Modele rozliczeń reklamy internetowej – wyjaśniamy najważniejsze skróty 12.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Modele rozliczeń reklamy internetowej – wyjaśniamy najważniejsze skróty

Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie najważniejszych skrótów. Czytaj wiecej
Jak pozyskać ruch z Google Discover? 12.01.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Jak pozyskać ruch z Google Discover?

Czy zwiększanie ruchu na stronę z Google Discover ma sens? Przeczytaj, jak zwiększyć szansę na darmowy ruch. Czytaj wiecej
Jak dodać rozszerzenie Messenger na stronie internetowej i ułatwić kontakt z klientem? 12.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Jak dodać rozszerzenie Messenger na stronie internetowej i ułatwić kontakt z klientem?

Chciałbyś wdrożyć czat na swojej stronie internetowej i zastanawiasz się nad Messengerem? Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć to rozwiązanie w serwisie. Czytaj wiecej
Problem indeksowania w Google – Indexing API na ratunek 12.01.2024 | czas czytania: 6 | SEO

Problem indeksowania w Google – Indexing API na ratunek

Dowiedz się jak w prosty sposób uporządkować indeksowanie swoich stron w Google. Podpowiadamy czym jest Indexing API i jak można je wykorzystać w biznesie. Czytaj wiecej
5 najczęstszych błędów w kampaniach Ads w wyszukiwarce 12.01.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

5 najczęstszych błędów w kampaniach Ads w wyszukiwarce

Stworzenie skutecznej reklamy AdWords wymaga wiedzy i doświadczenia. Sprawdź, jakich błędów unikać, prowadząc własne kampanie Google AdWords. Czytaj wiecej
Bumper Ads – 6-sekundowe reklamy, których nie sposób pominąć 12.01.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Bumper Ads – 6-sekundowe reklamy, których nie sposób pominąć

Znasz już Bumper Ads? To 6-sekundowe, niepomijalne reklamy, które pojawiają się tylko użytkownikom na urządzeniach mobilnych. Sprawdź, na czym polegają kampanie wideo z reklamami w przerywniku! Czytaj wiecej
Rel=”sponsored” i rel=”ugc” – nowe podejście Google do kwalifikowania linków wychodzących 11.01.2024 | czas czytania: 5 | SEO

Rel=”sponsored” i rel=”ugc” – nowe podejście Google do kwalifikowania linków wychodzących

Do tej pory mogliśmy ustawiać atrybut follow lub nofollow w linkach wychodzących ze strony. Google postanowiło wprowadzić 2 nowe rodzaje linków: sponsored i ugc, Wyjaśniamy, kiedy należy je stosować! Czytaj wiecej
13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń 11.01.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

13 powodów wysokiego współczynnika odrzuceń

Wysoki współczynnik odrzuceń nie zawsze oznacza konieczność wprowadzenia zmian na stronie. Poznaj 13 powodów, które wpływają na wysoką wartość bounce rate i dowiedz się, jak zareagować. Czytaj wiecej
Optymalizacja i pozycjonowanie stron Wix – jakie są możliwości tego systemu CMS? 11.01.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Optymalizacja i pozycjonowanie stron Wix – jakie są możliwości tego systemu CMS?

Zastanawiasz się nad założenie strony internetowej na Wix? Przejrzeliśmy jego możliwości pod kątem pozycjonowania. Sprawdź, czy warto posiadać na tym systemie CMS serwis. Czytaj wiecej
lead sprzedazowy 10.01.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

11 pomysłów na skuteczne pozyskiwanie leadów sprzedażowych

Poznaj 11 taktyk na generowanie leadów sprzedażowych. Wybierz skuteczne metody i zdobywaj klientów! Czytaj wiecej
Jak prowadzić fanpage fotograficzny – 7 wskazówek dla fotografa 10.01.2024 | czas czytania: 5 min | EPR

Jak prowadzić fanpage fotograficzny – 7 wskazówek dla fotografa

Strona na Facebooku pomaga promować działalność fotograficzną i pozyskiwać nowe zlecenia fotograficzne. Jak skutecznie prowadzić fanpage? Poznaj 7 wskazówek dla fotografów! Czytaj wiecej
Podatek od reklam na Facebooku – kto musi zapłacić podatek dochodowy i podatek VAT? 10.01.2024 | czas czytania: 5 min | EPR

Podatek od reklam na Facebooku – kto musi zapłacić podatek dochodowy i podatek VAT?

Kupując reklamy w Facebook Ads, należy spełnić obowiązki podatkowe - rozliczyć się z podatku VAT i podatku dochodowego. Sprawdź, czy powinieneś poprawić deklarację podatkową. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt