Postaw na:
Dodatkowo otrzymasz bezpłatnie dostęp do kursów z marketingu internetowego.
Certyfikowany specjalista
Nasi specjaliści przechodzą regularne szkolenia, a ich profesjonalną wiedzę o narzędziach reklamowych potwierdzają certyfikaty Google Ads.
Analiza i raporty
Regularnie weryfikujemy skuteczność przyjętej strategii i dostosowujemy ustawienia kampanii. Szczegółowo raportujemy efekty naszej pracy.
Konsulting
Oferujemy wsparcie merytoryczne. Doradzamy najlepsze dla założonych celów miejsca zamieszczania reklam i metody ich kierowania.
Kupon rabatowy
Jeśli przez pierwsze 60 dni wydasz 1200 zł, na kolejny miesiąc możesz zyskać dodatkowy budżet w wysokości 1200 zł. Ta oferta dotyczy tylko nowych kont.
Reklama w wyszukiwarce
Twoje reklamy w wyszukiwarce Google trafią do klientów w najlepszym momencie – wtedy, gdy aktywnie poszukują Twoich produktów.
Reklama banerowa
Twoje reklamy mogą pojawić się na tysiącach stron www, które odwiedzają Twoi klienci, w tym w YouTube i Gmail.
REKLAMA W GOOGLE ADS
Kampanie reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords) to jedna z najbardziej efektywnych metod marketingowych. Z pomocą tego rozbudowanego ekosystemu reklamowego możemy wyświetlać reklamy w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, a także na milionach stron należących do Sieci Reklamowej Google (GDN).
KORZYŚCI DLA REKLAMODAWCÓW
Reklama w wyszukiwarce trafia do odbiorców w chwili, gdy aktywnie poszukują oni danego produktu lub usługi. Dlatego jest niezwykle skuteczna w porównaniu z innymi formami reklamy. Sieć reklamowa zapewnia ogromne zasięgi. System pozwala bardzo dokładnie mierzyć efektywność poszczególnych kampanii i reklam.
JAK WYBIERAĆ FIRMĘ
Wybierając agencję warto sprawdzić czy posiada status certyfikowanego Partnera Google i czy kampanie są obsługiwane przez certyfikowanych specjalistów. Dobre agencje zapewniają klientom rozbudowane raportowanie wyników. Kompleksowa usługa np. w zakresie pozycjonowania, Facebook Ads czy analityki webowej to także atuty agencji.