Pozycjonowanie sklepów internetowych odnosi się do procesu optymalizacji witryny w celu poprawy jej widoczności i pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek, czyli SEO (ang. search engine optimization). Efektem działań jest najczęściej zwiększenie ruchu na stronie oraz sprzedaży, a także dotarcie do potencjalnych klientów. Jak zatem pozycjonować sklep na SOTE i na czym polega jego optymalizacja? Dowiedz się więcej i sprawdź, jak nasza agencja SEO w skuteczny sposób może wypozycjonować Twoją stronę!
Najważniejsze korzyści płynące z korzystania z SOTE:
Co jednak może być problematyczne? Poniżej przedstawiamy główne wady omawianego systemu CMS:
Pozycjonowanie bez wątpienia sprawdzi się w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw. To idealne narzędzie dla osób początkujących, które nie posiadają dużej wiedzy o e-commerce. Platforma jednak nie jest odpowiednia dla dużych sklepów internetowych, mających szeroki asortyment – wówczas warto wybrać oprogramowanie takie jak PrestaShop czy Magento.