20.02.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
VSEO – Video Search Engine Optimization
Pozycjonowanie nie jest domeną wyłącznie treści pisanych. Publikując filmy w internecie, również możesz walczyć o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się, jak optymalnie zarządzać treścią video.
Czytaj wiecej
19.02.2024
|
czas czytania: 9
|
Analityka
Współczynnik retencji klienta – czym jest CRR i jak go zwiększyć?
Pozyskiwanie klientów to istotna część prowadzenia każdego biznesu, lecz jak zadbać o osoby, które już zdecydowały się skorzystać z Twoich usług? Współczynnik retencji to przydatne narzędzie, które pozwoli Ci skuteczniej zarządzać bazą klientów.
Czytaj wiecej
15.02.2024
|
czas czytania: 15
|
SEO
Jak zrobić audyt SEO dla strony internetowej. Poradnik z checklistą.
Sprawdź strukturę URL, mapę witryny, pliki robots.txt, i zoptymalizuj szybkość ładowania strony. Oceniaj liczbę i jakość linków, analizuj dane z Google Analytics i Search Console. Optymalizuj witrynę, osiągaj lepsze pozycje i zwiększaj efektywność serwisu.
Czytaj wiecej
14.02.2024
|
czas czytania: 11
|
SEO
Co powinna zawierać oferta pozycjonowania?
Silna marka pomaga klientom rozpoznawać firmę i wyróżnić ją na tle konkurencji. Dzięki konsekwentnemu budowaniu swojego brandu możesz zająć wyjątkową pozycję na rynku.
Czytaj wiecej
14.02.2024
|
czas czytania: 7
|
SEM
Call to action – przykłady zachęcających CTA
Celem każdego rodzaju treści jest wywołanie pewnej reakcji u odbiorcy – szczególnie, jeśli mowa o przekazie marketingowym. Call to Action, a w skrócie CTA, to tak naprawdę środek, który pozwoli Ci pokierować użytkownika w korzystne dla Ciebie miejsce. Dowiedz się, dlaczego CTA jest tak istotne oraz jak skutecznie wzywać do działania!
Czytaj wiecej
14.02.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Link juice – czym jest i jak mierzyć moc linków?
Korzystny profil linkowy domeny to jeden z istotnych czynników rankingowych. Przekonaj się, czym jest link juice i co tak naprawdę wpływa na moc odnośników w obrębie Twojego serwisu. W tym artykule omawiamy zarówn kwestie linkowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego.
Czytaj wiecej
12.02.2024
|
czas czytania: 6
|
SEM
Consent Mode V2 – sprawdź, co się zmienia w zakresie przetwarzania danych
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.
Czytaj wiecej
10.02.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Reklama PPC – poradnik
Precyzyjnie targetowany ruch na Twojej stronie internetowej, a do tego w modelu finansowania, w którym płacisz dopiero, gdy użytkownik faktycznie kliknie w odnośnik – brzmi nieźle, prawda? Dowiedz się, jak wykorzystać reklamę PPC do promocji swojego biznesu w sieci!
Czytaj wiecej
09.02.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Jak zwiększyć widoczność strony w rankingu Google? 8 wskazówek
Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić uwagę. To działa!
Czytaj wiecej
09.02.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Jak wypromować nowy produkt na Facebooku?
Wprowadzasz nowy produkt na rynek i chcesz go wypromować za pomocą Facebooka? Podpowiadamy, w jaki sposób reklamować asortyment w social media.
Czytaj wiecej
08.02.2024
|
czas czytania: 11
|
SEM
Wizerunek firmy w internecie
Czym jest wizerunek firmy i jak go wypracować? Dowiedz się, co składa się na przemyślaną strategię marketingową i jakie pytania warto sobie zadać przed startem przedsiębiorstwa.
Czytaj wiecej
04.02.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Co zrobić, gdy spada współczynnik konwersji? Checklista
Konwersja to pewne działanie wykonane przez internautę. Poznaj 10 sposobów na poprawę współczynnika konwersji w sytuacji, gdy spada.
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę