02.04.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Kampanie Meta Ads – o czym warto wiedzieć przed startem współpracy z agencją
O czym warto pamiętać, planując kampanię Meta Ads? Podpowiadamy, w jaki sposób przygotować się do współpracy z profesjonalną agencją reklamową, która zadba o promocję Twojej oferty na Facebooku i Instagramie.
Czytaj wiecej
27.03.2024
|
czas czytania: 14
|
SEO
Czym jest SEO, a czym pozycjonowanie?
Terminy „SEO" i „pozycjonowanie" są obecnie stosowane praktycznie wymiennie. Czy powinno tak być? Poznaj subtelne różnice między tymi określeniami i dowiedz się, jak wykorzystać oba obszaru w walce o najwyższe miejsca w Google!
Czytaj wiecej
25.03.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Kampania Google Ads. Co musisz wiedzieć, przed rozpoczęciem współpracy z agencją reklamową?
Google Ads to świetny sposób na zwiększenie konwersji - szczególnie, gdy zależy Ci na czasie. Dowiedz się, o czym warto pamiętać startując z własną kampanią PPC. Podpowiadamy również, na co zwrócić uwagę, rozpoczynając współpracę z agencją marketingową.
Czytaj wiecej
20.03.2024
|
czas czytania: 11
|
SEO
6 narzędzi AI przydatnych dla copywritera
Rozwój modeli językowych opartych na uczeniu maszynowym nie mógł pozostać bez wpływu na pracę copywriterów – to oczywiste. Wsparcie AI może jednak stanowić szansę, a nie zagrożenie. Poznaj 6 przydatnych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję!
Czytaj wiecej
13.03.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Pozycjonowanie wielokanałowe – czym jest i czy warto się na nie zdecydować?
Obecnie znaczna część działań marketingowych przeniosła się do sieci, a firmy szukają nowych strategii dotarcia do odbiorców, by maksymalizować zwrot inwestycji w działania promocyjne. Istnieje wiele różnych kanałów, przez które potencjalni klienci mogą zetknąć się z marką. Pozycjonowanie wielokanałowe, jak sama nazwa wskazuje, zakłada jednoczesne wykorzystanie przynajmniej kilku z nich. Jakie miejsca na reklamę możemy wyróżnić i co sprawia, że jest to kwestia warta rozważenia dla praktycznie każdej firmy?
Czytaj wiecej
07.03.2024
|
czas czytania: 12
|
SEO
Pozycja i widoczność strony w Google – jak sprawdzić?
Analiza realnej kondycji Twojej strony internetowej wymaga odpowiednich narzędzi. Z tego artykułu dowiesz się, jak sprawdzić statystyki swojego serwisu przy pomocy najbardziej użytecznych programów.
Czytaj wiecej
07.03.2024
|
czas czytania: 11
|
SEO
Czy masz poprawnie wdrożony Consent Mode V2? Sprawdź to!
Pobieranie zgód od użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową to obecnie wymóg prawny. Właściciele serwisów, na których nie została wdrożona najnowsza wersja systemu zarządzania zgodami, czyli Consent Mode V2, nie będą w stanie m.in. skorzystać z pełnego potencjału Google Analytics. Podpowiadamy, jak i kiedy warto dokonać aktualizacji.
Czytaj wiecej
05.03.2024
|
czas czytania: 8
|
SEO
Passage indexing – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?
Passage indexing (tzw. passage ranking) to funkcja Google, która umożliwia wybranie jednego fragmentu treści ze strony i wyświetlenie go jako bezpośredniej odpowiedzi na zapytanie wpisane w wyszukiwarkę. Mechanizm ten analizuje treści stron internetowych i selekcjonuje najbardziej trafne części tekstu, by móc od razu zaprezentować odpowiedź na pytanie użytkownika. Takie rozwiązanie ma zapewnić komfort, ponieważ internauci nie muszą klikać w każdy wynik wyszukiwania, by znaleźć odpowiednią treść.
Czytaj wiecej
05.03.2024
|
czas czytania: 10
|
Inne
Co to jest KRS Online?
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.
Czytaj wiecej
01.03.2024
|
czas czytania: 10
|
SEO
Jak stworzyć grafikę do social mediów
Choć kwestia grafik do social mediów nie wydaje się zbytnio skomplikowana, optymalizacja obrazów publikowanych na portalach społecznościowych wiąże się się z podążaniem za szeregiem wytycznych. Dowiedz się, jak przygotować treści graficzne, które będę generować większe zasięgi.
Czytaj wiecej
28.02.2024
|
czas czytania: 8
|
SEO
Thin content – czym jest i jak szkodzi SEO?
Dlaczego thin content nie jest obecnie najlepszym pomysłem w kontekście SEO? Słabe treści nie przynoszą praktycznie żadnych długotrwałych korzyści w procesie pozycjonowania. Dowiedz się, jak zoptymalizować zawartość strony i zyskać lepszą widoczność.
Czytaj wiecej
22.02.2024
|
czas czytania: 9
|
SEM
Rodzaje reklamy w internecie – reklama jawna i niejawna
Czy Twoja strategia marketingowa jest dopasowana do specyfiki odbiorcy? Obierając ogólny kierunek działań promocyjnych firmy, warto mieć świadomość dostępnych opcji. Poznaj rodzaje reklam – jawnych i niejawnych – które pomogą Ci trafić do klientów!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę