Czy inwestycja w Google Ads się opłaca? Czy możesz wydawać mniej na kampanie? Czy Twoja agencja efektywnie zarządza budżetem reklamowym? Czy możesz zarabiać więcej?W 2022 roku zrealizowaliśmy kampanie za 26,5 milionów złotych dla 540 firm ze 123 branż. Na bazie naszych doświadczeń stworzyliśmy bezpłatne narzędzie, dzięki któremu obliczysz co zyskasz dzięki inwestycji w Google Ads.
Skorzystanie z kalkulatora nie oznacza, że musisz podjąć z nami współpracę. To bezpłatne narzędzie, którego możesz użyć bez zobowiązań.
Zwrot z inwestycji, inaczej ROAS, to wskaźnik, który określa, ile zyskasz na każdej wydanej na reklamę złotówce. Im skuteczniej działa Twoja reklama, tym wyższy ROAS.
Zwrot z inwestycji oblicza się, dzieląc przychody z reklam przez ich koszty. Uzyskany wynik mnoży się razy 100 procent.
Nie. Kalkulator korzyści prezentuje wyniki prognozowane.
"*" oznacza pola wymagane