31.03.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne
Czym jest CRM i dlaczego jest niezbędny w sprzedaży?
Efektywne zarządzanie relacjami z klientami stało się nieodłącznym elementem sukcesu każdej firmy. CRM, czyli Customer Relationship Management, to narzędzie, które pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów, budowanie trwałych relacji oraz zwiększenie sprzedaży. Dzięki CRM, firmy mogą skuteczniej zarządzać danymi klientów, analizować ich zachowania i dostosowywać swoje działania marketingowe. W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej, czym dokładnie jest CRM i dlaczego jego wdrożenie jest niezbędne w procesie sprzedaży.
Czytaj wiecej
20.03.2025
|
czas czytania: 2:00 min
|
SEO
5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!
Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać!
Czytaj wiecej
25.02.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
Inne
Strategia ESG w marketingu – jak wygląda?
Odpowiednia strategia w marketingu często decyduje o jej sukcesie. Strategia ESG polega na zintegrowanym podejściu. W jej skład wchodzą 3 sektory: środowiskowy, społeczny i ład korporacyjny. Dzięki temu firmy mogą prowadzić działalność w etyczny i stabilny sposób. W naszym artykule dokładnie opisujemy, na czym polega ta strategia w marketingu.
Czytaj wiecej
17.02.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć
Liczby nie kłamią: 92% użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Dlatego dobrze, aby znalazł się na niej Twój firmowy content. Zero-Click Content stanowią treści, które przekazują od razu informacje użytkownikowi. Nie musi on nigdzie klikać i zostać przeniesiony dalej. Czym są i jak wygląda strategia ich tworzenia, dowiesz się z naszego artykułu.
Czytaj wiecej
18.12.2024
|
czas czytania: 7
|
SEM
Reklama trenera personalnego w Internecie
Strategia marketingowa i plan treningowy mają ze sobą wiele wspólnego. W obu przypadkach należy spojrzeć na sprawę z szerszej perspektywy, nie zapominając przy tym o istotnych detalach. Podpowiadamy, jak przygotować skuteczną reklamę w branży treningu personalnego.
Czytaj wiecej
17.12.2024
|
czas czytania: 9
|
Inne
Jakie informacje w swoich zasobach gromadzi o nas Google i do czego je wykorzystuje?
Dane dotyczące naszej aktywności w internecie to cena, jaką płacisz za dostęp do spersonalizowanych treści. Dowiedz się, jak zbierane są informacje na Twój temat oraz co właściwie Google o Tobie wie.
Czytaj wiecej
13.12.2024
|
czas czytania: 5
|
SEM
Księga znaku, czyli ważny element identyfikacji wizualnej w sieci
Brand book to księga znaku określająca wszystkie graficzne wytyczne dotyczące naszego logo. Podpowiadamy, jakie elementy uwzględnić przy jej tworzeniu.
Czytaj wiecej
12.12.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej?
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8 wskazówek!
Czytaj wiecej
11.12.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404
Strona błędu 404 pojawia się na ekranie, aby poinformować użytkownika o braku poszukiwanej podstrony w witrynie internetowej. Przemyślana czterysta czwórka skutecznie wspomoże konwersję. Przedstawiamy 10 kreatywnych pomysłów.
Czytaj wiecej
10.12.2024
|
czas czytania: 6
|
Web Design
reCAPTCHA – wszystko o następcy systemu CAPTCHA
„Nie jestem robotem" – z koniecznością potwierdzenia, że przed ekranem siedzi prawdziwy człowiek, każdy z nas spotkał się wielokrotnie. Czemu jednak służą takie testy oraz czy faktycznie są tak istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa? Przekonajmy się, czym jest system reCAPTCHA i jak ewoluował na przestrzeni lat.
Czytaj wiecej
09.12.2024
|
czas czytania: 5
|
EPR
Fałszywe opinie w Google
Fałszywe opinie w internecie negatywnie wpływają na wizerunek marki i sprzedaż. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.
Czytaj wiecej
06.12.2024
|
czas czytania: 6
|
SEO
Favicon – czym jest, jak go stworzyć i dlaczego warto z niego korzystać w marketingu?
Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi!
Czytaj wiecej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę