Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
29.06.2016 | czas czytania: 5 min | SEM | autor: Artefakt

Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a

Premier Google Partner – nowy poziom certyfikacji partnerów Google’a

Trzy lata temu został uruchomiony program Google Partners. Firmy świadczące usługi z zakresu marketingu internetowego miały możliwość zdobycia certyfikatu potwierdzającego ich doświadczenie i umiejętności w prowadzeniu kampanii reklamowych. Wszyscy na tym korzystali: klienci bez obaw mogli wybrać sprawdzoną agencję, usługodawcy zwiększali swoje kompetencje oraz zakres działalności, a Google było zadowolone z rozwoju sieci partnerskiej. Aby wyróżnić najlepsze firmy, gigant z Kalifornii postanowił wprowadzić specjalizacje i nowy poziom certyfikacji – Premier Partner.

 

Specjalizacje partnerskie

Celem specjalizacji jest ułatwienie znalezienia agencji, zajmującej się świadczeniem określonych usług. Klienci precyzują swoje potrzeby i w wyszukiwarce pojawiają się tylko ci partnerzy, którzy będą w stanie spełnić ich wymagania. Dzięki temu krócej trwa proces wybierania firmy do współpracy.

Specjalizacje partnerskie

Partnerzy Google mogą otrzymać następujące specjalizacje:

  • Reklama w sieci wyszukiwania,
  • Reklama mobilna,
  • Reklama wideo,
  • Reklama w sieci reklamowej,
  • Reklama w Zakupach Google.

 

Aby móc pochwalić się specjalizacją z danego zakresu, należy spełnić poniższe wymagania:

  • Co najmniej 1 pracownik firmy musi uzyskać certyfikat potwierdzający znajomość wybranej usługi AdWords,
  • Przedsiębiorstwo powinno posiadać specjalistyczną wiedzę z obszaru wybranej specjalizacji,
  • Suma wydatków poniesionych w ciągu 90 dni na usługę z danej specjalizacji przewyższa 10 000 USD lub równowartość tej kwoty w lokalnej walucie.

 

Przed przyznaniem specjalizacji Google analizuje także poziom wiedzy i doświadczenia danego Partnera, zwracając uwagę na zrealizowane kampanie, zadowolenie klientów, wartość zakupionej powierzchni reklamowej w sieci wyszukiwania.

 

Najlepsi z najlepszych, czyli Premier Google Partner

Premier Google PartnerOprócz specjalizacji partnerskich agencje mogą liczyć na przyznanie certyfikatu Premier Google Partner. Otrzymują go tylko najlepsze firmy, które mogą już pochwalić się AdWords Certified Partner. To wyróżnienie kierowane jest do partnerów prowadzących kampanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, czyli najbardziej wartościowej grupy klientów dla kalifornijskiego giganta. Zapowiadany redesign panelu AdWords z pewnością odstraszy przedsiębiorców od samodzielnego zarządzania kampaniami, więc tutaj swoją wiedzą powinny wykazać się firmy świadczące usługi SEM na naprawdę wysokim poziomie.

Firmy, które otrzymają status Premier, będą mogły skorzystać z dodatkowych przywilejów. Google gwarantuje: udział w szkoleniach i treningach dla kadry kierowniczej, wsparcie techniczne, możliwość korzystania z dedykowanego konta, oferty promocyjne, zaproszenia na wydarzenia branżowe, konkursy, konferencje.

Certyfikat Premier Google Partner

Jednak posiadanie certyfikatu Premium to przede wszystkim wzrost prestiżu i możliwość pozyskania nowych klientów. W wyszukiwarce sieci partnerskiej przy nazwie firmy pojawi się nowe, czerwone logo potwierdzające wysokie kompetencje i profesjonalizm. To już samo w sobie powinno zachęcić do zapoznania się z ofertą usług danej agencji marketingowej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak uzyskać status Partnera Google, zerknij na stronę: https://support.google.com/partners/answer/3126965.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

lead generation - wykresy 17.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Na czym polega lead generation i jak pozyskiwać klientów?

Jak skutecznie przyciągnąć nowych klientów do swojego biznesu? Lead generation to gwarancja sukcesu w marketingu. Dzięki odpowiednim strategiom możesz nie tylko zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, ale także przekształcić ich w lojalnych nabywców. W tym artykule odkryjesz, czym dokładnie jest lead generation i jak efektywnie pozyskiwać klientów, aby Twoja firma rosła w siłę. Gotowy na podróż do świata skutecznego marketingu? Czytaj dalej! Czytaj więcej
analiza smart - wykresy 14.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Analiza SMART – jak poprawnie wyznaczać cele marketingowe?

Czy Twoje działania marketingowe przynoszą oczekiwane rezultaty? A może czujesz, że brakuje im jasnego kierunku? Każdy Twój krok może prowadzić do konkretnego celu, a efekty są mierzalne i satysfakcjonujące. To możliwe dzięki metodzie SMART. Dowiedz się, jak precyzyjnie definiować cele marketingowe, aby były Specyficzne, Mierzalne, Osiągalne, Realistyczne i Terminowe. Przekonaj się, że skuteczne planowanie to gwarancja sukcesu Twojej strategii! Czytaj więcej
oferta handlowa z wykresami 10.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Jak wygląda skuteczna oferta handlowa i co musi zawierać?

Co sprawia, że niektóre oferty handlowe przyciągają uwagę i skutecznie przekonują klientów do zakupu? Skuteczna oferta handlowa to szansa na sukces w biznesie. W tym artykule odkryjesz, jak stworzyć ofertę, która nie tylko zainteresuje, ale również wzbudzi pragnienie zakupu i skłoni do działania. Dowiesz się, jakie elementy są niezbędne, aby Twoja oferta była nie do odrzucenia. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt