje nam Google Adwords. Wykorzystanie reklam budujących zaangażowanie to doskonały sposób na przykucie uwagi odbiorcy i nawiązanie z nim interakcji. Czytaj więcej
Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej? 21.05.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Jak mierzyć i szacować ruch na stronie internetowej?

Skuteczność działań z zakresu marketingu internetowego można mierzyć za pomocą ruchu użytkowników na stronie. W tym celu bardzo często wykorzystywane jest narzędzie Google Analytics. Aplikacja jest darmowa i dostępna dla wszystkich właścicieli serwisów. Czytaj więcej
Strategia marketingowa podstawą działań reklamowych 20.05.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Strategia marketingowa podstawą działań reklamowych

Reklama w mass mediach, wykorzystanie social mediów, linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, dedykowane rozwiązania wykorzystujące nowe technologie. W marketingu zintegrowanym, którego każdy element powinien układać się w całość, potrzeba odpowiedniej strategii. Dobór narzędzi komunikacji marketingowej przez marketera to niezwykle odpowiedzialne zadanie. Czytaj więcej
Kampania Google Ads krok po kroku 15.05.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Kampania Google Ads krok po kroku

Dobrze skonfigurowane reklamy Google Ads pomogą rozwinąć biznes i wyróżnić się na tle konkurentów widniejących w wynikach wyszukiwania. Przedstawiamy 6 podstawowych wskazówek, jak wystartować z pierwszą kampanią. Czytaj więcej
Link kanoniczny – jak go stosować? 14.05.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Link kanoniczny – jak go stosować?

Zduplikowana treść nie sprzyja osiąganiu wysokim pozycjom w wynikach wyszukiwania. Bardzo często w serwisie tworzone są wyszukiwarki, które mogą wpływać na indeksowanie kopii tych samych stron. Aby tego uniknąć stosuje się tag canonical. Czytaj więcej
Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads 11.05.2024 | czas czytania: 8:00 min | Inne

Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads

Reklamy na Facebooku to skuteczny system, który nie wymaga wysokich nakładów finansowych. Firma może przeznaczyć właściwie dowolny budżet na emisję banneru reklamowego i dotrzeć w ten sposób do dowolnie szerokiego grona odbiorców. Reklamę kupuje się na kilka różnych sposobów, np. za pośrednictwem aukcji, gdzie można szczegółowo ustawić parametry związane z grupą docelową lub miejscem wyświetlania. Czytaj więcej
Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie? 19.04.2024 | czas czytania: 7 | SEM

Jakie znaczenie ma logo w Twojej firmie?

Identyfikacja wizualna firmy to podstawa budowania relacji z klientami. Logo marki odgrywa tutaj szczególną rolę. Wyjaśniamy, jak stworzyć logotyp, który pomoże Ci zaistnieć w świadomości Twoich odbiorców! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt