Dla firm działających na terenie Białegostoku na wysoką pozycję danej witryny w wynikach organicznych wyszukiwarki Google składają się różne działania. Niekiedy wdrażamy każde z dostępnych rozwiązań, a w innych przypadkach jedynie ich niezbędną część. Dla każdego serwisu internetowego dostosowujemy spersonalizowaną strategię marketingową, dopracowując kwestie takie jak:
Jeżeli dla danego przedsiębiorstwa albo marki w Białymstoku priorytet stanowią odbiorcy lub klienci z takiej samej lokalizacji, należy zadbać w głównej mierze o lokalne pozycjonowanie witryny. Sprawdza się ono przede wszystkim w branżach usługowych, takich jak fryzjerstwo, kosmetyka czy mechanika samochodowa. Można spodziewać się, że potencjalni klienci będą chcieli skorzystać z usług w lokalizacji, w której aktualnie przebywają.
Local SEO wymaga odmiennych działań pozycjonerskich niż zwykłe pozycjonowanie. Zmieniają się przede wszystkim słowa kluczowe, w których pojawia się tzw. długi ogon z doprecyzowaną lokalizacją przedsiębiorstwa. Zatem zamiast ogólnej frazy „mechanik samochodowy”, skuteczniejszą okaże się na przykład „mechanik samochodowy Białystok” lub „mechanik samochodowy w Białymstoku”. Niekiedy long tail warto wzbogacić także o przymiotniki wartościujące, takie jak „dobry”, „najlepszy”, „tani”, choć nie należy wprowadzać ich intuicyjnie, tylko na podstawie rzetelnych wyników pozyskanych z narzędzi analitycznych.
Pozycjonowanie lokalne to nie tylko wzbogacone o dodatkowe słowa frazy kluczowe. Bardzo ważne jest choćby stworzenie wizytówki w Google Moja firma. Nie tylko pomaga ona klientom w dotarciu do lokalizacji przedsiębiorstwa, ale również wspomaga pozycjonowanie w Mapach Google. W pozycjonowaniu lokalnym dodatkowo zwracamy uwagę na szczegóły, które na pozór mogą wydawać się nieistotne. Przykładem jest dopracowanie wyświetlania mobilnej wersji strony dla odbiorców mogących poszukiwać firmy w swojej najbliższej lokalizacji za pomocą smartfona albo tabletu.
Wszystkie firmy z Białegostoku, którym zależy na skutecznej i długofalowej poprawie swojej widoczności w sieci, zachęcamy do podjęcia współpracy z naszą agencją SEO. Za sprawą bogatego doświadczenia i nieustannego poszerzania swoich kompetencji w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych, gwarantujemy satysfakcjonujące, miarodajne efekty. Aby uzyskać informacje na temat proponowanej strategii marketingu internetowego dla Twojej witryny, skontaktuj się z nami jeszcze dziś.
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Krakowska 52
50-425 Wrocław
Adres korespondencyjny:
Artefakt Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Towarowa 35
61-896 Poznań
Telefon: 739 943 500
E-mail: firma@artefakt.pl
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.