Powyższe wnika z faktu, że internet w dzisiejszych czasach stanowi platformę o niemal 36-procentowym udziale w całości rynku reklamowego. Sprawia to, że jest to drugi po telewizji najszerzej rozpowszechniony sposób reklamy. Ponadto dotychczasowa tendencja wskazuje na to, że marketing internetowy z każdym rokiem znacznie zyskuje na popularności. Jest to szczególnie uzasadniony trend, kiedy weźmie się pod uwagę koszty reklamy tego typu – są one zdecydowanie niższe niż wyprodukowanie i cykliczne emitowanie spotów telewizyjnych. Internet stanowi tym samym doskonałe miejsce do promowania również niewielkich, lokalnych biznesów, co bezpośrednio odpowiada za wyjątkowo dynamiczny wzrost popularności tej platformy.
W pierwszej kolejności zespół SEO weryfikuje częstotliwość wyszukiwań konkretnych fraz formułowanych przez użytkowników Google. Następnie po konsultacji z klientem wybierane są słowa kluczowe najbardziej oddające charakter oferty danej firmy. Proces to tak zwany Keyword Reaserch.
W drugim etapie dokonywany jest audyt oraz techniczna optymalizacja strony, mająca na celu usunięcie istniejących błędów strony. Sporządza się wtedy także listę zaleceń dotyczących dostosowania strony do algorytmów wyszukiwarki Google – po zastosowaniu się do nich można zobaczyć pierwsze efekty, jakie daje skuteczne pozycjonowanie.
Trzeci punkt stanowi rozbudowa treści na stronie. W tym momencie do akcji wkraczają specjaliści do spraw Content Marketingu, odpowiedzialni za dostarczanie interesujących tematów na podstrony serwisu. Za sprawą zespołu SEO Copywriterów pojawiają się następnie unikalne treści, atrakcyjne nie tylko dla strategii, ale również interesujące z merytorycznego punktu widzenia.
Czwartym krokiem jest Link Building, czyli ustalanie połączeń linkowych w obrębie witryny, jak i poza nią. Pozwala to zwiększyć użyteczność strony oraz skomunikować ją z zewnętrznymi portalami internetowymi.
Skuteczność przyjętej strategii marketingowej jest na bieżąco analizowana z użyciem narzędzi, takich jak Google Analytics oraz Google Search Console, co w razie konieczności pozwala na dokonywanie doraźnych zmian, skutkujących utrzymaniem wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Aby pozycjonowanie działało poprawnie, poszczególne witryny internetowe wymagają zastosowania indywidualnych rozwiązań. Z tego powodu firma Artefakt oferuje warunki współpracy dostosowane do konkretnych klientów. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty, umożliwiającej skuteczne pozycjonowanie SEO oraz zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem strony.
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krakowska 52
50-425 Wrocław
Adres korespondencyjny:
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Telefon: 739 943 500
E-mail: firma@artefakt.pl
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.