Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

19.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

ClickShop oraz Shoper to jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych. Panele administracyjne są stosunkowo intuicyjne w obsłudze i pozwalają również na wprowadzanie zmian w sekcji <head> w kodzie strony np. w celu dodania metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Jak to zrobić?

Poniższa instrukcja dotyczy weryfikacji witryny w GSC zarówno w ClickShop, jak i Shoper.

  1. Logujemy się do panelu i przechodzimy do zakładki Konfiguracja.

  1. Następnie wybieramy opcję Integracje → Integracje własne.

  1. Pojawi się edytor, gdzie powinniśmy wkleić metatag weryfikacyjny Google Search Console.

  1. I gotowe! Po zapisaniu zmian nasza witryna jest już poprawnie połączona z usługą Google Search Console, a dane o stanie strony internetowej pojawią się w ciągu kilku dni.

Gdzie znajduje się metatag weryfikacyjny Google Search Console?

Jeśli usługa została już dodana, ale jeszcze nie zweryfikowana w GSC, należy kliknąć w przycisk Zarządzaj usługą → Zweryfikuj tę usługę na stronie głównej. Pojawi się ekran z różnymi sposobami weryfikacji witryny. Klikamy w Metody Alternatywne → Tag HTML.

Poprawna weryfikacja witryny w usłudze Search Console daje dostęp do wielu funkcji ułatwiających optymalizację i pozycjonowanie strony internetowej.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Reklama trenera personalnego w Internecie 18.12.2024 | czas czytania: 7 | SEM

Reklama trenera personalnego w Internecie

Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego. Czytaj wiecej
big data 17.12.2024 | czas czytania: 9 | Inne

Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?

Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie. Czytaj wiecej
Księga znaku 13.12.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci

Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu. Czytaj wiecej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt