20.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Czym są wizytówki NAP SEO i jak mogą pomóc w pozycjonowaniu lokalnych biznesów?
NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak wykorzystać wizytówki NAP w lokalnym pozycjonowaniu działalności?
Czytaj wiecej
19.11.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Na jakiej zasadzie działa platforma Whitepress i jakie znaczenie ma dla SEO?
Whitepress jest stroną, na której możemy optymalizować treści oraz automatyzować działania związane z Content Marketingiem, jak również współpracować na rzecz Influencer Marketingu. W zakresie platformy możemy znaleźć oferty skierowane do wszystkich, którzy prowadzą biznes internetowy. Whitepress opiera się również na współpracy z agencjami SEO, serwisami informacyjnymi oraz na prywatnych działaniach vlogerów, oraz blogerów.
Czytaj wiecej
18.11.2024
|
czas czytania: 6
|
Aktualności
Google Lens – do czego służy Obiektyw Google?
W każdym telefonie, który pracuje na systemie Android czy iOS (iPhone), fabrycznie zainstalowane są już pewne aplikacje. Oprócz rejestru połączeń, wiadomości SMS, aparatu czy zegara możemy zobaczyć również ikony do programów stworzonych przez Google. Każdy użytkownik smartfona z pewnością kojarzy znaczek Dysku, Map lub Gmaila. Jednym z rozwiązań jest Google Lens, inaczej nazywany Obiektywem. Do czego w ogóle służy i jak działa? Jak używać Obiektywu? Na te pytania odpowiemy w poniższym artykule!
Czytaj wiecej
15.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Podstawowe metryki w Google Analytics i ich znaczenie
Google Analytics pozwala na tworzenie różnych typów raportów, które umożliwiają z kolei analizę danych. Poznanie znaczenia poszczególnych parametrów jest istotne do oceny skuteczności prowadzonych działań.
Czytaj wiecej
14.11.2024
|
czas czytania: 5
|
SEO
Optymalizacja artykułów na blogu firmowym ‑ jak wspomóc pozycjonowanie bloga tekstami SEO?
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie pozycjonować bloga firmowego!
Czytaj wiecej
13.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
Analityka
Audyt UX – jak zbadać użyteczność strony internetowej? 6 najczęstszych błędów UX
Audyt UX to badanie użyteczności strony, by poprawić wrażenia użytkowników z jej przeglądania i poprawić współczynnik konwersji. Dowiedz się więcej o usability serwisu.
Czytaj wiecej
07.11.2024
|
czas czytania: 5
|
Analityka
Customer Journey Map – mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie internetowej
Mapowanie wędrówki klienta po naszej stronie pomaga zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje z naszą ofertą. Poznaj zasady tworzenia Customer Journey Map!
Czytaj wiecej
06.11.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Autouzupełnianie w wyszukiwarce Google – podpowiedzi dla użytkowników i słowa kluczowe do pozycjonowania
Wpisując frazę w okienko wyszukiwania, bardzo często pojawiają się podpowiedzi. Jest to autouzupełnianie - algorytm, który ułatwia użytkownikom dotarcie do najbardziej adekwatnych odpowiedzi na ich zapytania.
Czytaj wiecej
05.11.2024
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Clickbait – co to jest? Czym różni się dobry clickbait od złego clickbaitu?
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów? Podpowiadamy.
Czytaj wiecej
29.10.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEM
Narzędzie podglądu reklamy – sprawdź, jak wygląda Twoja Google Ads
Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords.
Czytaj wiecej
28.10.2024
|
czas czytania: 9
|
SEO
Social Media Optimization – czym jest i jaki ma wpływ na pozycjonowanie strony?
Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak zoptymalizować firmowe sociale, tak by docierać do jak największej grupy odbiorców.
Czytaj wiecej
28.10.2024
|
czas czytania: 7
|
SEO
Jak zostać specjalistą SEO? Mini poradnik
Czy wiesz, jak zdobyć wiedzę potrzebną do pracy w zawodzie specjalisty SEO? Jakich umiejętności wymaga przyszły pracodawca? Podpowiadamy!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę