„Nasza współpraca z firmą Artefakt Sp. z o.o. Sp.k. rozpoczęła się w 2016 r. Zdecydowaliśmy się na wybór tej agencji, kierując się opiniami o niej oraz znanymi nam przypadkami innych przedsiębiorstw, które związały się z nią biznesowo.
W sierpniu 2017 zdecydowaliśmy się skorzystać z usług analityczno-ux. Firma Artefakt Sp. z o.o. Sp. k. przeprowadziła dla naszego serwisu bolix.pl:
Na podstawie tego wyciągnięto wniosku, które pozwoliły nam usprawnić stronę w celu zwiększenia współczynnika konwersji.
Śmiało możemy uznać, że dzięki działaniom przeprowadzonym przez pracowników Artefakt Sp. z o.o. Sp. k. udało się nam poprawić nasz współczynnik konwersji a co za tym idzie – przychody także. Do najważniejszych atutów tej agencji należy zaliczyć profesjonalne przygotowanie specjalistów do kontaktu z Klientem oraz rozwiązywania nawet najbardziej zawiłych problemów związanych z działalnością na rynku e-commerce.
Wiedza, którą zdobyliśmy w trakcie naszej współpracy, pozwoliła nam o wiele lepiej zrozumieć zasady rządzące prowadzeniem biznesu w sieci.
Ze względu na wysoką jakość usług, jak również poziom profesjonalizmu, jakim charakteryzują się pracownicy Artefakt Sp. z o.o. Sp. k., możemy z pełnym przekonaniem polecić nawiązanie współpracy z tą firmą.”
Dyrektor Działu Marketingu BOLIX S.A.
Tomasz Graboń